BÖLÜM 7 : AYRILIK

804 78 1
                                    

Pale , yatakta uyuyan kızına baktı. Ağlamaktan bitap düşmüş sonunda kucağında odanın ortasında uyumuştu. Kızını yatağa taşımış onu seyrediyordu . Yavaşça kızıl kıvırcık saçlarını okşadı . Bu küçücük kıza nasıl kıyacaklarda ? Pale onu bırakamazdı ki . Anneydi o . Küçükken hep nasıl bir anne olcağını düşünürdü . Kızına neler yapacağını hayal ederdi . Şimdi çok pişmandı Pale . Carleen 'i çok başarılı bir kız yapmak istemişti .

Konuşmasına , yemek yemesine , oturmasına hatta yürüyüşüne kadar karışmış ona sürekli ders vermişti . O vakitlerde birbirlerini yerlerdi . Çok pişmandı o vakitleri kızı için harcamalıydı . Saçma birkaç ders için değil . Pale gözünden akan yaşları silip kızının alnına sıcacık bir öpücük kondurdu . Son öpücüğü böyle mi olacaktı ?

Oysaki daha çok kavga edeceklerini hayal etmişti . Onu evlendirmek için farklı farklı lordlarla tanıştıracaktı ama Carleen her birine bir kulp bulacaktı. Pale artık gelecek için endişelenmiyor , hayal bile kurmak istemiyordu . Şu an için korkuyordu . Nereye gideceklerdi ? Kızına kimse annesi gibi bakamazdı ki veya babası gibi koruyamazdı ki . Carleen gittiği yerde kendine hem anne hem baba olmak zorundaydı . Soğuk muydu götürecekleri yer ?

Carleen çok çabuk hastalanmazdı ama soğuğu sevmezdi . Kim gece üstünü açtığında örtecekti ? Pale 'in kalbi çok acıyordu . Göğsü sıkışıyor nefes almakta zorlanıyordu. O kadar çok ağlamıştı ki artık göz yaşının tuzu yüzünü yakıyordu . Kızının kokusunu içine çekti . Onu savunmasız bırakacaktı Pale .

"Efendim ! " Lucas içeriye girmiş Pale 'e sesleniyordu ama Pale Lucas 'ın içeriye girdiğini bile fark etmemişti . " Prens Derek uyanmış , sizi bekliyorlar . " Pale kızının kokusunu aklına kazımak istiyordu gerçi nasıl unutabilirdiki . Onu tekrar öptü ve üstünü örttü . " Lucas , Carleen 'in başından ayrılma. Kimsenin odaya girmesini de izin verme . " deyip odadan çıktı . Lucas 'a güvenirdi . Edwin'in en sadık dostuydu . Edwin öl dese tereddüt dahi etmezdi . İçini azıcık dahi olsa rahatlatmak istiyordu Pale . Belki bu yüzden Lucas 'a başından ayrılma demişti . Pale , Derek 'in yanına gitmeden önce odasına gelmişti . Özel otlarla hazırladığı bir karışımı aldı .

Derek 'in gücünü yerine getirecek bir ilaçtı. İlacı alıp hemen odaya doğru yol aldı . Odanın kapısına vardığında içeride herhangi bir ses duymamıştı . Sadece içeride Derek mi vardı ? O zaman Kral Gale ile Edwin neredeydi ? Kapının önünde düşünüp bir şey elde edemeyeceği için kapıyı açtı . İçeride iki muhafız , Derek ve Kraliçe Diana vardı . Pale şaşırmıştı.

Kraliçe Diana 'nın odasından çıkmazdı . Ona kim haber vermişti ki ? "izninizle Kraliçem. " Pale , Diana 'dan izin almış karışımı Derek 'e içirmişti . Tekrar nabzını kontrol etmiş , gözlerine bakmıştı. Bir sorun yoktu . Pale , tekrar kraliçeye baktı . Ne kadar yaşlı gözüküyordu . Oysaki Pale kraliçeden iki yaş daha büyüktü ama kraliçe otuz yedi yaşında olmasına rağmen sanki elli yaşındaydı. Kraliçe , Derek 'in yanına gelmiş onu öpüyor ve sıkı sıkı sarılıyordu.

Bu kraliçe için tehlikeliydi aslında ama Pale hiçbir şey diyemedi . Çünkü o da anneydi hem de şu an içi yanan bir anne . Kraliçeye tekrar baktı , koyu kahverengi saçları hala capcanlıydı ama gözlerinin ışıltısı sönmüş , teni kireç gibi bembeyazdı . Kraliçeye üzüldü Pale . Daha çok küçükken bilinmedik bir hastalığa kapılmıştı .

O günden sonra bağışıklık sistemi çökmüştü. Kral Gale kraliçeye aşık olmuş ve gelen her itiraza karşı gelip evlenmişlerdi . Kraliçe Diana ilk başlarda dışarıya çıkabilsede  hamile kaldıktan sonra ayağa kalkmak onun için çok zordu . Herkes kraliçenin doğurmamasını söylemiş ama kraliçe kimseyi dinlememişti . Derek 'i doğurmuştu. Derek bir buçuk yaşındayken kraliçe artık Derek 'e bakamaz hale gelmişti . O zamanlar yeni anne olan Pale hem Derek 'e hem de Carleen'i büyütmüştü .

Hasta olduğunda başlarında beklemiş , yaramazlık yaptıklarında kızmış , acıktıklarında  karınlarını doyurmuştu . İlk yürüdüğünde , ilk konuşmasında hep Pale vardı . Kraliçe bunun için kendini daha çok üzmüş ve artık odasından dahi çıkamayacak hale gelmişti . Ara sıra Derek yanına gider annesiyle yatardı .

