Bemutató: Túl a csúcson - Az új generáció

410 10 0
                                    

Korábban itt wattpadon és instagrammon jeleztem, hogy készülőben van a negyedik Forma 1 fanfictionöm.  Túl a csúcson - Az új generáció címet kapta, amelyben tovább követhetjük az eddigi főhőseink gyerekeinek életét . 

Kedvcsinálóként fogadjátok a második előzetes videót és a könyv tartalmát a borító mellett:

Kedvcsinálóként fogadjátok a második előzetes videót és a könyv tartalmát a borító mellett:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tartalom

A név az csak egy bélyeg, amivel beazonosítanak minket Leclerc, Norris, Ocon, Sainz, Ricciardo, Vettel és még sorolhatnám. Híres emberek család nevei, akik az életükben egy új szakaszba értek. De mi lesz azután, ha a mindennapokat más váltja fel? Mi történt velük?

A könyv egy új nemzedék történetét mutatja be, ami folytatása az eddigi három Forma 1-es fanfictionömnek. Mindennapi fiatalok életét, akiknek híresek a szülei a Forma 1 világában.

CSALÁD

Egy olyan kapocs, amely a vérkötelékben egyesül. Szülők, testvérek és még sorolhatnám. Idővel a baráti kapcsolatok is egy olyan színtérre tudnak lépni, hogy azt mondja az ember, hogy a testvérem vagy. Úgy szeretlek, mint a bátyámat, az öcsémet, a nővéremet, a húgomat. Ők ezt érezték egymás iránt. A szüleik barátsága összekovácsolta őket, de van olyan erős ez a kötelék, hogy mindent átvészeljen?

GYEREKKOR

Mindenki a tökéletesről álmodik és nekik ez megadatott. A szeretet, a támogatás körbeölelte őket. De, mi van akkor, ha ezt felváltja a tinédzserkor majd a felnőttkor? Képesek-e szembenézni az eléjük gördülő akadályokkal? Át tudják-e ugrani őket? Mit kell azért megtenniük?

SORS

Néha csalfajátékot űz az emberrel. Váratlan helyzetekbe sodorja, amely során el kell dönteni merre tovább. Különböző életutak, többféle választási lehetőség, amely során az élet váratlan eseményeket gördít az útjukba. Közösen vagy külön?

ÖRÖKSÉG

Nehéz felérni egy „történelmi" örökséghez, amit a szülők hagytak örökül. Valaki tesz érte. Valaki elkerüli. Valaki pedig a kétségei között őrlődik, hogy érdemes-e arra, hogy az álmaival újat alapozzon. Fel tudnak-e érni hozzá?

VÁRATLAN

Egy röpke pillanat mindent átírt az életükben. Egy váratlan esemény, amely eddig ismeretlen érzéseket hozott felszínre belőlük. Egy döntés, amely során az eddigi életük fordulóponthoz ért. Valamelyikük személyében egy délután, egy átmulatozott este. De van úgy, hogy a váratlan csak úgy hirtelen előbújik a színfalak mögül és előtérbe kerül. Képesek vele szembenézni?

Vajon, hogy alakul a fiatalok története? Milyen új területen próbálják ki magukat?

A történet teljes mértékben kitalált! A jövőben játszódik, ami a saját kitalációm alapján nyugszik. A felhasznált fényképek nem a saját tulajdonomat képezik. Az internetről töltöttem le őket.

A részben előfordulhatnak trágár szövegek, erőszakos és 18+-os jelenetek, amit a fejezetek elején jelzek. Csak saját felelősségre!

Remélem elnyeri a tetszéseteket és a későbbiekben is velem tartotok. A  Túl csúcson - Az új generáció című fanfictionjeimnél is.

Hatalmas 🤗 és 😘 nektek!

Út a boldogság felé (Lando Norris fanfiction)Where stories live. Discover now