14.To jako vážně?

1K 29 4
                                    

Z ničeho nic na okno zaklepal Fénix, ale nejen leda jaký byl to nejvzácnější druh fénixe.

Fénix temný koukal jsem na něj s otevřenou pusou a oči překvapením vykulené.

Dojdu k oknu a otevřu mu on zakřehotá a přiletí mi na rameno já si ho pohladím a on se ke mně začne tulit.

„Co pak tady děláš," zeptám se i když vím že mi neodpoví.

Já vyndám z kufru krmení a nasypu trošku na stůl. Fénix přeletí a začne jíst. Já pořád na něj koukám nemůžu uvěřit svým očím.

Když dojí přeletí mi na rameno a zase se začne mazlit.

„Hele já ten půjdu spát nechám ti otevřené okno tak pak vyleť a leť za páníčkem," řeknu vezmu ho z ramene a dám ho na stůl.

Ještě jednou se na něj podívám a pak zalehnu do postele. Ráno jsem se probudil a ten Fénix tu pořád byl

„To si že mě děláš srandu měl si letět za panem," řeknu a Fénix mi přeletí na rameno.

Zase ho dám na stůl a jdu se převléct, když se vrátím do pokoje zase mi Fénix přeletí na rameno a já mířím dolů na snídani.

„Ahoj všichni," odpovím a oni se na mě podívají s podivením.

„Harry ty máš na rameni tem...temného fénixe?" Zeptá se Hermiona, když se vzpamatuje z prvotního šoku.

„Jak to tam říct, tak asi jo nechce odletět večer jsem nemohl usnou, tak jsem si četl a na okno zaklepal on," ukážu na fénixe a on zakřehotá. Všichni na mě pohlédnou ještě víc šokováni.

Já si Sednu ke stolu a paní Weasleyhová přede mě dá talíř se snídaní.

„Harry nevadilo by kdybych zavolal po snídani řád? Ale ty bys tam byl také?" Zeptá se mě pan Weasley a já přikývnu a dám se do jídla.

Tak kdo to uhádl? Tak doufám že se také líbila.

Vaše MIA

Mocná KrevKde žijí příběhy. Začni objevovat