"Pozdravuj v hrobě! Avada Kedavra!"
Než kletba doletí ke Snapeovi tak já rozrazím dveře a vykouzlím před Snapeem štít který by měl avadu zastavit, ale kouzlo proletí štítem a zasáhne Snapea do středu hrudi. Snape naposledy vydechne a spadne na zem. Brumbál se začne smát jako šílenec. (počkat on je šílenec)
"Co jste to udělal?" Zařvu na Brumbála.
"Milí Adriane víš, co je tohle?" Když překonám prvotní šok z toho, že ví, jak se jmenuji, tak se podívám na hůlku, kterou má v ruce. Popadne mě obrovské překvapení a zděšení.
"Jak vidím, tak to poznáváš. Ano je to Merlinova hůlka. Mocnější hůlka než bezová a když se spojí s mojí magií tak moje kletby projdou každým štítem který kdy byl vytvořen. Každé kouzlo, které vyčaruji je o desetkrát silnější než obyčejného kouzelníka."
"Proč to děláte. Proč chcete všechnu vinu hodit na Toma?"
"Tobě to pořád nedochází že ne? Když tě zabiju já tak získám tvoji moc. Tvůj majetek nebude mít majitele, takže soud dá na mě jako tvého opatrovníka a tvůj majetek a dědictví bude moje." Začne se zase smát.
"Všechno vaše nebude co? Weasleyovím jste slíbil čtvrt mého majetku a Ginevře jste slíbil že si mě vezme, takže bude mít ještě větší část."
"To jsi trefil Adriane. A víš co? Ty se toho dnu už nedožiješ. Avada Kedavra," přede mnou se zjeví zakládáte a vykouzlí štít.
"Možná porazíš jednoho velmi dobrého kouzelníka, ale co takhle pět najednou?" Řekne Salazar.
"Brzo se uvidíme Adriane." Řekne Brumbál a přemístí se.
Tahle knížky má neuvěřitelných 3‚6K přečtení a 435 hlasů. Moc vám děkuju ani nevíte jak si toho vážím😍. Když jsem začínala s touto knížkou myslela jsem si že to bude číst jen hrstka lidí, ale tohle jsem opravdu nečekala. Jak před pokládám, tak se vám knížka alespoň trošku líbí a já jsem za to ráda a doufám že se bude líbit dál. Budu ráda za komentáře ať ty kladný tak záporný.
S láskou MIA 😍
ČTEŠ
Mocná Krev
FantasyNic není tak jak se na první pohled zdá. Pravda se skrývá hluboko pod vrstvou lži, intryk a bolesti. Ti kterým uvěříte vás lehce srazí na kolena. Toto je můj příběh jak jsem kdysi věřil nesprávným lidem. Naštěstí tu byli tací co mi pomohli a vyzvedl...