2029. Január 6. Jemma szemszöge
Az életem egyik legfontosabb napjára ébredtem. Reggel óta a gyomromban a pillangók repdestek és a szívem hevesen vert a mellkasomban és az esküvőnk időpontjához közeledve ez az érzés egyre erősebb és erősebb lett. Lando reggel nyolc óra tájban ment át Charékhoz készülődni. A sógornőm, édesanyám pedig pár perccel később érkezett a fodrászommal és a kozmetikusommal. Elena, Amy és Isa dél környékén érkeztek kiöltözve, hogy segítsenek az utolsó simításokban. A hálószobánkban álltam és a segítségükkel felvettem a hatalmas abroncsos csipke menyasszonyi ruhámat, amelybe első látásra beleszerettem. A hajam kiengedve loknikban simult végig a hátamon és fejdísszel rögzítették a fátylamat.
- Gyönyörű vagy kicsikém! – hebegte édesanyám, miközben könnybe lábadt a szeme
- Lando megfogta veled az isten lábát. – egészítette ki Dina
- Készen vannak hölgyeim? – lépett be az öcsém és a bátyám a szobába
- Kislányom nálad szebb menyasszonyt nem láttam. – ölelt át lágyan édesapám
- Köszönöm apa. – mosolyogtam rá
- Jól vagy? – tette a vállamra kezét Elena
- Persze, csak nagyon izgulok. – fordultam felé
- Biztosan Lan is. – mosolygott rám a bátyám
- Indulhatunk? – kérdezte édesapám, miközben a karját tartotta felém
Belé karoltam majd óvatosan kisétáltunk a lakásból. A bátyám közben folyamatosan fényképezett, pedig nem az ő feladata volt.
- Noah! – nevetett fel a felesége
- Szakmai ártalom. – csókolta meg lágyan
Beültünk a fehér limuzinba, ami az esküvő helyszínére vitt minket.Landoval egy tengerpart melletti éttermet választottunk a szertartás és a lagzi helyszínéül, ahová a családon kívül meghívtuk a közeli barátokat és a Scuderia Ferrari tagjait, akik a futamhétvégék során Lando mellett szoktak lenni. Az esküvőnk miatt az egész környéket lezárták, hogy távol tartsák a lesi fotósokat és a rajongókat. A limuzin megállt a feldíszített étterem előtt. Nagyot sóhajtottam és próbáltam a torkomban lévő gombócot lenyelni, de nem sok sikerrel.
- Lan teljes szívéből szeret téged. – simította meg édesapám a kezem
- Én is őt. – mosolyogtam rá lágyan
- Készen állsz?
- Igen. – bólintottam határozottan
Édesapám kiszállt az autóból, majd kinyitotta nekem az ajtót és kisegített. Az esküvőre rendelt egyik fotósunk és videósunk minden mozdulatomat rögzítette. Bentről lágy zene hangja szűrődött ki. Édesanyám átölelt, majd az öcsémbe karolt és beléptek az épületbe. Őket követte a bátyám és a felesége Dina.
- Karolj belém szorosan! – fogta meg a kezem édesapám
Rámarkoltam jobb karjára a bal kezemmel amit megszorított finoman a baljával bátorításképpen. Felcsendült a nászinduló, amire a gyomromban lévő pillangók vadul repdesni kezdtek. A levegőt sűrűn és szaggatottan kezdtem venni, miközben a szívem a torkomban dobogott.Nagy levegőt vettem és beléptem édesapám oldalán a szertartás helyszínéül kidekorált terembe. A tekintetem végigsiklott a székeken, amelyből minden tekintet rám szegeződött. Előre néztem és megláttam Landot, aki hasonlóképpen ugyanolyan ideges volt, mint én. Megérezhette a jelenlétem, mivel ahogy Char megigazította a csokornyakkendőjét rám nézett és az arcára egy levakarhatatlan mosoly ült ki. Az arcom utánozta az övét, miközben elvesztem az óceánkék tekintetében, amiből az őszinte, igaz szerelmet olvastam ki. Az oltár elé érve édesapám megpuszilt majd átadott Landonak.
- Csodálatosan nézel ki. – suttogta a fülembe
- Fessül festesz édes.