Ertesi gün ise kraliçe hemen hastalanırdı . Bu yüzden Derek ve Carleen Pale'in yaramaz çocuklarıydı . Kraliçe ne kadar üzülürse üzülsün elinden bir şey gelmezdi ki . Onun hiçbir suçu yoktu hasta olmaktan başka ki hastalık bir suç muydu ? "Pale , Derek'in durumu nasıl ? İyi mi ? Oğlum iyi mi ? " zar zor nefes alıyordu Diana . "Merak etmeyin kraliçem . Endişelenecek bir durum yok . Siz kimden öğrendiniz ? "

"Saray da bir koşuşturma olduğunu fark ettim . Hizmetlilerimden birini neler olduğunu öğrenmesi için yolladım . "

"Kraliçem beni mazur görün ama sizin için bu durum çok tehlikeli . Odanın içinde bir sürü insanız . Hepimizin nefesi bu odaya karışıyor ve siz onu soluyorsunuz . Lütfen odanıza dönün . " Pale , genç kadına üzülmüştü. Hayatta acıdan başka neyi tatmıştı ki . "Oğlum bu haldeyken odama dönemem . " Derek , tıpkı kendisi gibi ela gözlü annesine baktı . Elini tutup "Anne ben iyiyim , sen odana git . Leydi Pale haklı . " oğluna baktı Diana . Gözünden bir damla yaş aktı . Oğlunun hiçbir şeyini görmediği gibi yaralandığında bile onun yanında olamıyordu. Derek annesinin göz yaşını sildi .

"Peki öyleyse ama tekrar geleceğim . Beni kimse durduramaz . " oğlunun yanında güçlü durmak istiyordu .Yavaş ve hafif adımlarla odadan çıktı . "Leydi Pale , Carleen nasıl ? Ona bir şey olmadı değil mi ? Ejderha zarar vermedi değil mi ? " Pale ağlamaya tekrar başladı . Derek 'in yatağının ucuna oturup hüngür hüngür ağladı. " Leydi Pale , yoksa Carleen 'e bir şey mi oldu ? Leydi Pale ! " Pale yutkunarak " Carleen iyi . Odasında ama-" Pale konuşamıyordu . Kelimeler boğazında düğümleniyordu . " Ama Kral Gale , Carleen 'in ejderhaları kontrol edebildiğini söyledi bu yüzden kendini kontrol edene kadar Carleen 'i başka bir yere götürecekler . "

"Ama bu , bu nasıl olabilir ? Buna izin veremem . Leydi Pale ağlamayın artık lütfen . Ben babamla konuşurum . Lütfen ağlamayın artık . " Pale , Derek 'e baktı . Bu küçücük çocuk uyandığında kendine ne olduğunu değil de Carleen 'e ne olduğunu sormuştu . Bu küçücük çocuk ona zarar vereni koruyup ,anlıyordu ama Kral Gale anlamıyordu .

"Uyanmışsın ." İçeriye Kral Gale ve Edwin girmişti . Pale ayağa kalkıp göz yaşlarını sildi . " Leydi Pale artık ağlamayın, beni de üzüyorsunuz . " Gale 'in sesini duyduğunda ondan hiç bu kadar nefret edeceğini düşünmemişti . "Ben her şeyi hazırladım . Gideceği yeri , yanında kalacak muhafızları, endişe etmeyin . At arabasını da hazırladım . Hiçbir eşyasını götürmesine gerek yok . Gideceği yerde hazır . " Pale şimdi anlamıştı neden odadan ayrıldıklarını. Hazırlık yapmak içindi . " Baba , Carleen bana zarar vermedi , onu gönderemezsin . "

"Derek , sen büyüklerin işine karışma . Bizler en iyisini biliriz . "

"Peki nereye götüreceksiniz ? " Edwin elini yumruk yapmış Derek 'e dönüp " Kral Gale 'den ve gidecek muhafızlardan başka kimse bilmiyor . Güvenlik amacıyla . " Edwin bu saçmalığa izin vermek zorunda kalmıştı . Güvenli değildi asıl amaç . Asıl amacı Gale'in , Carleen 'i Edwin 'den saklamaktı. Edwin sadece zamanını bekliyordu . Kaç yıl sürerse sürsün , nereye saklarsa saklasın Edwin kızını bulacaktı .

"Artık gidelim dışarıya  Pale . Lucas 'a Carleen 'i bahçeye götürmesini söylemiştim . Kızımızla  vedalaşalım. " Bu kadar çabuk mu bitmişti ? Pale kafayı yemek üzereydi .Nasıl olur da Edwin bu kadar sakindi . Kocasıyla odadan çıkmış aşağıya inmişti . Kızı onları gördüğünde gözleri dolmuştu . Pale koşarak gitti Carleen 'in yanına ve sarıldı . Edwin 'de sarılan eşine ve kızına katıldı . Üçü de birbirine sarılmıştı. Carleen , ailesinden ayrılmıştı artık arabaya binmeliydi .

Babası kızını kendine çekmişti . " Ne olursa olsun umudunu kaybetme . Seni bulacağım ve kurtaracağım . Kendine dikkat et ve asla kendini ezdirme . " babası bu kelimeleri fısıldamıştı kızına . Carleen kafasıyla onaylayıp arabaya bindi . Artık gitmeliydi . Evini , ailesini arkada bırakmalıydı . Arabaya bindiğinde aklında tek bir şey kalmıştı. Derek 'i tutan babası , Kral Gale .

...

Yeni bölümmmm . Bölümler nasıl gidiyor ? Umarım beğenmişsinizdir . Yorum yapmayı ve beğenmeyi unutmayın.

Carleen ve ailesi hakkında ne düşünüyorsunuz ? Yorumlaraaaa.

Desteğinizi beklerim. Sevgilerle@amatöryazarcık

EJDERHA CADISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin