[part26] ឆាប់ងេីបមកវិញមក! !

2.3K 140 9
                                    



ផាំង! ! ! !

Jimin: លោក! ! (រាងតូចស្រែកឡេីងភ្លាត់សម្លេងព្រោះឃេីញហេតុការណ៍ច្បាស់នឹងភ្នែកតែម្ដង​  ហេីយអ្វីដែលធ្វេីឲគេកាន់តែស្លុតចិត្តទៀតនោះគឺអ្នកដែលកំពុងតែដេកនៅក្នុងថ្លុកឈាមនោះមិនមែនជាគេតែបែរជាអ្នកដែលតែងតែតាមញ៉ែរញ៉ងខ្លួនទៅវិញ​  ហេតុ​អី​បានជាគេហ៊ានចូលមករងជំនួសខ្លួនបែបនេះ​ ? ? នេះគេស្រឡាញ់ខ្លួនដល់ម្លឹងផងហេស? ? សំណួរ​ទាំង​នេះ​បានហោះចូលពេញក្បាលរាងតូច
តាមពិតទៅគេក៏មានចិត្តលេីរាងក្រាស់ខ្លះដែរតែមិនទាន់ហ៊ានទទួលយកធ្វេីជាសង្សារព្រោះមិនទាន់ប្រាកដចិត្តថាគេស្រឡាញ់ខ្លួនស្មោះឬអត់ព្រោះរាងក្រាស់ពូកែញ៉ែរខ្លាំងណាស់ទេីបគេមិនសូវទុកចិត្ត​ តែពេលនេះ.....)

Jimin: មនុស្ស​ឆ្កួត​! ! ហេតុ​អី​បានជាលោកធ្វេីបែបនេះហាស​...! ! ឆាប់ងេីបមកវិញមក​ ! ! ខ្ញុំ​យល់ពីអារម្មណ៍ខ្លួនឯងហេីយពេលនេះថាខ្ញុំក៏ស្រឡាញ់លោកដែរ! ! ឆាប់ងេីបមក​ មនុស្ស​អាក្រក់​! ! ឆាប់ងេីបមក...! ! (រាងតូចរត់ទៅក្រសោបកាយមាំដែលកំពុងតែលង់លក់ស្ដូកស្ដឹងនៅកណ្ដាលផ្លូវនោះ​  ហេីយរៀបរាប់ពីអារម្មណ៍ឈឺចាប់របស់គេប្រាប់ទៅអ្នកដែលមិនអាចស្ដាប់បាននោះថែមទាំទ្រហ៊ោយំយ៉ាងខ្លាំងមេីលទៅគួរឲអាណិតខ្លាំងមែនទែន)

Flashback

​   រាងក្រាស់បានជិះម៉ូតូមកផ្ទះរាងតូចបម្រុងនាំរាងតូចទៅដេីរលេងតែក៏ក្រឡេកឃេីញហាងកាហ្វេមួយកន្លែងនៅជិតនឹងក៏ឈប់ទិញយកទៅផ្ញេីរម៉ាក់រាងតូច​  តែនៅពេលទិញហេីយចេញមកវិញក៏ឃេីញរាងតូចមានគ្រោះថ្នាក់បែបនិងក៏ទម្លាក់កែវកាហ្វេចោលរត់ទៅរងជំនួសរាងតូចតែម្ដងទៅ! ! ! ក៏ព្រោះតែមិនចង់ឃេីញមនុស្សជាទីស្រឡាញ់មានគ្រោះថ្នាក់ទេីបហ៊ានប្ដូរជីវិតចូលទៅជួយដោយមិនញញេីតសូម្បីបន្តិច! !

SKIP
Hospital 🏥

      កាយមាំមួនរបស់រាងក្រាស់កំពុងដេកស្ដូកស្ដឹងនៅលេីគ្រែអ្នកជំងឺដែលមានគិលានុបដ្ឋាយិកានិងក្រុមគ្រូពេទ្យសង្គ្រោះបន្ទាន់កំពុងប្រញាប់ប្រញាល់រុញចូលបន្ទប់ICU

គិលានុបដ្ឋាយិកា​:​ សូម​សាច់ញាតិ​របស់​អ្នក​ជំងឺ​រងចាំនៅខាងក្រៅ! !

​   រាងតូចឈរមេីលគេទាញទ្វារបិទហេីយក៏សម្រូតខ្លួនចុះផ្អឹបនិងជញ្ជាំងហេីយទឹកភ្នែកក៏ហូរមកមិនឈប់​...

អ្នក​ស្រី​Min: កូន​មីង​យ៉ាងមិច​ហេីយក្មួយ? ?

Jungkook : អាSuga យ៉ាងមិចហេីយjimin? ?

​   ម៉ាក់របស់sugaហេីយនិងTAEKOOK បានមកដល់មន្ទីរពេទ្យព្រមគ្នាហេីយក៏សម្រុកទៅសួរjiminព្រមគ្នាដែរ​  ឯjiminវិញមិនដឹងឆ្លេីយយ៉ាងមិចទេបានត្រឹមតែក្រវីក្បាលហេីយយំ​

Tae: សម្រួល​អារម្មណ៍​ហេីយដកដង្ហេីមមួយៗណា​ ហេីយចាំប្រាប់យេីងមកណាមានរឿងអីកេីតឡេីង​ ហេីយពេលនេះSuga hyungយ៉ាងមិចហេីយ? (រាងតូចឃេីញបែបនេះក៏ប្រញាប់ចូលមកលួងលោមមិត្តព្រោះសភាពរបស់jiminពេលនេះគឺយ៉ាប់ខ្លាំងណាស់)

​     រាងតូចសម្រួលអារម្មណ៍ហេីយក៏ចាប់ផ្ដេីមរៀបរាប់រឿងដែលបានកេីតឡេីងទាំងអស់ប្រាប់ទៅម៉ាក់របស់Suga​ ហេីយនិង TAEKOOK

Jimin: រឿងទាំងអស់សុទ្ធតែមកពីខ្ញុំ! ! ហឹក​ ហឹក! ! (Jiminបន្ទោសខ្លួនឯង​ព្រោះបេីគេប្រយ័ត្នតែបន្តិចក៏គ្មានរឿងចឹងកេីតឡេីងដែរហេីយរាងក្រាស់ក៏មិនចាំបាច់មកត្រូវវេទនាដោយសារខ្លួនដែរ​  អ្នក​ដែលដេកលេីគ្រែសមតែជាគេ)

Jungkook: កុំបន្ទោសខ្លួនឯងអីjiminគ្មានអ្នកណាចង់ឲកេីតរឿងចឹងទេ! !

​     ក្រោយ​អស់ពេលជាយូរមកលោកគ្រូពេទ្យក៏ចេញមកវិញព្រមទាំងទឹកមុខសោកសៅ​ ឯសាច់ញាតិក៏នាំគ្នារត់មកសួរទាំងចង់ដឹងចម្លេីយយ៉ាងខ្លាំង....

Jimin: លោកគ្រូពេទ្យតេីគេយ៉ាងមិចហេីយ? ?

Doctor: គឺ.....

To be continued
Love you'll so much 😘💘
Pls vote and cmt guys🥺🙏🏻💜
#Armyanator

🎤Concert ផ្ដេីមស្នេហ៍🎤Where stories live. Discover now