13.BÖLÜM

203 14 0
                                    


🔥

''Lavinya...'' sesi beni mest ediyordu...

Yatakta sırt üstü uzanmış olan adamın kucağında başka alemlere dalıyordum. Ona kendimi sunuyordum. Bu benim için tarifi zor bir hazdı. Hafifçe doğrulup üzerimdeki kazaktan bir çırpıda kurtuldum. Tekrar ona doğru eğilerek dudaklarına kapanırken bir eli belime kaydı ve tek bir hamlede beni altına aldı. Bacaklarımın arasına yerleşerek sert erkekliğini kadınlığıma bastırınca dudaklarımdan bir inilti firar etti.

''Lavinya... Beni mahvediyorsun...'' dudakları açlıkla boynumda gezinirken diğer yandan üzerindeki gömlekten kurtulmaya çalışıyordum. Ama bana ayak direten düğmeler çözülmeyi reddediyor gibiydi.

''Çıkar şunu...'' diye isyan ederken aslında gömleğinden bahsediyordum ama o bir hışımla altımdaki tayttan kurulup tekrar üzerime bıraktı kendini. Elleri artık bacaklarımda ve kalçalarımda geziniyordu. Altında yarı çıplak, iç çamaşırlarımla kaldığım gerçeğini kafaya takmamaya çalıştım çünkü utanacak kısmı çoktan geçmiştik.

''Ateşinle yakıyorsun beni...'' diye inlerken dudaklarıma doğru, alev alev arzuyla yanan gözleri gözlerime dokundu. Ardından öpüşleri beni kahreden bir yavaşlıkla çenemden göğüslerime indi. Nefesimi tuttum, aklım başımdan uçup gidiyordu. Parmak uçlarım karıncalanırken sütyenimi çıkardı usta bir hareketle. Göğüslerim açıktaydı şimdi.

Nefesi göğüs uçlarıma çarpınca tüylerim ürperdi. Gözlerimi kapattım bu acı verici hazza dayanamayarak. Bir eli göğsümde diğeri ise kasıklarımı ovuşturuyordu. Bayılmak üzereydim. Islak dudakları göğüslerime dokunup ucunu dişlerinin arasına aldığında sırtım yay gibi gerildi. Aynısını diğer göğsüme yaparken beni harap eden bu histen hem kurtulmak istedim hem de hiç bitmesin istedim. Ellerim saçlarının arasında, başına tenime doğru baskı uyguluyordum. Bırakmasını istemiyordum.

''Hakan...'' artık tüm direncimi kaybetmiştim.

''Sevgilim...'' sesini duymamla haz kat be kat artmıştı. Beklentiyle kasılıyordu aciz bedenim.

Dudakları kışkırtıcı bir yavaşlıkla karnıma indi. Elleri kalçalarımı okşuyordu. Tüm hücrelerim bağırıyordu; 'HADİ, HADİ!' Altında can çekişiyordum.

Parmakları külotumun kenarlarını kavrayarak usulca çıkarırken, dudakları şimdi kadınlığıma doğru yol izliyordu. Nefes alamıyordum sanki. İç çamaşırımdan kurtulduğu an bir kenara fırlattı. Çırılçıplaktım artık gözlerinin önünde. Gözlerimden ayrılmayan delici bakışları beni heyecanlandırırken, bedeni daha da aşağı indi. İşte o anda bakışları kadınlığıma indi ve bu görüntüyle kışkırtılmıştım. O ise gözlerinin önünde sanki bir hazine duruyormuşçasına izliyordu. Aç bir yırtıcı gibi, saldırmadan önce temkinli bir şekilde izliyordu. Bakışları tekrar beni bulduğunda sinsice kıvrıldı dudakları.

''Ne istiyorsun?'' diye sordu. Dilimin dönmeye bile mecali yokken, ona nasıl cevap verebilirdim ki?

''Hakan...'' diyebildim iniltiyle.

''Bana ne istediğini söyle...'' dedi kadınlığıma usulca üflerken. Çıldırtıyordu beni.

''Seni...'' gözleri hazla kapandı. Ardından dudaklarını kasığıma bastırdı.

''Ne yapmamı istiyorsun?'' dedi.

''Biliyorsun...'' diyebildim...

''Biliyorum...'' hırıltıyla çıkan sesi beni bir adım daha yaklaştırdı uçuruma. Ellerinde çırpınıyordum.

Dudakları bacağımın iç kısmında kadınlığıma doğru ilerledi. Bacaklarımı daha da açarak iyice yerleşti. Eliyle kadınlığıma dokundu ve ben kendimi yitirdim...

ÖLÜM ÇİÇEĞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin