Út a boldogság felé
A történet 2020. ősz végén fogalmazódott meg bennem. Egyik olvasómmal, ahogy beszélgettem instagrammon említettem, hogy lehet írok egy vagy két plusz fejezetet a Sebesség vonzásában című könyvemhez, hogy hogyan hatott Landora Char és Amy kapcsolatának kibontakozása. Mennyire érezte magát elhanyagoltnak és mit gondolt a legjobb barátja idétlenkedéseiről, hogy nem vallja be az érzelmeit. Felvetette, miért nem írok Lannek egy könyvet, így született meg az Út a boldogság felé.
Mindent a mindenes minyonos füzetembe írtam le. Kutakodnom kellett, hogy ki lenne a legideálisabb személy Lando barátnőjének a megformálására. Így esett a választásom Isabelle Moner színésznőre. Az alaptörténet után a betűk, a szavak és a mondatok csak úgy formálódtak bennem majd megjelentek Word-ben. A fejezeteket egymás után gépeltem le. Szerettem volna, hogy betekintést kapjaok abból, hogy Lan, hogy érezte magát. Így kezdetben a Sebesség vonzásában és az Út a boldogság felé történetszála párhuzamosan folyik. A sztori nagyon sok esetben tér el a valóságtól, amit nem szeretnék felsorolni. Ez egy másik világ, amit én alkottam és a szereplőim megtöltötték élettel.
Ürességet éreztem és a szívem is belesajdult, mint minden könyvem befezejezésekor, azonban az utolsó fejezettel egy másik történetet vezettem fel számotokra, ami bizonyos szempontból egy másik világ. Luckas, Clairita, Nickolas, Dante és Emma története. Főszereplőként csatlakozik hozzájuk még három szereplő, akiket megismerhettetek a kollázsokból, illetve a második promóban lehull róluk a lepel. Mellékszereplőként a bemutatott családok és a z őket körülvevő emberek.
Úgy írtam le Lan és Jemma történetét, ahogy a fejemben láttam és csak is kizárólag elsősorban magam számára. Szabad utat engedtem a képzeletemnek és hagytam, hogy minden úgy történjen, ahogy ők gondolják. Lehet ez picit furán hangzik, de amikor írok teljesen kizárom a külvilágot és egy másikba kerülök. A történet bizonyos részei adottak voltak, amiken nem akartam változtatni. A két szív, akiket a sors egymásnak rendelt a megpróbáltatások ellenére is kitartottak egymás mellett és alkottak egy olyan egészet, amivel megmutatták maguknak és a világnak, hogy milyen erősek.
Köszönöm nektek, hogy velem tartottatok és remélem, hogy a jövőben is olvasni fogjátok az írásaimat, amivel tovább ösztönöztök.
Egy kis statisztika az Út a boldogság felé című könyvhöz.
Összesen 35 Fejezetet tartalmaz a prológussal.
189 oldal A4-es Microsoft Word dokumentumban 12-es Times New Roman betűtípussal 1,15 sorközzel.
Összesen 67540 szó.Fogadjátok sok szeretettel Lando és Jemma történetének az összefoglalóját:
Remélem a későbbiekben is velem tartotok a negyedik Forma 1 témájú fanfictionömnél. Ízelítőként fogadjátok sok szeretettel az ismert családokból a főszereplőkről készített kollázst, amit Enike05 készített.❤️❤️❤️
YOU ARE READING
Út a boldogság felé (Lando Norris fanfiction)
FanfictionBARÁTSÁG Ez a szó minden ember életében szerepet játszik. Vannak emberek, akiket, rövid ideig tekintünk annak és vannak azok, akikkel egy életre összeköt minket a sors. Ők ketten az utóbbi kategóriába sorolhatók. FORMA -1 Az autóversenyek királykat...