Carleen yine her hafta başı olduğu gibi Derek'i Nancy'nin çadırına sürüklemek zorundaydı. Hikayeleri çok severdi Carleen , özellikle de gerçek olanları bu yüzden her hafta Nancy'nin çadırına giderdi . Bir tek o değildi , Nancy 'yi tanıyan bütün çocuklar her hafta başında onun çadırına gider onun anlattıklarını ağızları açık dinlerlerdi .Bazen yer bulamaz dışarıda kalırlardı ve bütün acısını Derek 'ten çıkarırdı. O yüzden Derek'i her zaman çekiştirerek götürüyordu .
Normalde tek gitmek onun için daha kolaydı ama Derek asla peşine bırakmazdı . Hem peşini bırakmaz hem de Nancy'nin çadırına gitmek istemezdi. On altı yaşında olmasına rağmen Derek , Nancy 'nin hikayelerini sevmez ve hep ürkütücü bulurdu. Carleen bu yüzden Derek ile sürekli uğraşmak zorunda kalırdı . Hafta başını iple çeker ama aklına Derek gelince bir anda sıkıntıya girerdi onun kimliğini saklamak zorken üstüne birde onu buraya zorla getirirdi . Yolda birbirlerinin saçlarını yola yola gelirlerdi . Ama her seferinde Carleen kazanırdı .
"Dur Carleen artık ! bırak saçımı da şu pelerinimin kapüşonunu iyice örteyim .Geldik neredeyse sen kazandın , hadi bırak şu saçımı."Carleen elini çekmiş Derek ' e gülümsüyordu .Derek ise onca yolu saçı yolunarak geldiği için elini yavaşça saçında acıyan yerlerde gezdiriyordu. "Seni hiç anlamıyorum Derek gelmek zorunda değilsin ama ısrarla geliyorsun .Bir gün senin yüzünden yakalanacağız . O zaman bir daha hayatta çıkamayacağım saraydan ."sinirli gözlerini dikmişti Derek'in üstüne .
Derek dişlerini ortaya çıkaracak kadar gülüp Carleen'in saçını hızlıca karıştırıp ."Ben olmazsam seni kim koruyacak dışarıda ha küçük hanım! En azından ben varken yakalanırsak ben, seni korurum en fazla bir ya da iki ay saraydan çıkamazsın .Ben yokken kim koruyacak seni, hem ben babana söz verdim seni koruyacağım diye unuttun mu ?"
Carleen derin bir nefes alıp ,"Ben kendimi koruyabilirim Derek . Nancy 'nin anlattığı hikayelerden bile korkan biri beni nasıl koruyacak ? Babam beni korumanı söylerken galiba sarhoştu." Carleen gözlerini devirip Nancy 'nin çadırına yürümeye başlamıştı .Arkasında Derek bağırarak "Ben mi korkuyorum ? öyle bir şey yok uyduruk bir kaç hikayenin neyinden korkacağım ben ha ! Hey kime diyorum ben ! beni de bekle ." koşarak Carleen'in arkasından o da çadıra girmişti.
Hemen Carleen'in yanına oturmuştu. "Sana diyorum , ben korkmuyorum , ama sen korkarsan sarılabilirsin bana . Hem be-"Carleen eliyle Derek'in ağzını kapatıp . "ŞŞŞŞ! sessiz ol , başlıyor ." Carleen elini çekmiş yaklaşık 100 yaşında olan ak saçlı her yeri buruşmuş, sandalyede oturan ihtiyar kadına , Nancy'e gözlerini dikmişti. Derek o yeşil gözlerini ihtiyar kadına diken kıza bakıyordu. Korkusuz olmak demek Carleen demekti onun için .Bu korkusuz kız gibi olabilecek miydi ? Düşüncelere dalmaktan vazgeçip artık başka çaresi kalmadığı için ihtiyar kadının hikayesini dinlemeye karar verdi .
"Bugün bakıyorum da daha kalabalığız çocuklar."diyerek başladı Nancy ."Draken 'i duyan var mı aranızda ?" diye sordu ama kimseden çıt çıkmadı.
Carleen'in daha ilk sorudan dikkatini çekmişti ihtiyar kadın . "Draken , şimdiki krallıkların sahip olduğu ejderhaların atası . İlk ejderha . Kimileri ona efsanevi , büyük , dev yılan dedi kimileri ise korkutucu , canavar ejderha dedi . Ben iki gruba da hak veriyorum ne de olsa şimdiki ejderhalardan daha büyük ve güçlüymüş .
Şimdi yaşayan ejderhalar onun sadece bir gücüne sahipken o hepsine sahip bir ejderha . Bu da insanların korkusunu ve taktıkları isimlerin yersiz olmadığını açıklıyor ama unuttukları bir husus vardı , o da Draken' in görevi . O bütün insanoğlunu korumak için yemin etmiş bir ejderhaydı .İşte bu unuttukları görev bazı fırsatçı insanlara bir şans tanımıştı . Bu fırsatçı insanlar, diğer insanları galiyana getirip Draken ' e karşı doldurdular. Ve bir gün korkunç bir karar verdiler .
