90.Rozhodnutí

548 29 10
                                    

Lidé z vesnice se rozhodovali dlouho už zapadalo slunce, když se konečně rozhodli.

"Pokud nám prominete raději budeme nestraní. Tato válka se nejedná nás ale vás kouzelníků." Usmál jsem se na ně.

"Dobrá, do téhle války vás zapojovat nebudeme. Doufám, že se ještě někdy uvidíme zatím neshledanou." Než se stihli rozloučit Já a Lupin jsme se přemístili zpátky do Bradavic.

"No tak to bylo divný," zasměji se a Lupin se ke mně přidá.

"Jo to bylo," ozve se zaklepání na dveře a Lupin jde otevřít.

"Co si přejete?" Řekne mile Lupin.

"Je tady Potter?" Zeptá se Snape, ale než Lupin stihne odpovědět objevím se ve dveřích.

"Co potřebujete pane?" Zeptám se a čekám co odpoví.

"Můžu s vámi mluvit o samotě?"

"Děkuji za pomoc profesore Lupine ale já už budu muset jít. Neshledanou." Rozloučím se s Lupinem a jdu pomalu za Snapeem který míří do svých soukromých komnat. Řekne heslo a dveře se před námi otevřou. Snape mě pustí jako prvního dovnitř a pokyne mi abych si sedl. Sedne si napsati mě, ale neví, jak začít.

"Co se stalo pane?" Severus se na mě smutné podívá ale pořád nic neřekl.

"Severusi co se děje?" Rozhodnu se mu říct jménem, a to Severusovi přidá odvahu.

"Já nejsem ten správný, který ti to má říct, a proto tě vezmu za tvým otcem ten ti to vysvětlí, ale nesmíš udělat ukvapené kroky." Přikývl jsem a přemístil nás do Riddle Major. Rozhlédl jsem se a .........

Mocná KrevKde žijí příběhy. Začni objevovat