24.Voldemort

995 36 3
                                    

"Takže je to vyřešený Harry dostane svoje komnaty. "

Já se na ně podívám a pak se usměji.

"Tak Harry dneska budeš ještě spát v Nebelvíru ale zítra se odebereš do svých komnat. Tady profesor Snape ti pomůže zabezpečit vstup a ale musíš dát někomu přístup do tvých komnat, kdyby se něco stalo ano?" Řekne ředitel já přikývnu a usměji se na všechny.

"Můžeš jít Harry." Zvednu se a jdu ke dveřím rozloučím se a odejdu. Vejdu do Nebelvírské společenské místnosti a všechny zraky se na mě otočí. Já je pozdravím.

Ronovy a Hermioně naznačím, aby šly za mnou do chlapeckých ložnic.

"Dneska budu ještě spát tady ale zítra dostanu svoje komnaty." Řeknu jim, když se posadíme na postel.

"Ale jak je to možný nikdy jsem o tom nečetla že by někoho moudrý klobouk nezařadil to je nemožný." Řekne nám Hermiona.

"No jak tak vidíš, tak je to možný." Usměji se na ní a dál si povídají, dokud nejsou unavení. Každý šel do své postele a po chvíli usnuli.

Ráno jsem se probudil, zabalil jsem si kufr a šel do velké síně na snídani. Posadil jsem se na svoje obvyklí místo nahraj jsem si na talíř a začal jíst.

Během snídaně začaly lítat sovy a donášet poštu ke mně letěla sova pálená přiletěla mi na rameno a podala mi dva dopisy.

Já je zkontroloval, jestli nemají v sobě zlou magii. Měly na sobě jenom kouzlo proti nepovoleným čtení. Rozbalil jsem dopis a ten byl od Brumbála:

Harry přijď prosím po snídani do mí kanceláře. dohodneme ty tví komnaty.

A. Brumbál

'No tak tohle jsem čekal ale od koho je ten druhý?'
Řeknu si a zvednu se od stolu bez rozloučení odejdu že síně a Sednu si do výklenku. Rozbalil jsem obálku a začal číst:

Harry Potter

Vím, co jsi se dozvěděl od Griphooka z Gringottovy banky. Můžeme se někde sejít nebo se budeš schovávat ve škole. Přijď zítra v osm hodin do chroptící chýše. Tam se přemístíme do mého panství. Doufám, že přijdeš.

Lord Voldemort

Mocná KrevKde žijí příběhy. Začni objevovat