BÖLÜM 11 : LORD EDWİN

767 90 4
                                    

Edwin masada ki kağıtları karıştırıp duruyordu . Dün gece kafasını bir türlü toplayamıştı . Gerçi kafasını on yıldır toplayamıyordu . Nasıl bir babaydı Edwin ? Kızına geleceğini söylemişti . Ama onun nerede olduğunu bile bilmiyordu . Aiden Krallığında aramadığı yer kalmamıştı . Aklına gelen her yeri araştırmıştı.

Çoğu kez Kral Gale'in yatak odasına girmiş , her yeri karış karış aramış ama hiç bir iz bulamamıştı . Kafası artık çalışmıyordu. Kendini kızı ve eşi için güçlü tutmaya çalışıyordu . Belki eşinin yanında göstermiyordu ama çok yorulmuştu Edwin . Carleen'in kokusunu , gülüşünü , yaramazlıklarını , o bilmiş bilmiş  konuşmasını çok özlemişti. Aklından bir dakika dahi çıkaramamıştı Carleen 'i . Kim bilir ne haldeydi kızı ? Ne yapmışlardı kızına ? Canını yakmışlar mıydı ?

Bilmiyordu Edwin . Bu onun canını daha çok yakıyordu . Kızı büyümüş  , çok güzel bir kız olmuştu kesin . Yemyeşil gözleri , kızıl kıvırcık saçları , ve nazik sesi . Büyüleyici güzelliğini görememişti kızının . Her şey daha kötüye gitmişti . Edwin çok pişmandı. Carleen 'i bulacağını sanmıştı . O yüzden karşı gelmemişti . Onu korumalıydı , izin vermemeliydi Edwin .

Kendini çok suçlu hissediyordu . Ölmek istiyordu . Bazen nefes dahi alamıyordu . Boğuluyor gibi hissediyordu . O zamanlarda da Derek onu o karanlık duygudan söküp atıyordu . Sürekli Carleen 'in onu beklediğini ve ona ihtiyacı olduğunu söylüyordu . Derek ile on yıldır çok çaba sarf etmişlerdi . Gale , Carleen' in olayından sonra çalışma odasına giriş çıkışı herkese yasaklamıştı . Sadece Derek girebiliyordu o da Gale 'in gözetimi altında .

Ama on yıl içerisinde Derek 'de bir kaç defa odaya girebilmişti . Yine eli boş dönmüştü gerçi . Sarayın her yerini aramışlardı . Sarayda değildi Carleen 'in kaldığı yer . Edwin pes etmemişti . Bu seferde saraya ayda bir kez gelen bir adamı takip ettirmeye başlamıştı. Adam çok gizemliydi. Kayıtlı bir asker değildi  araştırmak istediğin de ise dosyası kral tarafından yasaklanmıştı. Gale o zaman emin olmuştu. Bu adamın kızı için tutulmuş bir askerdi. Ayrıca saraya geldiğinde kral ona bizzat zaman ayırırdı. O yüzden bu adamın peşine Lucas'ı takmıştı fakat saraya gelen adam her seferinde ortadan kaybolmayı başarmıştı

Gale işini iyi bilen bir adamdı . O yüzden işini çok iyi yapan birini tutmuştu. Kafayı yemek üzereydi Edwin. Daha fazla gücü kalmamıştı . Sonunda krala ölümüne dahi olsa karşısına çıkacaktı . Bu fikir çoktandır aklın da vardı . Yapamamasının tek sebebi Pale 'di . Gözünün yaşı hiç dinmeyen eşiydi . Carleen gittikten sonra çok kötü hasta olmuştu . Aşırı zayıflamıştı . Sonraları toplasa da kendini, kimseyle konuşmuyor , gülmüyordu . Daima Carleen 'in sevdiği hikayeleri okuyup ağlıyordu .

Artık sarayın doktoru da değildi . Kraliçe Carleen 'in gitmesinden üç yıl sonra ölmüştü . Zavallı Derek o zamandan sonra artık bir çocuk değildi. Bir yetişkin gibi davranıyordu. Eğer Carleen yanında olsaydı Derek' i bir dakika yalnız bırakmazdı. Derek daha çabuk toparlanırdı ama Carleen yoktu. Derek 'in de içini dökecek yanında rahatça hüngür hüngür ağlayacak  bir dostu yoktu.

EJDERHA CADISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin