20. Fejezet

1.2K 34 0
                                    

A rész 18 + - os jelenetet tartalmaz!

Lando szemszöge

Jemma szemébe néztem végig, ahogy a vallomás elhagyta az ajkaimat. Kitártam felé a szívem és ő ezt ragyogó tekintettel hallgatta, majd ő is szavakba formálta az érzéseit. Teljesen megnyílt előttem és ahogy elvesztem a barna őzike tekintetében egy nyitott könyvé vált előttem, aminek a lapjain a betűk egymás után élesedtek. Kitárta felém a lelkét és a szívét, amiben önmagammal néztem farkasszemet, amitől régen megijedtem. Korábban sose hagyhatták volna el hasonló szavak a számat, amit neki mondtam. Mindig is hülyeségnek gondoltam, hiába tapasztaltam Charéknál, hogy valakinek van egy másik fele és tehet akármit ők összetartoznak. Most mégis a karjaimban tartottam azt a nőt, akit 2022-től fogva nem bírtam kiverni a fejemből. Újra egymásra találtunk és ezután sosem fogom elereszteni. Tudtam, hogy lehet, hogy gyorsan haladunk, de úgy éreztem, hogy muszáj szavakba öntenem az érzéseimet felé. Csak őt akartam és senki mást! Nem egy éjszakára vagy kettőre, hanem amíg élek.

Beletúrtam a hajába és a nyakánál fogva közelebb húztam magamhoz, ahogy a vallomás elhagyta az ajkait. A szánk úgy illeszkedett össze, mintha mindig is egybetartoztak volna. A nyelvemmel utat törtem a szájába, amitől felnyögött. Felbátorodtam és a szabad kezemmel levettem a blézerét, miközben éreztem, hogy a zakóm a hátam mögött a kanapéra esik. Benyúlt az egyik kezével az ingem alá, miközben a másikkal beletúrt a hajamba. Ahogy az ujjaival végigsimított a hátamon egy morgás tört fel a torkomból. A fenekénél fogva az ölembe húztam közelebb és felálltam vele a kanapéról és elindultam vele a szobája felé egy pillanatra sem szakítva meg a csókunkat. Az ágyra fektettem majd felemeltem az egyik lábát és levettem róla a cipőt majd lehúztam róla a fekete csipke combfixet. Ugyanezt a műveletet ismételtem meg a másik lábánál is, miközben ő vágyakozó tekintettel nézett rám szétterült hajkoronával. Egy pillanat erejéig elidőztem rajta nem túl feltűnően. Szenvedélyesen megcsókoltam, miközben az ingem gombjait bújtatta ki egymás után. A vállamnál letolta a ruhadarabot és végigsimított a mellkasomon majd a hasamon lévő kockákon. Megcsókoltam a füle tövét, amire kéjesen felnyögött és elkezdtem lefelé húzni a ruhája cipzárját, miközben kicsatolta a nadrág övemet. Levettem róla a ruhát majd megcsókoltam a nyakát és a melltartójával kezdtem foglalatoskodni. A piros csipkés ruhadarab csatjait egy mozdulattal kioldottam. A pántok hozzásimultak a bőréhez és az anyag lazábban takarta a dús halmokat, amiket már csókolni akartam. Letoltam a pántokat, így a fehérnemű az ölébe zuhant, amit egy határozott mozdulattal a sarokba dobott. Egy mosoly jelent meg az arcomon a tette miatt, de egyből elillant, ahogy a boxeremen keresztül rámarkolt a péniszemre.
- Jesszusom! – nyögtem fel és a nyakam hátra vetettem.
Éreztem, hogy két meleg kéz fogja határozottan marokra a farkamat és végignyal rajta teljes hosszában majd a nyelvével körözni kezdett a makkomon, amitől úgy éreztem menten eldurranok. – Kikészítesz! – hebegtem ahogy a szájába vette és elkezdte a kezét fel - le mozgatni, miközben a nyelvével köröző mozdulatokat tett. – Ez isteni! – nyögtem, ahogy szívó mozdulatokkal fel – le mozgatta a fejét a hímvesszőmön és a nyelvével masszírozta a hosszát. Beletúrtam a hajába, amire vágyakozó tekintettel rám nézett és úgy éreztem menten a szájába élvezek a gyönyörtől. Felemeltem az állánál fogva és szenvedélyesen megcsókoltam majd finoman az ágyra fektettem. Megcsókoltam a nyakát, miközben a kezembe vettem az egyik mellét és rámarkoltam. Kéjesen felnyögött, így folytattam majd a számmal is izgatni kezdtem a halmot.
- Mon Dieu! – nyögte franciául, ahogy szopogatni kezdtem a mellbimbóját. Közben a szabad kezemmel végigsimítottam a hasán majd a pamut csipkebugyiján, ami teljesen átázott a nedvességtől. Végighúztam az anyagon az ujjaimat, amitől enyhén megrázkódott és erotikusan nyögdécselt. Bedugtam az egyik ujjam az anyag alá, és izgatni kezdtem a megduzzadt csiklóját.
A szemébe néztem, amiből a színtiszta vágyat olvastam ki. Engem akart, ahogy én is őt. Egy határozott mozdulattal megszabadítottam az utolsó ruhadarabjától és ingerelni kezdtem a csiklóját, majd először egy majd két ujjam is feldugtam a hüvelyébe.
- Ó, Lan! – nyögte
Megcsókoltam a belső combját, majd kihúztam az ujjaimat és lágyan végignyaltam a csiklóján. Többet akartam belőle, így a nyelvemmel utat törtem és beletemetkeztem a csókjaimmal a puncijába.
- Ó, igen! – hebegte, ahogy finoman megszívtam a csiklóját és az ujjaimat visszadugtam a hüvelyébe. – Lan nem sokáig bírom már! – dadogta, de én akkor sem álltam meg. A csúcsra akartam juttatni. Látni akartam, hogy én okozom neki a gyönyört. Az ujjaimat szorosan, ütemesen közrefogta a hüvelye, ahogy átélte az orgazmust, miközben a nevem kiáltotta. A szemébe néztem és eddig sosem érzett elégedettség töltött el az orgazmusa láttán. Nem egy nővel volt dolgom az elmúlt pár évben. Ők sosem gyakoroltak rám ilyen hatást, mivel csak feszültség levezetésként tapasztaltam meg velük a szexet. Jemmával azonban ez teljesen más volt. Minden vele töltött másodpercet az emlékezetembe akartam vésni.

Út a boldogság felé (Lando Norris fanfiction)Where stories live. Discover now