37.V komnatách

900 34 7
                                    

Já vejdu dovnitř, ale Brumbál nemůže projít skrz dveře.

Z pohledu Severuse Snapea

"Co to je já nemohu vejít," já se na něj podívám. Brumbál vypálí kouzlo, aby mohl projít, ale pořád to nejde.

"Harry to musí povolit." Ozve se mi v hlavě hlas fénixe, který sedí na stole.

"Brumbále musí to povolit Har...ehm Potter," odkašle si, aby to nebylo nápadný, že málem nahlas řekl Potterovo jméno. Ale Brumbál si toho stejnak všiml a usmál se jako měsíček na hnoji. Já jsem si povzdechl a zakroutil hlavou.

"Tak tedy ty to tu prohledej já jdu za Harrym." Otočil se a odešel.

"Proč mluvíš se mnou ale s Brumbálem ne?" Otočím se na fénixe.

"Mluvím jen s těma, komu Harry věří."

"Har...Potter nevěří Brumbálovi?"

"Ne, nevěří od té doby, co se dozvěděl zajímaví správy. Tady na škole nevěří asi třem lidem. Ale vám by svěřil život. Jejda to jsem vám neměla říkat. Hlavně mu to neříkejte prosím." Já se na ni udiveně podívám.

"A komu nevěří?"

"To vám říct nemohu."

"Povolíš mi to tu prohledat?"

"Podle toho, co hledáte"

"Hledám toho hada, který kousl Har...Pottera."

"Tak to vám budu muset zakázat. Harry to nedovolil. Můžete tu být, ale nesmíte nic hledat."

"Tak dobrá nic hledat nebudu ale potřebuju toho hada alespoň vidět abych věděl, jestli Har....Potterovi nehrozí větší nebezpečí."

"Ale musíte slíbit, že jí neublížíte a necháte jí tady."

"Jí?"

"Ano jí. Jmenuje se Lily a já jsme Kali. Slibte to!"

"Tak dobrá slibuju. Teď mi ho ukažte."

"Lily? Vylez ven." Řekne a vyleze nádherná hnědá kobra královská.

Mocná KrevKde žijí příběhy. Začni objevovat