23.Nitrozpyt

976 37 5
                                    

Když se posadíme tak se podíváme na Brumbála ten vypadá jako by o něčem přemýšlel.

"Pa...?" Nedořekl ani oslovení a někdo mu dal ruku před pusu. podíval jsem se kdo to byl.

Byl to Snape. Snape mi dal ruku před pusu abych mlčel. Dostal jsem se do jeho hlavy.

"Páně? Co se děje?" Zeptám se Snapea v jeho hlavě.

On se na mě nevěřícně podívá a já se jen malinko usměju. Ucítil jsem, jak se Snape snaží mě vyhnat z jeho hlavy, ale vůbec se mu to nedaří.

"Pane přestaňte. Ubližujete hlavně sobě mě to nic nedělá."

"Jak se vám podařilo se mi dostat do hlavy, když mám nahoře nitrobranu." Zeptá se Snape a udiveně na mě podívá.

"No asi jsem lepší Nitrozpytec než vy?" Snape se na mě zamračí a já pokračuju

"Takže jak už jsme zjistily z vaší hlavy neodejdu, dokud mi nedáte odpovědi."
Snape se ještě víc zamračí.

"Tak to v řádným případě Pottere dám vám je možná, až vy mi odpovíte na moje."

"Tak to se asi nedomluvíme tak nashle." Usměju se a odejdu z jeho hlavy a podívám se na Brumbála který pořád nad něčím přemýšlel.

"Hmm, co s tím uděláme?" Zeptá se Brumbál po chvíli

"Navrhoval bych aby měl svoje vlastní pokoje." Řekne Snape a teď zase já se udiveně podívám na něj.

On můj pohled vycítí a zašklebí se na mě.

"Souhlasím se Severusem." Odpoví profesorka McGonagallová

"Také souhlasím," odpoví profesorka Prýtová

"Také souhlasím," odpoví profesor Kratiknot.

"Takže je to vyřešený. Harry dostane vlastní komnaty."

Mocná KrevKde žijí příběhy. Začni objevovat