BÖLÜM 8 : KISKANÇLIK

818 81 1
                                    

Aragon kafesin ortasına oturmuş , yorgun gözlerle Arıes'e bakıyordu . Seçimin üstünden tam iki yıl geçmişti . Bu inatçı ejderhayı o zamandan beri eğitmeye çalışıyordu . Hala ufak tefek sıkıntıları vardı. Bazen uçarken farklı bir yöne gidiyordu , bazen uçmuyor , bazen de gökyüzünden inmiyordu . Lafını geçirmek Aragon için çok zordu .

İlk başlarda ağır yaralar bile almıştı . Hâlâ komutlarının tamamını dinlemese de Aragon 'u koruyordu . Aragon 'a yaklaşan kim olursa olsun bir anda kükrüyor gelen kişinin üzerine yürüyordu . Eğer Aragon ona "Dur!"emrini vermese gelen kişiyi paramparça ederdi . En azından bu Arıes 'in Aragon 'u ne kadar sahiplendiğini gösteriyor aralarındaki bağın koparılamayacağını anlıyordu . Her sabah erkenden geliyor Arıes için uğraşıyor ve bağını daha da sağlamlaştırıyordu . Ufak tefek sıkıntıları da pek dert etmiyordu .

Böyle güçlü bir yaratığı hele ki özgürlüğüne yeni kavuşmuş bir yaratığı iki yılda dizginlemişti. Bu çok büyük bir gelişmeydi . Daha çok vakit geçireceklerdi sonuçta . Önünde Arıes 'i eğitmek için vakit vardı . Ama bunu bir an önce yapmalıydı .

Eksiksiz olmalıydı çünkü babası sürekli tehlikeli olduğunu eğer itaatını kazanamazsa Arıes'i öldüreceğini söylüyordu . Bunu direk söylememişti . Dolaylı yollardan ona laf söylüyordu . Sonuçta Aragon babasının tam olarak ne demek istediğini biliyordu . "Ah ! İnatçı koca bir yaratıksın . Beni dinle de ikimizi de kurtarayım . Senin için uğraşıyorum. " Ejderhaya bağırarak isyanını dile getirmişti Aragon . Ne yazık ki ejderha önündeki eti yemekle meşguldü .

Bazen Arıes , Aragon 'a öyle bir bakardı ki Aragon 'un tüyleri diken diken olurdu . Arıes'in , sanki her dediğini anlıyorum dermiş gibi bir havası vardı. "Aragon ! " ona seslenen Dean'a dönmüştü Aragon. Arıes 'de sesin geldiği yere dönmüş boğazından kükremeye hazır vaziyette olduğunu belirten bir hırlama sesi geliyordu .Aragon Arıes'e karşı elini kaldırmıştı .

Bu Arıes için herhangi bir sorun yok demekti . İşaretin anlamıyla sakinleşmiş ve yemeğine geri dönmüştü . "Ne işin var burada Dean ? " oturduğu yerden kalkmış Dean 'a doğru birkaç adım atmıştı  . "Sen söylemiştin ya , bugün pazarı dolaşıp insanların dertlerini öğreneceğiz diye . Unuttun mu ? " Dean 'ın bir anda içi burkulmuştu . Oysaki çok heyecanlıydı. İlk defa bir prens gibi halkının derdini öğrenecek ve onlara el uzatacaktı . "Doğru ya tamamen aklımdan çıkmış . Arıes beni çok yoruyor . Neyse bu kadar yeter bugünlük . Zaten yemekten gözünü alamıyor . Ben üstümü değiştireyim . Sen atların yanına git . "

Dean 'ın yüzünde bir tebbessüm olmuştu . Abisinin onu erteleyeceğini düşünmüştü. Aragon son iki yıldır çok yoğundu . Ejderhasının gücüyle kendiside güçlenmişti . Bütün lordlar Aragon ile görüşüyor onun tarafında olduğunu söylüyor ve sürekli toplantı yapıyorlardı . Hem sarayın işleri , hem dış işleri hem de bu koca yaratık onu çok yoruyordu . Günlük iki üç saatlik uykuyla dolaşıyordu . Lux krallığında ejderhaların seçimlerinden sonra her şey değişmişti .

Aragon 'un annesinin tarafı zaten onun arkasındaydı ama bu sefer hepsi onun için ölümü göze alıyordu . Diğer lordlar ise Aragon 'dan dostluk nişanesi almak için onunla sürekli temas halindeydi . Dean 'da prensti . O da bir çok toplantıya katılmış , fikirlerini beyan etmiş , lordların evlerine davet edilmişti ama Aragon 'un yaptığı krallık işleriydi neticesinde . Abisi için yorucu bir hayattı . Bazen Dean babasını dinlemediğini ve Arıes 'i kendi seçtiğini düşünüyordu . İçinden keşke bende deneseydim neler olurdu diye hayal ediyordu.

Babası da sürekli ona Aragon gibi kendisinin de lordları arkasına almasını söylüyordu. Abisini kıskanmıyor değildi. Ama sonuçta abisiydi ve en yorgun anında bile Aragon, Dean 'ı  kırmıyordu . "Dean , iyi misin ? Daldın gittin hadi . " Dean , kendine gelmiş hemen kafesten çıkmıştı . Atların yanına gelmişti . Dean ile Aragon 'un atlarının arasında bile fark vardı . Aragon 'un ki daha heybetli daha büyüktü . Dean abisini düşündü . Aragon 'da oldukça uzun ve kalıplıydı . Normal bir at abisini taşıyamazdı. Aragon için hiçbir şey normal olmamıştı ki .

EJDERHA CADISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin