BÖLÜM 5 : DEREK

907 85 1
                                    

Carleen arkasındaki ejderhaya döndü . Az önce kükreyen ejderha tekrar uykuya dalmıştı . Çok sakindi . Bütün bu olanlara o sebep vermişti fakat kükreyen o değilmiş gibi tekrar uykusuna geri dönmüştü . "Derek , oğlum aç gözünü . Muhafızlar !!! " Gale gözlerini açmayan oğlu için çok korkuyordu . Endişesi an be an artıyordu .

Carleen ' e dönüp " Hemen odama Leydi Pale 'i çağırın . Carleen 'i de zindana atın . " Carleen ağlamaya başlamıştı . O böyle olsun istememişti . Babasına döndü . Korkuyordu . "Hayır !!" Edwin muhafızlara izin veremezdi . On beş yaşındaki kızını o soğuk ve karanlık zindana atamazdı. "Edwin kararıma karşıma geliyorsun ? " Gale çok öfkeliydi .

" Hayır efendim ama önceliğimiz Derek . Onu önce odanıza götürelim . Sonra olanları anlamaya çalışalım . Lütfen efendim . Bana bırakın siz doğruca odanıza gidin . " Gale daha fazla vakit kaybedemezdi . Ne olduğunu bile bilmiyordu . Tek evladıydı Derek . Hemen onu kucağına alıp koşarak kapıdan çıktı . "Muhafızlar siz Leydi Pale ' e haber verin . Lucas , sende Carleen 'i odasına götür . Başında bekle odasından çıkmasana izin verme ." Edwin kızına döndü . Bu işin sonu ne olacaktı bilmiyordu ama şimdilik kızını güvende tutabileceği kadar güvende tutmalıydı .

Kızını burada bırakmak durumundaydı . Çıkışı doğru yürüdü . Hızlı adamlarla kralın odasına vardı . Odaya girdiğinde eşi Pale , Derek'i kontrol ediyordu . Pale önce gözlerinin içine baktı . Nabzını ölçtü . Kalbini dinledi . Görünürde bir şeyi yoktu . "Ne oldu Derek 'e ? " Edwin 'e dönmüştü . Edwin terler içerisindeydi . Soğuk kanlı olmalıydı . Kızını şu an düşünemezdi .

"Bilmiyoruz . Carleen ona bir şey yaptı . Sonra sertçe duvara çarptı . " Gale'in ağzından çıkan sözcüklerde ki vurgular çok sertti . Sanki hepinizin başı dertte dermiş gibiydi. "Ne demek o ? Carleen mi ?" Pale anlamamıştı . Kızının ne ilgisi vardı? "Pale , Derek nasıl ? " kocasının sesiyle kendine gelmişti . "Sadece bayılmış çarpmanın etkisiyle . Ben ona bir ilaç hazırlayacağım şimdi. Uyanmasını bekleyelim . İyi durumu , endişelenecek bir durumu yok . "

"Endişelenecek durumu yok mu ? Oğlum sertçe duvara çarptı . Carleen yüzünden . Onu korumak istedi benim oğlum . Yaptıklarının  karşılığı bu  mu olacaktı ? " Gale ilk defa bu kadar sinirlenmişti . Sakin bir yapısı vardı. Gözünün önünde oğlu metrelerce savrulup , duvara çarpınca sakinliğini koruyamıyordu . Hayır , korumak istemiyordu . "Efendim , sizi anlıyorum . Çok korktuğunuzun farkındayım ama Derek ve Carleen doğdukları günden beri birbirlerinden ayrılmazlar . İkisi de birbirlerini çok sever bunu iyi biliyorsunuz . Derek biraz hasta olsa başında nöbet tutardı Carleen . Birbirlerini koruyup , endişelenmeleri gayet normal . Birbirlerini çok severler . Carleen 'in bunu bilerek yapmadığına eminim . O da neler olduğunu anlamış değil . O da çok korkmuş durumda . Ne de olsa Carleen bir çocuk . Sakinleşin lütfen ." Edwin biliyordu , eğer Gale 'i sakinleştirmezse Carleen 'in başı dertteydi .

"Benim oğlum ölebilirdi Edwin ? Carleen ölümle burun buruna kalsaydı sen de sakin kalabilir miydin ? Evet haklısın birbirlerini çok severler ama Carleen o ejderhaya ne yaptı öyle ? Sen de gördün Edwin onu kontrol ediyordu . O koca ejderhayı , uykusundan uyandırıp nasıl kontrol etti ? Hem hiç tepki vermedi . Ne korkmuş ne de telaşlanmıştı . "

Pale konuşulanları dinliyordu . Duyduklarına inanamıyordu. "Hem o morumsu ışık neydi ? Elinden bir şimşek gibi çıkıp Derek 'i vurdu . Senin kızın oğlumu öldürebilirdi . Normal de başka biri olsaydı çoktan ölmüştü. Bana inanmıyordun ama sana demiştim ejderhaları kontrol edebilecek bir insan var diye . İnanmamıştın gel gör ki o kişi kızın çıktı . Üzgünüm ama kızını çok tehlikeli biri . Ya ölecek ya da kendini ve ejderhayı yönetmesini öğrenene kadar gizli bir yerde tutulacak ? Sen benim en yakın arkadaşımsın ve Carleen 'nin  Derek'e ne kadar düşkün olduğunu da biliyorum o yüzden bu iki seçenekten birini seçme hakkı veriyorum . Ya ölecek ya tutuklanacak . Hangisi Edwin ? " Pale inanamıyordu.

EJDERHA CADISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin