22.Zařazení

964 32 3
                                    

Začneme u Mrzimoru."

Řekne z vesela a všichni se postaví podél zdi do řady podle ročníku. Přestoupilo patnáct studentů. sedm do Nebelvíru pět do havraspáru a tři do zmijozelu.

Takhle to šlo i s havraspárem a Zmijozelem. Nakonec šly Nebelvíři.

Přišla řada na Harryho-Adriana posadil se na stoličku a McGonagallová mu položí klobouk na hlavu.

"Á Harry Potter nebo bych měl říct Adrian Riddle?"

"Neřekneš to nikomu?"

"I kdybych chtěl nemohu jsi můj pán stejně jako zakladatelé máš jejich moc a máš plno tajností, ale kam tě mám zařadit?"

"Tentokrát to nechám na tobě."

"To jsi mi teda pomohl, tak jdeme na to Nebelvír? jsi odvážný. Havraspár? rád se učíš, i když to už nepotřebuješ máš zkušenosti lepší než Merlin. Mrzimor? jsi laskavý. Zmijozel? Jdeš si za svým cílem to určitě. To mě podrž já tě nedokážu zařadit jsi první u koho to nedokážu máš vlohy pro všechny koleje já tě prostě nedokážu zařadit."

"Když jsem tvůj pán poslechneš mě na slovo?"

"Ano můj pane."

"Mám nápad, co kdybys řekl syn Bradavic?"

"No ale bylo by to nápadný ale pokud mi to dovolíte tak to řeknu."

"Tak to tedy řekni."

"Syn z Bradavic." Zakřičí přes celou velkou síň.

Sundám si klobouk dám ho na židličku, na který jsem seděl a otočím se na Brumbála. Brumbál se probere z transu a pokyne mi abych ho následoval i se řediteli kolejí.

Dorazíme do ředitelny a Brumbál nám nabídne křesla všichni se posadíme a čekáme co odpoví.

Mocná KrevKde žijí příběhy. Začni objevovat