81.Živlová magie

698 27 2
                                    

Starosta města, když jsem mu všechno řekl a vysvětlil tak se mě zeptal, jak potřebuji pomoc. Já mu odpověděl.

"Jste jediná vesnice kde kouzelníci používají živelnou magii. V Anglii jsem to jen já a nikdo jiný. Kdybyste byly tak hodný a pomohli nám se postavit proti Brumbálovi a těm koho přemluvil, aby mu dělaly štít." Starosta se zamyslel.

"Má vesnice půjde tam kam půjdu já. A já vám chci pomoc." Usměji se

"Děkuji. Až se bude něco dít ozvu se vám." Rozloučím se a odejdu z radnice. Je čas oběda a já se vracím domů k otci. Přemístím se do jídelního sálu a otec už sedí u stolu. Posadím se zavolám skřítka a nechám si donést jídlo.

"Tak jak to dopadlo u kouzelníků přes živlovou magii?"

"Lépe, než jsem předpokládal. Řekl jsem mu všechno, co se tady děje a on řekl že nám pomůže. Až se bude něco dít ozvu se mu a přivede schopné kouzelníky z vesnice."

"Dobře a kam půjdeš dál?"

"No mám ještě pár míst kde by mohli být vlkodlaci, ale s těmi budu potřebovat pomoc. Ještě dnes půjdu do Bradavic Remus vzal volné místo učitele obrany proti černé magii a o vánočních svátcích tam zůstal. Zeptám se, jestli mi pomůže. Pak ještě pro draky, a to půjdu zítra."

"Tak na sebe hlavně dávej pozor." Řekne Tom a odejde z jídelny. Já dojím a přemístím se pomocí ohně. (Naučil mě to otec asi před týdnem. A nedělá se mi špatně jako po normálním přemístěním.)

Tohle je moje poslední předepsána kapitola. Od dneška nebudu kapitoly vydávat pravidelně. A kdyby někdo měl nějaké nápady ráda se inspiruji.

S láskou MIA 😍

Mocná KrevKde žijí příběhy. Začni objevovat