"Carleen ne yapıyorsun kapının önünde ? " babasının beklenmedik bir hareketi ile yakalanmıştı. Düşüncelere dalmış kapıyı dinlediğini unutmuştu . Babası odadan ayrılmak için kapıyı açtığında Carleen ile göz göze gelmişti . İkisi de birbirinin gözlerinin içine bakıyordu. "Hiç babacım .Sadece annemle bugün ders yapacaktık onun için gelmiştim ama sen kapıyı benden önce açtın ."Carleen her zaman hızlı düşünen bir kızdı . Sorulan sorular karşısında çok az afallardı hatta neredeyse hiç afallamazdı .
Hemen cevabı verirdi . Kalan tek sorun karşısındaki insanın ona inanıp inanmamasıydı ki genelde hemen gelen cevaplar karşısında insanların doğru ya da yanlış mı söylediğini anlamaya pek vakitleri olmuyordu .
"Peki küçük hanım buyurun o zaman içeriye." babası kapının önünden çekilmiş gülümseyerek "Bugün ki dersin ne bakalım Carleen ? " derin bir nefes aldı Carleen çünkü bugün büyük ihtimalle yine görgü kurallarını anlatacaktı annesi . "Görgü kuralları maalesef ." babası büyük bir kahkaha atmıştı Carleen'in dediklerine . "Edwin , hep senin yüzünden bunlar . Bir kız çocuğu mu yoksa erkek çocuğu mu doğurdum ben ! Bilemiyorum . Carleen maalesef ne demek kızım . Sen bir leydisin . Öğrenmen gereken konular at binmek , ok atmak , kılıç kullanmaktan çok konuşmasını , oturmasını öğrenmelisin küçük hanım . " annesi kaşlarını çatmış Carleen' e bakıyordu .
"Ama at binmek veya diğer şeyleri yapmak daha eğlenceli anne . " masum bir yüz ifadesi takınmıştı Carleen . "Dokunma kızıma Pale o ne istiyorsa onu öğrensin . Bir savaşçı olması leydiden daha iyidir . " babası Carleen' e göz kırpmıştı. Edwin , kızıyla aynı boya gelecek kadar dizlerinin üstüne çökmüş ve kızının saçını hızlıca karıştırmıştı. Tıpkı kendi gibi yeşil gözlere sahip olan kızının gözlerinin içine bakmış ve onu kendine çekip sıkı sıkı sarılmıştı. "Seni destekliyorum kızım ama anneni üzme." Carleen 'in kulağına bu kelimeleri sessizce fısıldamıştı. "Artık gitmem lazım ." deyip ayağa kalktı Edwin. "Baba ! " kızının sesiyle kapıya dönük yüzünü bu sefer kızına çevirmişti . "Efendim Carleen ?"
"Dersim erken biterse Derek'in antrenmanlarına katılabilir miyim ? Hem belki sen de gelirsin . Bana söz vermiştin ejderhanı gösterecektin . Belki bize ejderhanı gösterirsin . Olur mu ? " Edwin bu minik kıza asla kıyamıyordu. Karısı kesinlikle haklıydı bir oğlan çocukları vardı. "Erken biterse Derek'in antrenmanlarına katılabilirsin. İşim biterse size katılabilirim . Belki ejderhamı da görebilirsin ama bunun için söz veremem . Ama elimden geleni yapacağım . Anlaştık mı ?"
"Carleen şimdiden heyecanlanmıştı . Kesin değildi belki ama babası elinden geleni yapacağını söylemişti . Bu Carleen için yeterdi . "Anlaştık babacım . " Edwin kızına gülümseyip , karısının gözlerinin içine baktı. Ne kadar güzel bir aileye sahipti . İşi çok yoğun olmasaydı bütün gün sadece onları sessizce izleyebilirdi . Uğraşması gereken meseleler vardı o yüzden odadan ayrıldı . Geriye Carleen ve annesi kalmıştı. "Ah ah ! babana söylemiştim . İsim koyarken dikkatli olalım , isim bir insanın özelliğini yansıtır demiştim ama dinlemedi."
"Ne varmış ki benim ismimde anne ? "
"Meraklı kızım benim . İsminin anlamı özgür kadın demek . Bu yüzden seninle baş edemiyorum ya . Neredeydin sen onu söyle bakalım ? Nancy ' nin yanına gittin değil mi ?" Carleen' in gözleri fal taşı gibi açılmıştı . Annesi bunu nasıl anlamıştı . Pot mu kırmıştı ? hayır öyle bir şey yapmamıştı. Acaba annesi yem mi atmıştı ? En iyisi hiçbir şey bilmiyormuş gibi devam etmekti. "Derek' in yanındaydım anne . O antrenmana gideceğini söyleyince hemen yanına geldim . "
Annesi odada ki sandalyeye oturmuş "Carleen! bana yalan söyleme . Eğer sen bir haltlar karıştırmasaydın hayatta yanıma gelmezdin . Derek ile vakit geçirirdin . Bende seni onun yanında bulur sana kıza kıza ders yapmak için odaya getirirdim . Bu maalesef dediğin derslere kendi isteğinle gelmiş olamazsın . Hem ayrıca ayakkabında çamur var tatlım . Yoksa Derek' in odasında yağmur mu yağdı ? Sen benim kızımsın ve seni çok iyi tanıyorum . Hadi doğruyu söyle bana ." annesi çok zeki bir kadındı . Yine kanıtlamıştı zekasını . Bu zekası sayesinde sarayı yönetiyordu ne de olsa . Sarayda ki bütün çalışanlardan Pale sorumluydu. Sarayda olacak her şey için önce Pale' in izni olmalıydı . Kraliçenin sağ koluydu. Kraliyet ailesinden sonra yetkisi olan bir aile de doğmuştu Carleen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EJDERHA CADISI
FantasyYüzlerce yıl önce ejderhaların kraliçesi DRAKEN insanoğlunun masumiyetini korumak için yemin etti . Bunun için koruyucuları yarattı. İnsanoğlunu koruyacak ejderhaları... İnsanoğlu ise kendine bağlı ejderhaların kraliçesinin yeminini kana buladı. D...