84.Čau harry

723 32 7
                                    

O týden později.

24.prosince začal jako každý jiný ale s tím rozdílem, že mi na okno zaklepala černá sova s třemi dopisy. Vylezu z postele jdu ji otevřít a ona přiletí na stůl a čeká, než si vezmu obálky. Z nočního stolku vezmu trošku jídla pro sovy a nasypu je před sovu a vezmu si všechny obálky. Sova se nadšeně pustí do jídla a já si zkontroluji obálky před špatnou magii. Všechny byly v pořádku. Začnu rozbalovat první obálku a zjistím že je od Rona a jeho rodiny.

Čus Harry

Rád bych tě dnes pozval na vánoční večeři k nám do doupěte. Bude zde spoustu lidí a všichni by byly nadšení, kdybys přijel. Je tady bez tebe nuda. Nechtěl bys přijet alespoň na pár dní? Mamka říkala že tvoji příbuzný někam pojedou den po Vánocích tak abys nebyl sám. Byl bych moc rád.

Ron

Dočtu Ronův dopis a začnu psát svůj.

Ahoj Rone

Rád bych dneska na večeři přišel ale mám to domluvené s příbuznými, že pro tento rok budu mít Vánoce zde. Jestli budu moct přijedu za dva dny. O dopravu se starat nemusíte.

Harry

Dopíšu dopis a začnu rozbalovat druhý.

Zdravím Adriane

Asi se ptáš, proč ti píšu, ale je to jednoduché. Chci odvetu za to, jak jsi se mnou jednal v ředitelně. Jen my dva nikdo jiný. Kouzelník proti kouzelníkovi. Hůlka proti hůlce. 30.prosince v šest hodin tě čekám před Bradavickými pozemky. Ten, kdo prohraje dá tomu druhému to nejcennější, co má.

S pozdravem A. Brumbál

Mocná KrevKde žijí příběhy. Začni objevovat