63.Stůjte!

793 29 0
                                    

"Takže budeme muset postavit armádu?"

"Bylo by to lepší. Slyšel jsem, že na severu jsou draci. Mohl bys využít mluvení se zvířaty. A klidně i vlky, vlkodlaky a klidně i anděly. Pak zase na západu kouzelníky, který se zaměřují na živlovou magii, ale pouští k sobě jen ty, který to umí též. Takže tam můžeš jen ty." Odpoví Godrik. Já přikývnu.

"Pět dní do vánočních prázdnin. Pak uskutečním svůj plán." Rozloučím se a jdu k východu z komnat.

"Jdete taky pane profesore?" Podívám se na Snapea, který stál pořád na stejným místě. Snape se probere z transu. Zamíří ze dveří. Já jdu za ním.

"Lily by vás ráda viděla." Usměji se na Severuse.

"O tom silně pochybuju." Otočí se k odchodu.

"Stůjte!" Zavolám na něj.

"Co chceš Adriane!" Zavrčí na mě.

"Proč jste dnes takoví?" Přimhouřím oči.

"Jaký? Zlý? Já myslel že sis už zvykl. Jsem na tebe takový už furt!" Otočí se a chce odejít. Já mávnu rukou. A Snape se nehýbe jako při kletbě Petrificus Totalus. Lusknu prsty a Snape se vznese do vzduchu. Jdu do svých komnat a Snapea levituju za sebou. Vejdu do komnat a Snapea od levituju na pohovku.

"Lily?" Zavolám a Lily přijde z kuchyně.

"Co se děje Adrii?" Podívá se na pohovku a zamračí se.

"Proč je tu Severus? A proč ho držíš pod Petrificus Totalus?" Já pokrčím ramena.

"Třeba aby neutekl? Nebo se nebránil?"

"Nebránil? Co chceš udělat?"

"Dostat se k němu do hlavy a nechci mu ublížit?" Lily se ještě víc zamračí.

"Proč se mu chceš dostat do hlavy?"

Mocná KrevKde žijí příběhy. Začni objevovat