🦋🦋ဦးအနားမွာ ဝဲတဲ့လိပ္ျပာ🦋🦋
Episode 💘22💘
ျသတိူ႔ အိမ္ျပန္ခဲ့ေရာက္ေတာ့
ေႁခြက အခန္းထဲမွာ အိပ္ေနတယ္ေလ
သူမရဲ႕ မိဘေတြနဲ႔ ျသကေတာ့ ဧည့္ခန္းမွာ ထိုင္ကာ စကားေတြေျပာေနရင္း
"အန္တီ အန္ကယ္ ကြၽန္ေတာ္ ခြင့္ေတာင္းစရာ႐ွိလို႔ပါ"
"ဘာမ်ားလဲကြဲ႔"
"သူသက္သာရင္ ကြၽန္ေတာ္ သူ႔ကိုစိုက္ခင္းဘက္ကိုေခၚသြားခ်င္တယ္ ရလားမသိဘူး"
"ငါ့သမီးက ေနႏိုင္ပါ့မလား"
"စိတ္ခ်ပါ အန္ကယ္ ကြၽန္ေတာ္ ေဘဘီ့ကိုေခၚသြားမွာက စိုက္ခင္းက လူေတြနဲ႔ သိေစခ်င္လို႔ပါ အဲ့ဘက္ကအမ်ိဳးေတြနဲ႔ေရာေပါ့"
"ေမာင္ျသေျပာတာမွန္ပါတယ္လက္ထပ္ပြဲတုန္းကလဲ အေလာတႀကီးစီစဥ္လိုက္ရေတာ့ေလ ေႁခြေလးလဲ အဲ့ဘက္ကအမ်ိဳးေတြနဲ႔ ေတြ႔လို႔ရတာေပါ့"
ေဒၚလမင္းက အက်ိဳးအေၾကာင္းဆီေလ်ာ္စြာေျပာေနေသာ္လည္း ဦးေတာင္းဆုျပည့္မွာေတာ့ သမီးအတြက္စိတ္မခ်တဲ့ပုံပင္
"သမီးေလးက အဲ့မွာေနႏိုင္ပါ့မလား ငါစိတ္ပူတယ္"
"အမေလး အကိုရယ္ သမီးေႁခြေလးမွာ ေမာင္ျသ႐ွိေနၿပီပဲ ၿပီးေတာ့ ေမာင္ျသအတြက္သာပူ သိလား ေမာင္ျသေရ မင္းေတာ့ ေႁခြေလးကို ထိန္းရေတာ့မယ္"
"ဦးေလးတို႔က အဲ့မွာ အသိေလးအခ်ိဳ႕နဲ႔်ိဳ႕နဲ႔ လက္ခပ္ပြဲ အက်ဥ္းခ်ဳံးေလး လုပ္ေပးခ်င္တယ္တဲ့ေလ အဲ့တာ အန္ကယ္နဲ႔ အန္တီေရာ လိုက္ခဲ့ပါလား စိုက္ခင္းမွာ အနားယူရင္းေပါ့"
"ေတာ္ပါၿပီကြယ္ မင္းအန္ကယ္ကလဲ ကုမၸဏီတစ္ဖက္နဲ႔ေလ ေနာက္တစ္ခါက် လိုက္ခဲ့ပါ့မယ္ကြယ္"
"ဟုတ္ ေဘဘီ့ကိုစိတ္ခ်ပါ ကြၽန္ေတာ္သူ႔ကိုေသခ်ာေစာင့္ေ႐ွာက္မွာပါ"
"ယုံပါတယ္ကြယ္"
ျသနဲ႔ ေဒၚလမင္းမွာသာ စကားေတြေျပာေနေသာ္လည္း ဦးေတာင္းဆုျပည့္ကေတာ့ သားမက္ေတာ္ကို ခုထိေက်နပ္ေသးပုံမရအေတာ္ၾကာၾကာေနၿပီး သူမေလးဒယ္ဒီက အလုပ္သြားရမယ္ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ျပန္ရတယ္ေလ
"ေမာင္ျသ အလုပ္သြားမွာဆို အန္တီေႁခြေလးနဲ႔ ေနေပးလိုက္မယ္ေလ"
ေဒၚလမင္း ေႁခြေအား စိတ္မခ်စြာ ေျပာလိုက္၍
"ရပါတယ္ အန္တီ ကြၽန္ေတာ္ဒီေန႔ ကုမၸဏီမသြားေတာ႔ဘူး ေဘဘီက စိတ္ခ်ရတာမဟုတ္ဘူး"
သားမက္စကားေၾကာင့္ ဒီလိုဆိုေတာ့ သမီးအေပၚမဆိုးပါဘူးဟု ဦးေတာင္းဆုျပည့္ စိတ္ထဲေတြးလိုက္ရင္း
"အဲ့တာေကာင္းတယ္ ေမာင္ျသေရ အဲ့တာဆို ေႁခြေလးကိုစိတ္ခ်မယ္ေနာ္"
"ဟုတ္ကဲ့"
"လမင္း သြားရေအာင္"
"ဟုတ္ ဂ႐ုစိုက္ျပန္ပါေနာ္အန္တီနဲ႔ အန္ကယ္"