3.Gringottova banka

1.4K 43 52
                                    



Posadili jsme se naproti sobě.

„Takže pane Pottere, jak už jsem psal v dopise snažíme se vás kontaktovat už od vašich deseti let, ale vždy se nám ozval profesor Brumbál nebo přišel osobně. Ve vašich jedenácti letech jste sem dorazil ale Brumbál nám zakázal s vámi mluvit o ničem jiném než o jednom trezoru, který jste měl mít na vaše studium."

„Jak je tedy možný že teď mě kontaktovat můžete?" Podivil jsem se.

„Něco mi na tom všem nesedělo, proč by jim Brumbál zakazoval se mnou mluvit?" Řekl jsem si, ale měl jsem v plánu se zeptat později, třeba tu odpověď najdu i bez otázek.

„Prošel jste magickou proměnou, která určí, že se kouzelník považuje za dospělého a naše dopisy se konečně dostali k vám a tím se zrušil i zákaz se s vámi setkat osobně, protože už není vaším opatrovníkem profesor Brumbál." Vysvětlil mi, jak to je a podal mi čistý pergamen.

„Kápněte pár kapek na pergamen." Podal mi nožík, já si ho vzal a jemně jsem se řízl do dlaně. Pár kapek spadlo na pergamen a začali se objevovat slova. Gringl mi kouzlem ošetřil ruku a podal mi pergamen.

Adoptivní jméno: Harry James Potter

Adoptivní matka: Lily Potterová, Svobodná Evansová

Adoptivní otec: James Potter

Pravé jméno: Adrian Riddle

Pravý otec: Tom Marvolo Riddle

Pravá matka: Neznámo

Rody: Potter, Black, Riddle, Nebelvír, Zmijozel, Havraspár, Mrzimor

Druh: Člověk, Kouzelník, Temný Anděl

Trezory: Potter, Black, Riddle, Nebelvír, Zmijozel, Havraspár, Mrzimor, Škola čar a kouzel v bradavicích

Zablokovaná magie:

Hlavní magie: 75 % zablokováno Albus Brumbál

Bez hůlková magie: 100 % zablokováno Albus Brumbál

Zvěromagie: 100 % zablokovaná Albus Brumbál

Stínová magie: 100 % zablokovaná Albus Brumbál

Živlová magie: 100 % zablokovaná Albus Brumbál

Přírodní magie: 100 % zablokovaná Albus Brumbál

Jazyk zvířat: 75 % zablokovaná Albus Brumbál (Hadí jazyk nebyl zablokován)

Podávané lektvary:

Lektvar důvěry: Albus Brumbál, Ginevra Weasley, Molly Weasley, Ronald Weasley

Lektvar lásky: Ginnevra Weasley

Dočtu to a překvapením mi vypadne pergamen z rukou.

„Tohle nemůže být pravda," zašeptal jsem a zvedl jsem dokument ze země.

„Mohu si ho přečíst?" Zeptal se Gringl a natáhl ruku abych mu ho podal. S roztřesenýma rukama mu ho předám a snažím se vzpamatovat z toho náhlého šoku.

„Celý můj život byl lež, mí blízcí mi podávali nápoje důvěry a Ginny? Ta si mě chtěla upoutat abych byl s ní a získala moje peníze. Nedávalo to smysl, jak se mohlo stát, že jsem syn Voldemorta? Tedy Toma Riddla a kdo je má matka? Nikdy jsem to jméno neslyšel. Budu se muset s Tomem nějak spojit." Vedl jsem si v hlavě monolog a mezi tím si Gringl dočetl celý pergamen a položil ho na stůl.

„Je to šok pane Pottere, jestli je potřeba dáme vám lektvar na uklidnění a poté můžeme pokračovat."

„Ne to bude v pořádku jen mi dejte chvilku." Pár minut jsme jen tak mlčeli a každý byl ztracený ve svých myšlenkách.

„Věřte pane Pottere..." Nenechal jsem ho ani dokončit větu.

„Už žádné pane Pottere od teď jsem pan Riddle, ale pro vás jedině Adrian."

„Je mi ctí vás tak oslovovat, ale teď je potřeba vyřešit vaše zablokovaná magie a lektvary které jste nevědomě požíval. Věřte, že tu máme ty nejlepší a vaší magii obnoví ani ne za hodinu, kdyby byla možnost abyste tu pár hodin přečkal a dořešili bychom i vaše dědictví."

„Jistě rád se té blokované magie zbavím co nejdříve co je to možné, a to dědictví můžeme dořešit hned poté."

„Prosím následujte mě."

Jak jste asi pochopily, tak A? Je Adrian takže, když bude velké A tak je to pohled Adriana.

Vaše MIA

Mocná KrevKde žijí příběhy. Začni objevovat