Další den jsem se probudil úplně rozlámaný. Upravil jsem se abych vypadal trošku jako člověk a šel jsem do kuchyně. Tam už byly všichni posadil jsem se a poslouchal ostatní, jak se mi smějí.
Když jsem odcházel s Helgou na hodiny tak jsem uslyšel kousek věty a vyznělo to jako:
„Hele dáme sázku, jestli mu budou slušet dlouhé vlasy." Řekne Sal.
„Tak jo ale o co?" Zeptá se Godrik.
„No budeme muset něco vymyslet počkej na něco se zeptám Roveny." Řekne Sal a nakloní se k Roveně.
„Hele Roven neřekl ti nějaké tajemství?" Zeptá se Sal Roveny.
„Jo řekl ale vám to určitě neřeknu." Odpoví a odejde.
„Tak to jsme v pitky o co teda dáme sázku," zeptal se Sal a začaly s Godrikem přemýšlet.
„Co takhle o polibek," zeptá se Godrik a Salazar se na něj zamračí.
„To mě chceš podvádět?" Zeptá se Salazar.
„Je to jen jeden polibek Sale to zvládneš," odpoví a políbí ho.
O rok později
Tak dneska to bude rok, co jsem tady a trénuji. Byla to fuška ale stálo to za to dneska se vracím a zakladatelé chtěj udělat nějaký rituál, ale ještě mi neřekli jaký.Jdu tedy dolů do kuchyně a pozdravím se s přáteli.
„Ahoj lidi tak dneska to je rok, co jste mě začaly učit. Taky přesně rok od založení Sázky, co Sale a Godriku? Tak se na mě koukněte sluší mi dlouhé vlasy?" Zeptám se jich a oni se na sebe podívají.
„Od kdy oni víš?" Zeptá se Godrik.
„No už od začátku, co jste si ji řekly," řeknu jim a zasměji se.
„No tak dobře tak jsi vyhrál Sale máš Svůj polibek," odpoví smutně Godrik.
„Godriku nebuď tak smutný zavinil sis to sám," zasměje se Sal a jemně mě políbí.
Já se na něj usměji a vydáme se do místnosti na boje.
Tak je tady další kapitola.
Vaše MIA
ČTEŠ
Mocná Krev
FantasyNic není tak jak se na první pohled zdá. Pravda se skrývá hluboko pod vrstvou lži, intryk a bolesti. Ti kterým uvěříte vás lehce srazí na kolena. Toto je můj příběh jak jsem kdysi věřil nesprávným lidem. Naštěstí tu byli tací co mi pomohli a vyzvedl...