A zene elhalkult, így a pap belekezdett a beszédébe:
- Kedves egybegyűltek, azért gyűltünk, ma itt össze, hogy ezt a két fiatalt a házasság szent kötelékében egyesítsük! Ha valakinek valamilyen ellenvetése van a frigy ellen most szóljon vagy hallgasson mindörökre! – csendbe maradt mindenki – Rendben, akkor folytassuk! Lando Norris feleségedül fogadod - e az itt jelenlévő Jemma Deschampst? Kitartasz mellette jóban, rosszban, betegségben, egészségben, szegénységben, gazdagságban, küzdelmekben, míg a halál el nem választ?
- Igen.
- Jemma Deschamps férjedül fogadod – e az itt jelenlévő Lando Norrist? Kitartasz mellette jóban, rosszban, betegségben, egészségben, szegénységben, gazdagságban, küzdelmekben, míg a halál el nem választ?
- Igen.
- Akkor Lando kérlek mond el az esküdet. Közben húzd fel a gyűrűt Jemma ujjára! – Apró gyémántokkal kirakott karikagyűrű volt a két szélén, amibe bele volt gravírozva az esküvő dátuma.
- Mióta beléptél az életembe lett értelme annak. Megtanultam szeretni és szeretve lenni. Megtanultam milyen a napfényben sétálni valaki mellett, aki minden hibáddal elfogad. Te vagy az én éltetőm, a jobbik felem, a párom, a lelki társam. Nélküled csak fél ember voltam, veled alkotok egy teljes egészt, ami által jobb ember lettem. Az irántad érzet szerelmemet nehéz szavakba önteni, ezért egy receptet hoztam. Fogj egy francia nőt és egy brit férfit. Rakd őket egy tálba, gyúrd össze majd egy deszkára! Nyújtsd, formáld, alakítsd őket, hogy együtt alkossanak egy egész tésztát. – nevettem fel, ahogy ő is – De ez a tészta még nyers és íztelen így további hozzávalókra van szükség. Szórjál bele őszinteséget, szeretet, vidámságot, bohócságot, kitartást, nyugalmat és végtelen bizalmat, ezekkel a hozzávalókkal ízesítsd meg! Tedd forró vízbe és kész is van az ala Jemdo! – vigyorgott rám – Viccet félretéve. – szorította meg a kezem – Azt, amit irántad érzek nem elegek hozzá az egyszerű szavak, egy recept vagy akármi. Te vagy a mindenem és minden nap arra ébredek, hogy napról napra jobban szeretlek most és mindörökké!
Egy könnycsepp gördült le az arcomon. A padsorok felől szipogás hallatszódott.
- Most pedig Jemma mond el a te esküdet! Közben húzd fel a gyűrűt Lando ujjára! – Egy arany karikagyűrű volt, aminek a belsejébe bele volt gravírozva az esküvő dátuma.
- Én nem készültem ilyen frappáns recepttel, de megpróbálom szavakba önteni, a gondolataimat. – mosolyogtam rá és megszorítottam a kezét, miközben a szemébe néztem. – Egy atombombaként robbantál be az életembe és sosem fogom bánni azt a másodpercet, hogy újra találkoztunk. Benned találtam rá a másik felemre, akivel egy teljes egészet tudok alkotni. Ha a szemedbe nézek saját magam látom. A lelkem másik felét és másolatát egy kicsit bohókásabb kivitelben. Melletted tanultam meg mi az igaz szerelem, ami az egekbe röpít és lángra gyújtja a lelkem. Te ezt teszed velem mindennap. Megígérem, hogy mindig itt leszek neked, történjen akármi. A szerelmünk futótűzként perzseli fel az akadályokat. Te vagy a szerelmem, szeretőm, lelki társam. Mindennél és mindenkinél jobban szeretlek.
Végig egymás szemébe néztünk az eskük alatt. A padsorokból sűrű szipogások hallatszottak.
- Rám ruházott hatalom által férj és feleség vagytok! Csókoljátok meg egymást!
Az első hitvesi csókunk közben mindenki éljenzett.
YOU ARE READING
Út a boldogság felé (Lando Norris fanfiction)
FanfictionBARÁTSÁG Ez a szó minden ember életében szerepet játszik. Vannak emberek, akiket, rövid ideig tekintünk annak és vannak azok, akikkel egy életre összeköt minket a sors. Ők ketten az utóbbi kategóriába sorolhatók. FORMA -1 Az autóversenyek királykat...