Druhý den ráno jsem si dal snídani a vypravil jsem se na ministerstvo. Tak jsem zamířil za ministrem. Zaklepal jsem a ministr mě pozval dovnitř.
"Dobrý den pane ministře." Ministr zvedl hlavu od papíru na stole a tvářil se překvapeně.
"Dobrý den pane Pottere. Co pro vás můžu udělat?" Usmál se na mě.
"Chci se zeptat, jestli už jste prozkoumal ty dokumenty, který jsem vám přinesl." Taky jsem se usmál. Ministr je vyndal ze šuplíku a dal je na stůl.
"Pane Pottere, proč vám mám tyhle báchorky věřit?"
"Budu klidně vypovídat pod veritasérem." Ministr přikývl.
"Dostavte se za dvě hodiny ve vyšetřovací síni." Přikývnu a jdu pryč z ministerstva. Jdu do vedlejší uličky a přemístím se do Riddle major. Vejdu do otcovi kanceláře.
"Otče." Pozdravím Toma.
"Synu. Tak co jsi zjistil na ministerstvu?" Posadím se do nabízeného křesla.
"Ministr mi nevěřil že to může být pravda. Takže za dvě hodiny proběhne vyšetřování. Dají mi veritasérum." Zakončím svoje vyprávění. Otec se naštval.
"Co si to dovolují dávat mému synovi veritasérum?" Řekl zvýšeným hlasem.
"Podle ministerstva jsem pořád syn Potterových." upozorním ho. Otec se trochu uklidní.
"A co budeš dělat až se tě zeptají, jak se jmenuješ?" Zeptá se mě otec a já zvednu ruku poklepu na ní hůlkou a moje prsteny lordů se objevily.
"Na mě spousta lektvarů a kouzel nepůsobí." Usměji se na Toma.
"Adriane od kdy máš novou hůlku?" Podiví se otec. Já se zamyslím.
"No od té doby, co jsem Adrian Riddle." Odpovím mu.
"A jaké má jádro?"
"No tak základním jádrem je pero zlatého fénixe podpůrné jádro je dobrovolně darované pero temného fénixe se zlatým perem fénixe má výbušné tendence, proto musí být další podpůrné jádro žíně z Testrála a pak srdeční blána z temného trnoocasého. Dřevo z Černého bezu a kov na rukojeti je stříbro."
ČTEŠ
Mocná Krev
FantasyNic není tak jak se na první pohled zdá. Pravda se skrývá hluboko pod vrstvou lži, intryk a bolesti. Ti kterým uvěříte vás lehce srazí na kolena. Toto je můj příběh jak jsem kdysi věřil nesprávným lidem. Naštěstí tu byli tací co mi pomohli a vyzvedl...