រាងតូចបានអូសដៃរាងក្រាស់មកដល់ក្រៅហេីយក៏សួរទៅរាងក្រាស់...Tae: នេះ...ពួកគេថេីបគ្នាមែនឬJungអូនមិនចង់ជឿទេ! ! ហេតុអីក៏ពួកគេថេីបគ្នាបាន ឬមួយ..ក៏Suga Hyungសារភាពស្នេហ៍ទៅជីមីនហេីយជីមីនព្រមហេីយក៏ថេីបគ្នាដូចក្នុងរឿងប្រលោមលោកដែលតួប្រុសសុំតួស្រីធ្វេីសង្សារ អូយ..មិនចង់គិតទេអៀនណាស់! ! (រាងតូចឈររៀបរាប់អោយរាងក្រាស់ស្ដាប់ព្រមទាំងធ្វេីកាយវិការម្នាក់ឯងហេីយតាំងអៀនតែឯង មិនយល់ពីគាត់ម៉ង🥴)
Jungkook: អឹម! ! ប្រហែលជាចឹងហេីយ(រាងក្រាស់ខ្ជិលនិយាយច្រេីនក៏ចេះតែអឺ អេីទៅព្រោះគេមិនដឹងនិយាយអី បេីពួកគេស្រឡាញ់គ្នាក៏ល្អហេីយ)
Tae: នេះ...អូនខំរៀបរាប់ផង កាយវិការផងហត់ចង់ស្លាប់បងតបមកវិញតែប៉ុណ្ណឹងទេ! !
Jungkook: ហេីយអ្នកណាឲអូនរៀបរាប់! ! ! បងចូលទៅក្នុងវិញហេីយ! ! (មួយម៉ាត់យ៉ាងមានន័យពីនាយជាសង្សារ ហេីយនាយក៏ដេីរទៅក្នុងមុនរាងតូចបាត់)
Tae: អាយ! ! ចាំមេីលណា កុំសង្ឃឹមថាបានប៉ះឲសោះ អាកញ្ចាស់! ! (រាងតូចសង្រ្គឺតធ្មេញក្ដៅឡេីងចង់ចេញផ្សែងតាមត្រចៀក ឥឡូវនេះហ៊ាននិយាយដាក់គេដល់ថ្នាក់នេះផងឬ គិតទៅដូចគេនិយាយមែនស្រឡាញ់ដំបូងសូម្បីផោមក៏ហិតអស់ដែរតែយូរៗទៅហ៊ានសម្ដីថ្លោសដាក់គេផងហេស រាងតូចគិតតែឯងក្ដៅតែឯង គ្រាន់តែគេថាឲប៉ុណ្ណឹងសោះគិតឡេីងវែងឆ្ងាយដូចចង្វាយនំបញ្ចុកហេីយកូនខ្ញុំ🤣)
SKIP
ងាកមកមេីលពីរនាក់នេះវិញកំពុងតែអង្គុុយអៀនរៀងខ្លួនហេីយព្រោះមិនដឹងថាមុននឹងគេធ្វេីបែបនឹងបានយ៉ាងមិចទេ បេីគិតទៅពិតជាខ្មាសខ្លួនឯងណាស់ហេីយទៅស៊យអីមានអាមិត្តឆ្កួតនោះចូលមកឃេីញទៀត! !
Jimin: នែ...ហេីយសេីចអីសេីចម្ល៉េះ បេីមិនឈប់សេីចទេខ្ញុំហែកមាត់លោកមិនខានទេ! ! (Jiminសម្លក់រាងក្រាស់ចង់ជ្រុះគ្រាប់ភ្នែកហេីយព្រោះអាបុិនឹងអង្គុយសេីចគេមិនឈប់សោះមិនដឹងជាសេីចស្អីទេ! ! )
Suga: អា អា ឈប់សេីចក៏បាន ប្រញាប់តែខឹង (រាងក្រាស់តបទៅវិញទាំងទឹកមុខច្រឡឺម)
Jimin: ឆេីស! !
Jungkook: ឯងយ៉ាងមិចហេីយអាស្លេក! ! (ជុងហ្គុកបេីកទ្វារចូលមកសារជាថ្មី ហេីយក៏សួរទៅមិត្ត)
Suga: មកវិញហេីយហេស! យេីងមិនអីទេគ្រាន់ច្រេីនហេីយ! !
Jimin: ចុះឯណាTae ទៅhyung ? ? (ជីមីនលេីកចិញ្ចេីមសួរទៅរាងក្រាស់ព្រោះឃេីញចេញទៅទាំងពីរតែមិចក៏មកវិញតែមួយចឹង? ? )
Jungkook: អរ គេនៅខាងក្រៅបន្តិចទៀតមកហេីយ! !
Suga: ទុកប្រពន្ធចោលចឹងតិចអាណាយកទៅបាត់ទៅវេីយ !!
Jungkook: អេី មែនហេីយមិចក៏យេីងចេះភ្លេចទៅកេីត ចឹងយេីងទៅរកគេហេីយណា! !
Suga: អឺ ទៅចុះសំណាងល្អពួកម៉ាក! !
រាងក្រាស់ក៏ប្រញាប់រត់មករករាងតូចនៅកន្លែងដែលគេឈរមុននឹងតែមិនឃេីញទេ គេក៏ចាប់ផ្ដេីមបុកពោះភ័យបណ្ដេីរៗហេីយ គេរកសព្វកន្លែងហេីយនៅក្នុងមន្ទីរពេទ្យតែមិនឃេីញឡេីយ
Jungkook: តេីមានឃេីញក្មេងប្រុសរាងតូច ស មុខមាត់ដៃជេីងដូចមនុស្សស្រី ដេីរកាត់នេះទេ? ? (រាងក្រាស់រត់មកសួរគិលានុបដ្ឋាយិកានៅខាងក្រោម)
គិលានុបដ្ឋាយិកា: អត់ទោសផងលោក ខ្ញុំឃេីញគេចេញទៅជាមួយមនុស្សប្រុសម្នាក់មុននេះបាត់ទៅហេីយ! !
Jungkook : បាទមិនអីទេ អរគុណច្រើនហេីយ! ! មនុស្សប្រុសហេស តេីវាជាអ្នកណា(ចុងប្រយោគនាយក្នុងចិត្តហេីយក៏បញ្ចេញក្រសែរភ្នែកយ៉ាងឃោរឃៅមកតែម្ដង គេពិតជាក្ដៅណាស់ពេលដែលឮមនុស្សជាទីស្រឡាញ់ត្រូវអ្នកផ្សេងចង់ដណ្ដេីមពីគេបែបនេះ! ! )
To be continued
Love you'll so much 😘💗
Pls vote and cmt guys 🙏🏻
Or if you have any questions you also can ask me I'll reply 😊💜
YOU ARE READING
🎤Concert ផ្ដេីមស្នេហ៍🎤
Actionរឿងរ៉ាវស្នេហារបស់កម្លោះពីរនាក់ដែលកេីតឡេីងដោយការជួបគ្នាដោយចៃដន្យនៅThank you next world tour របស់Ariana grande ព្រោះពួកគេសុទ្ធតែជាArianatorដូចគ្នា -Write by: SOUN VONG SAKADA - Date : 06/03/2021