BÖLÜM 4 : EJDERHA

1K 86 4
                                    

Carleen annesinden aldığı erken izinle hemen odadan çıktı . Derek büyük ihtimalle hala antrenman alanındaydı. Orası da saray bahçesinin ön kısmıydı . Saraydan çıkmış ön bahçeye doğru koşuyordu .

Sonunda Derek 'i görmüştü . Antrenman alanı bahçenin ön kısmında koca bir çit alanıydı . Bahçenin büyük bir kısmı uzun kahverengi çitlerle kaplıydı . Bu alanda dört tane ok atmak için hedef tahtası vardı . Birebir dövüş için de büyük bir yer mevcuttu .

Çit alanının giriş kısmında okları , kılıçları , mızrakları kısaca dövüş için gerekli tüm malzemeleri asmak için yapılmış bir aparat vardı . Carleen çit alanının girişinin önüne gelmişti . "Derek !" önce seslenmişti ki alana girdiğinde Derek 'in oklarından biri Carleen' i vurmasın . Sonuçta antrenman alanıydı ne olacağı belli olmazdı . "Carleen , gelmişsin. " çit alanına girebilirdi artık Carleen . "Evet bugün biraz erken mola verdik . "okların önüne geçmişti Carleen .

Girişin önündeki silah aparatından önce okları koymak için ağzı açık özel deriden yapılan çantayı aldı. İçine atış yapmak için ok koydu . Daha sonra kendisi için en uygun olan yayı aldı . Alması gerekenleri aldıktan sonra Derek 'in yanına doğru ilerledi . "Hadi biraz atış yapalım . Dörtte dört yapacağım bugün . " Derek 'e gülümseyerek söylemişti ama asıl hedefi Derek ' i kışkırtmaktı . "Pekala bende dörtte dört yapacağım . Önce hanımefendi buyurun siz başlayın . "

"Lütfen prensim önce siz . " Derek bu küçük kızın meydan okumalarını çok seviyordu . İkisi de bu sarayda büyümüşlerdi . Arkadaşlıktan öteydi ikisinin ilişkisi . Derek onu her zaman küçük kız kardeşi gibi görürdü. Aralarında sadece bir yaş vardı ama Carleen yaşıtlarında daha zayıf ve daha kısaydı .

Belki o yüzden kardeşi gibi görüyordu. Sürekli didişir , birbirlerini daima kışkırtırlardı . Özellikle Derek onu sinirlendirmeyi çok severdi . "Carleen , yoksa korktun mu ? Önceden ne yapacağımı mı kontrol etmek istiyorsun ?"

"Çok konuşmada başla Derek , o zaman görürsün kazananı . Gerçi kazanan belli de sana yine de şans veriyorum . Beni geçebilmen için daha çok çalışmalısın . " Derek oklarından birini almış birinci hedef tahtasının önüne geçmiş ve atışını yapmıştı. İlk oku hedef tahtasını vurmuştu. Hızını kesmeyip ikinci okunu da atmış ve onu da vurmuştu . "İki de iki Carleen . Zeki olabilirsin ama benim kadar çevik olamazsın . "

"Senin yüzünden bir daha saraydan çıkamayacağım zaten uğraşıp durma benimle Derek . " gözleri fal taşı gibi açılmıştı Derek 'in .

Kesin Leydi Pale anlamıştı . Zeki kadındı ama nasıl anlamıştı ki ? "Nasıl yakalandın ki ? Hem benim yüzünden derken neyi kastediyorsun ? Belki Nancy seni şikayet etti sonuçta o seni tanıyordu . "Derek sorularının cevabını beklerken üçüncü oku da atmış ve yine vurmuştu .

"Annem ayakkabımdan yakaladı. Senin yüzünden çünkü her yere peşimden geliyorsun . Senin yerin saray en azından kral olana kadar . Dışarısı senin için tehlikeli o yüzden bir daha çıkamayacağım en azından birkaç ay . Ayrıca hiç mantıklı değil Nancy bizden hızlı nasıl yetiştirecek anneme ? Hem Nancy saraydan ayrıldığında ben altı yaşındaydım ben bile hatırlamıyorum o yaşlı kadın nasıl hatırlasın? Unuttun mu annem ona bu hikayeleri anlatan kişinin Nancy olduğunu söylediğinde onu bulmak için ne kadar çaba sarf ettim, gitmediğim yer kalmamıştı . "

Carleen haklıydı . Küçükken annesi ona bir hikaye anlatmıştı ve Carleen o hikayeden çok etkilenmişti. O yüzden annesinden kimin anlattığını defalarca sormuş zorla da olsa o kişinin Nancy olduğunu öğrenmişti . Onu bulmak için sokak sokak dolaşmış ve sonunda onu bulmuştu .

EJDERHA CADISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin