83.Prosím Adriane

755 31 6
                                    

"Tak dobře začalo to na moje narozeniny ..." Řekl jsem mu všechno od banky až do dneška.

"Harry to ..." Začne, ale já ho přerušil.

"Říkej mi prosím Adriane. Na Harryho už nejsem moc zvyklí." Usměji se na něj.

"Jak by si nemohl být Jamesův a Lilyin syn, když vypadáš stejně jako tvůj otec. Oči máš po matce a chování taky. Ha...teda Adriane nemyslíš že si z tebe někdo udělal srandu?"

"Milí Remusi nikdo si ze mě srandu neudělal. A to stou podobou a chováním. Brumbál, když jsem byl ještě málo dítě tak mě unesl mému otci Tomovi. Potterovi nemohli mít děti tak jim Brumbál dal mě, ale změnil mi podobu, aby mohli říct, že jsem jejich a nikdo se na ně divně nekoukal že si museli dítě adoptovat. Ale můj otec nevěděl že jsem u Potterových a když si Brumbál vymyslel tu věštbu Tom si myslel, že ta věštba je o nás dvou. Když se mě pokusil zabít nepovedlo se mu to kvůli našemu rodu Salazara Zmijozela. Ještě nějaké otázky?" Lupin se zamyslel a pak řekl.

"Myslím, že už všechno chápu. Ale mám jednu prosbu." Pobídl jsem ho, aby pokračoval. "Změníš si prosím podobu?" Přikývnu a zvednu se. Začnou se mi měnit vlasy a povyrostu do vížky. Objeví se mi na zádech křídla a Lupin zalapá po dechu.

"Ty...ty máš křídla." Přikývnu a usměji se.

"Ano. Mám je po matce. Teď mám prosbu já. A asi se ti moc líbit nebude."

"Tak se ptej."

"Budu potřebovat přemluvit vlkodlaky, aby se přidali k nám, a ne k Brumbálovi."

"Tak s tím ti pomoc možná mohu."

Mocná KrevKde žijí příběhy. Začni objevovat