ប្រច័ណ្ឌ​អូនរឿងអី? ? [part45]

1.9K 135 6
                                    



+ហាងកាហ្វេ​របស់YOOMIN

         រាងតូចបានបោះជំហានចូលទៅក្នុងហាងមុខរាងក្រាស់​ ព្រោះគេអន្ទះសារចង់ផឹកកាហ្វេយូរណាស់ហេីយតែមិនដែលបានមក​ ទេីបតែថ្ងៃនេះប្រេីក្បាច់ម៉ែចែកឲមកបោករាងក្រាស់ទេីបគេជូនមក​ ការពិតទៅរាងក្រាស់គេមិនទៅគម្រិះនឹងកាហ្វេប៉ុណ្ណឹងទេតែ​ មកពីគេមិនចង់ឲរាងតូចចេញមកក្រៅផ្ដេសផ្ដាសខ្លាចគេទាក់ប្រពន្ធក្មេងរបស់ខ្លួនទៅបាត់​៕​  ដោយឃេីញថារាងតូចចូលទៅក្នុងមុនហេីយមានអ្នកមេីលច្រេីនបែបនេះរាងក្រាស់គេក៏ប្រញាប់ចូលទៅតាមពីក្រោយយ៉ាងលឿន....

អ្នក​order​:​  ជម្រាប​សួរ​! ! តេីប្អូនត្រូវការកម្មង់អ្វីដែរ? ?  (គេបានសួរទៅរាងតូចទាំងទឹកមុខញញឹមតាមរបៀបរាក់ទាក់ភ្ញៀអីបែបនឹង​  តែកុំមេីលមុខអ្នកដែលនៅក្រោយទឹកមុខដូចចង់ហែកសាច់គេសុីទាំងរស់យ៉ាងចឹង​ )

Tae: ខ្ញុំ​សុំ សូកូឡា​ក្ដៅ​​ មួយកែវមក​! ! ហេីយJungបងយកអី? ? (រាងតូចបានកម្មង់សម្រាប់ខ្លួនហេីយក៏ងាកមកសួររាងក្រាស់​ តែរាងក្រាស់វិញធ្វេីដូចមិនឮសំណួរគេយ៉ាងចឹង​ ! ! )

Jungkook : បងមិនចង់ផឹកអីទេ​! ! អូនចង់យកអីក៏យកទៅ​ បងទៅអង្គុយចាំនៅតុមុន! ! (រាងក្រាស់តបហី​ៗ​ ហេីយក៏ដេីរទៅចាំនៅតុមុន​ ឯរាងតូចនេះវិញក៏គាំងមិនដឹងនិយាយថាម៉េចដែរ​ មិនដឹងថាគេកេីតអីឲប្រាកដនោះទេ​ ពេលជិះមកនៅល្អសោះនឹង​ តែឥឡូវមកធ្វេីព្រងេីយៗដាក់ខ្លួនអីណា​  ឆេីស​! ! យ៉ាប់ណាស់ប្រុសសម្អុយនេះ​ )

Tae: ចឹងមួយទៀតយកអីក៏បានដែរណា! ! (រាងតូចតបទៅអ្នកកម្មង់វិញ​ ហេីយក៏ញញឹមដាក់គេតាមចរិតរស់រាយពីកំណេីតរបស់គេ​ ធ្វេីឲអ្នកorderនោះសឹងតែសន្លប់ឈរទៅហេីយ​ មនុស្សអីស្អាតបែបនេះ​ ទម្រង់មុខអក្សរV​ ភ្នែកមូលក្រឡង់ច្រមុះស្រួចស្លែម​ បបូរមាត់​ស្ដេីងពណ៌ផ្កាឈូក​ អមដោយថ្ពាល់ពណ៌ក្រហមព្រឿងៗរបស់គេទៀត​ មិនប្លែកទេដែលមានអ្នកមេីលគេច្រេីនបែបនេះ​នោះ!! )

​       ចំណែកឯអ្នកដែលកំពុងតែអង្គុយចាំនេះវិញគឺអង្គុយមិនជាប់កៅអីនោះទេ​ ព្រោះតែគ្រឺតនឹងរាងតូចដែលទៅញញឹមញញែមពង្រាយមន្តស្នេហ៍ឲពួកអស់នឹងមេីល​ ធ្វេីឲគេក្ដៅចង់តែហក់ទៅដាល់​ ហេីយខ្វះគ្រាប់ភ្នែកពួកអស់នឹងបោះឲក្រពេីសុីទេីបសមនឹងទង្វេីរដែលពួកគេហ៊ានមេីលគូរដណ្ដឹងរបស់ខ្លួនដោយក្រសែរភ្នែកបែបនឹង! !​

🎤Concert ផ្ដេីមស្នេហ៍🎤Where stories live. Discover now