82.Kouzlo alkoholu

725 25 0
                                    

Já dojím a přemístím se pomocí ohně.

Objevím se ve vstupní hale. A jdu do ředitelny abych pozdravil Lily a Severuse. Zaklepu na dveře a po chvíli se dveře otevřou a v nich stojí Severus Snape. Když mě spatří vypadá překvapeně.

"Adriane co ty tu děláš?" Usměji se na něj.

"Jestli mě pozveš dál tak ti to řeknu." Severus ustoupí od dveří a já vejdu dovnitř. Pozdravím Lily a všichni si sedneme.

"Tak jdeme od začátku. Ráno jsem vyrazil do města kouzelníků přes živlovou magii a dopadlo to úspěšně. Kdyby se schylovalo k problémům tak se jim ozvu. A teď proč jsem přišel. Jdu za Lupinem. Potřebuji pomoc přemluvit vlkodlaky a Lupin jako takzvaný šéf mi má pomoci." Povídali jsme si ještě asi hodinu a pak jsem vyrazil do kabinetu profesora obrany proti černé magii. Zaklepu na dřevěné dveře a po chvíli se ozve "dále" vejdu dovnitř.

"Ahoj Harry, co tady děláš nemáš být u svých příbuzných?"

"Musím vám něco říct." Lupin se na mě zkoumavě podívá.

"No tak se posaď. Chceš čaj nebo něco ostřejšího?" Posadím se do křesla na proti Lupinovi.

"Zatím jsem nenašel kouzlo alkoholu." Remus se usměje jak měsíček na hnoji.

"Je nejvyšší čas ho najít," řekne Remus a přivolá si dvě sklenky a láhev whisky. Naleje jantarové pití do skleniček pak mi jednu podá. Přiťukneme si a napijeme se.

"Není to tak špatné, ale už nechci." Začneme se s Lupinem smát.

"Tak vysvětluj Harry."

"Tak dobře začalo to na moje narozeniny ..." Řekl jsem mu všechno od Gringottovy banky až do dneška.

Po delší době tady máme novou kapitolu doufám, že se někomu bude líbit.

S láskou MIA 😍

Mocná KrevKde žijí příběhy. Začni objevovat