Onları koruyan onlarca ejderhayı canice öldürdüler . İnsanoğlu buna üstünlük diyordu . Ve bu devam etti . Fakat ejderhalar güçlü yaratıklardı ve kendilerini savunmak için birçok insanı öldürmek zorunda kalmışlardı . Draken buna çözüm bulmak için ejderhalarının hepsini mağaralara , dağlara , ormanlara saklamıştı ama insanoğlu durmadı . O fırsatçı insanlar korktukları canavardan daha beter bir hal aldılar . Ejderhaları ortaya çıkarmak ve Draken' i yakalamak için köyleri basıp kadınları. yaşlıları ve çocukları öldürüp , her yeri yağmalayıp yakıp yıkmışlardı . Bu böyle devam edince Draken bir anlaşma yapmak için kendini açığa çıkarmak zorunda kaldı .Anlaşmaya göre Draken kendi canını feda edecekti ve böylece insanoğlu en büyük güç olacaktı .
Draken bu anlaşmayı kabul etti ama o fırsatçı insanların durmayacağını biliyordu . O yüzden güçlerini dünyanın en saf kalbine sahip bir bebeğe gücünü verdi , yıllar sonra o bebek ejderhalar ve insanoğlu arasında olan o savaşı durdurdu. Savaşlarda çok fazla kayıp vardı ama tamamen yok olmaktan o bebek kurtarmıştı. Efsaneye göre masum insanların ve savunmasız ejderhaların canları tehlikeye girdiğinde Draken ' in gücü saf bir kalpte tekrar canlanacak ve dünyanın tekrar büyük bir kaos içine girmesini engelleyecekti. " yaşlı kadın hikayesinin sonuna gelmişti ama çocuklar hala ona bakıyordu .
Çocukların arasından biri ayağa kalkıp " Bu fırsatçı insanlar neden böyle bir şey yaptı? Ejderhalar insanlara zarar mı veriyordu ? " dedi . Nancy hafifçe tebessüm ederek "Hayır , ejderhalar zarar vermiyordu yavrum . Ama insanoğlu aç gözlü bir yaratıktır , onlar daha fazlasını istiyorlardı. En güçlü olmayı ve bütün ejderhaları yönetmeyi . Hırs kötü bir duygudur yavrum . Eğer bir insan hırsına kapılırsa ve her şeyin en fazlasını isterse dünyanın en kötü ve karanlık yaratığı olur .Siz çocuklar azimli olun ama asla hırslı olmayın çünkü insan bir kere hırsa kapılırsa o hırs onun insanlığını yer ve sizde sadece açlık duygusu kalır . İşte o fırsatçı insanlar hırsa kapılmışlardı bu yüzden böyle kötü bir olaya sebebiyet verdiler . " soruyu soran çocuk cevabın olgunluğu karşısında bu küçük yaşta anlamamıştı belki ama Carleen cevabı çok iyi kazımıştı aklına .
Aklında merak ettiği bir soru daha vardı ama bu yüzden bütün çocukların çıkmasını beklemişti .Derek ne yapmak istediğini anlamamıştı ama sessizce beklemekten başka çaresi yoktu . Zorla götürmeye çalışırsa bir güzel dayak yerdi Carleen 'den .
Sonunda herkes çıkınca Carleen yaşlı kadının gözlerinin içine bakarak "Bir soru sormak istiyorum ? belki size saçma gelecek ama yine de soracağım . İnsanların Draken ' e korkutucu veya efsanevi demesine hak veriyorsunuz ama sizin düşüncenizin bu olduğunu düşünmüyorum . O insanlar sadece görünümü ile karar vermişler iyi veya kötü olduğuna , kimse görevine göre bir isim vermemiş . Peki ya siz , siz ne derdiniz Draken 'e ? "
Yaşlı kadın gözlerini bu küçük kıza dikmiş soruya mı ya da açıklamasına mı şaşıracağına bilememişti. Evet, zeki çocuk çoktu ve harika sorular gelirdi bazen ama böyle bir açıklama kimse yapmazdı . Kimse mantığına neden uymadığını söylemez veya Nancy 'i analiz etmezdi . "Benim düşüncem niye önemli ki ufaklık ? Sadece bir hikaye ." Carleen için bu sorunun cevabını bulmak sadece bir kaç saniyelikti . "Sadece merak ettim . Bu hikayeyi anlatırken ne isim verenleri , ne de o fırsatçı insanları içtenlikle sevmiyor , yargılıyor gibiydiniz . Eğer sizi zorladıysam lütfen bağışlayın beni ." konuşma tarzı ne kadar nazik olsa da ses tonunda bir kinaye vardı bu küçük kızın.
Nancy , arkasına yaslanıp "Ne efsanevi ne korkutucu, ben Draken 'e sadece koruyucu ejderha derdim . " dedi . Carleen merak ettiği sorunun cevabından tatmin olmuş ve hafifçe dizlerini büküp , kafasını da aşağıya eğerek selam vermişti . Derek 'in elinden tutup çadırdan çıkmışlardı , artık saraya dönmelilerdi . Kimse kaybolduklarını anlamadan.
...
Yeni bir hikaye , yeni bir macera ile tekrar beraberiz. Uzun zamandır yazmıyordum bu yüzden yazım hatam varsa küçük bir tölerans gösterin lütfen :))
Umarım beğenirsiniz , daha fazla macera ve daha fazla fantastik evren için beğenip yorum yapmayı unutmayın . Desteğinizi beklerim...@amatöryazarcık
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EJDERHA CADISI
FantasyYüzlerce yıl önce ejderhaların kraliçesi DRAKEN insanoğlunun masumiyetini korumak için yemin etti . Bunun için koruyucuları yarattı. İnsanoğlunu koruyacak ejderhaları... İnsanoğlu ise kendine bağlı ejderhaların kraliçesinin yeminini kana buladı. D...