បន្ទាប់ពីឡេីងមកដល់កន្លែងអង្គុយរបស់ពួកគេហេីយ ជុងហ្គុកបានជួយថេហ្យុងសំណព្វចិត្តរបស់គេឲអង្គុយស្រួលបួលហេីយទេីបនាយដាក់ខ្លួនអង្គុយជិតគេ ទោះក្នុងកាលៈទេសៈណាក៏ដោយក៏រាងក្រាស់ជុងហ្គុកគេតែងតែយកចិត្តទុកដាក់គ្រប់សព្វបែបយ៉ាងទៅលេីរាងតូចថេហ្យុងម្នាក់នេះដែរ មិនថាការញាំក៏ទៅធ្វេីឲញាំ ការដេីរក៏ទៅជួយទប់ ការគេងក៏ទៅគេងឲឱបទៀត និយាយរួមទៅគឺគេជាចំណែកមួយនៃជីវិតរបស់រាងតូចតែម្ដង បេីអត់មានគេនៅថ្ងៃណាមួយរាងតូចប្រាកដជាលំបាកមិនខានឡេីយ តែថ្ងៃនោះមិនអាចកេីតឡេីងបានទេព្រោះរាងក្រាស់ស្រឡាញ់គេខ្លាំងណាស់ ៕ ចំណែកឯជីមីននិងសូហ្គាឯណេះវិញក៏អង្គុយមេីលប្ដីប្រពន្ធគេស្វីតមិនមាត់សូម្បីមួយម៉ាត់...Suga: នែ៎...ល្មមៗបានហេីយទេដឹងហា...មកស្វីតអីកណ្ដាលយន្តហោះនឹង! ! (កាយវិការយកចិត្តទុកដាក់របស់រាងក្រាស់ទៅលេីរាងតូចធ្វេីឲអ្នកជាមិត្តអត់ទ្រាំមិនបានក៏និយាយញ៉ោះគេព្រោះមិនដឹងជាស្វីតអីសូម្បីតែលេីយន្តហោះមិនសល់ )
Jungkook: ស្អីឯង អាស្លេក! ! បេីមិនឲស្វីតជាមួយប្រពន្ធចង់ឲយេីងទៅស្វីតជាមួយអ្នកណា..! ! នេះប្រពន្ធយេីងកំពុងមានផ្ទៃពោះផង មិនមេីលថែមិចនឹងកេីត! ! (សម្លេងរបស់មិត្តបង្កជាការរំខានដល់រាងក្រាស់គេក៏ដកភ្នែកពីមុខរបស់ប្រពន្ធហេីយងាកមកផ្ដោះផ្ដងទៅមិត្តវិញ)
Suga: អេី! ! យេីងដឹងថាប្រពន្ធឯងហេីយ តែពេលស្វីតមេីលផងនេះនៅលេីយន្តហោះណា...ប្រយ័ត្នអ្នកតាយន្តហោះកាច់ទៅស្វីតដាក់គាត់ពេកនោះ...! ! (យ៉ាប់ណាស់! ! មិត្តម្នាក់នេះមេីលនិយាយសោះសុទ្ធតែប្រយ័ត្នអ្នកតាកាច់ធ្វេីមេីលតែដេីរចូលព្រៃទៅហេីយ! ! )
Jungkook: ឯងឡប់មែនទេ! ! អ្នកតាណាមកកាច់យេីងនោះ...ធ្វេីមិចយេីងមានគូរ បេីកាច់យេីងមែនមកពីគាត់ច្រណែនយេីងមានគូរមិនមែនកាច់ដោយសារយេីងស្វីតនោះទេ! ! (រាងក្រាស់នេះក៏ខ្លាំងដែរសុទ្ធតែមកពីខ្លួនមានគូរទេីបអ្នកតាច្រណែនមកចង់កាច់ ហ៊េីយ! ! មិនដឹងជាស្អីទេមិត្តគេមួយគូរនេះ ធ្វេីឲរាងស្ដេីងទាំងពីរអង្គុយសេីចពួកគេឡេីងចង់រឹងពោះអស់ហេីយ ! )
YOU ARE READING
🎤Concert ផ្ដេីមស្នេហ៍🎤
Actionរឿងរ៉ាវស្នេហារបស់កម្លោះពីរនាក់ដែលកេីតឡេីងដោយការជួបគ្នាដោយចៃដន្យនៅThank you next world tour របស់Ariana grande ព្រោះពួកគេសុទ្ធតែជាArianatorដូចគ្នា -Write by: SOUN VONG SAKADA - Date : 06/03/2021