29. Fejezet

926 32 0
                                    

A rész 18+-os jelenetet tartalmaz!

Lando szemszöge

Másnap nem az ágyamban ébredtem fel iszonyatos fejfájással. A szekrény felé nyúltam, ahol találtam egy üveg vizet. Kibontottam és lehúztam a tartalmát. Végignéztem magamon és láttam, hogy a tegnapi pólóm van rajtam egy bokszerrel.
- Mi történt? – hebegtem magam elé
Lassan felemeltem a fejem és felismertem a szobát, ahol vagyok. Charék lakásának a vendégszobájában feküdtem. A ruháim gondosan összehajtogatva pihentek az egyik székben. Felültem és próbáltam életet lehelni az emlékeimbe. Bulizni voltunk az este. A csajok elmentek mosdóba majd számot kérni. Carlos a feleségével Isával és Eso a feleségével Elenával táncolni mentek. Mi ott maradtunk Charral a bárpultnál majd csatlakozott hozzánk Kathy.
- Basszus! – káromkodtam az üres szobában
Ittunk két felest majd Char valahova elindult és innen minden homály.
Összeszedtem minden erőmet és magamra húztam a farmerom. A nappaliból ismerős hangok szűrődtek ki így az ajtóhoz mentem és fülelni kezdtem.
- Bízol benne? –hallottam Char kérdését
- Minden sejtemmel. Tudom, hogy nem történt semmi és nem volt ura a cselekedeteinek. Lezártam a Kathys témát.
- Hisz láttad, hogy orrba vágta. – nevetett fel Amy, amire nekem is mosoly jelent meg az arcomon. Szívesen megnéztem volna, ahogy a barátnőm behúz az exemnek.
- Az igaz. De mi lesz ezután Jemma? – kérdezte tőle kimérten Char
- Szeretem Lant és ezután is szeretni fogom. Ami történt az már a múlt. Változtatni nem tudunk rajta. A tegnapi nap folyamán volt egy pillanat, hogy sarkon fordulok, mikor láttam a mosdó felé menni őket kézenfogva, de eszembe jutott, hogy Lan sosem bántana meg, ha ura a tetteinek. Így összeszedtem minden erőmet és utánuk eredtem. Szó szót követett majd eljutottunk a tettlegességig. Emiatt sosem hagynám el Lant. Ő az én másik felem. – magyarázta. A szavaiból sugárzott a szeretet, ami melengette a lelkem. Az ajtóhoz támasztottam a fejem, így az koppant egyet. Gondoltam kinyitom, mivel úgyis lebuktam.

Nehézkesen lenyomtam az ajtókilincset és a szemem elé emeltem a kezem, hogy védjem a hirtelen jött fénytől, ami a másik helységben volt. Lassan kinyitottam a szemem és fókuszálni kezdtem a körülöttem levőkre. Chart láttam meg először, aki a kanapén ült Amy mellett és egy kulacsból zöld löttyöt ivott. Jemmára néztem, aki háttal ült nekem a fotelban, a tekintetével lágyan végigmért. Abban pillanatban kedvem lett volna kinyilvánítani, azt, hogy mennyire hálás vagyok a sorsnak, hogy egymásra találtunk. Más már biztos elzavart volna és nem bízott volna bennem. Ő pedig, ahogy elmondta teljes mértékben hisz bennem.
- Sziasztok! – nyögtem
- Jól vagy tesó? – nevetett fel Char
- A helyzethez képest kicsattanok. Mi történt? – lépdeltem lassan feléjük
- Kathy bedrogozott minket. – világosított fel a barátom
- Ezt még róla sem gondoltam volna. – túrtam bele a hajamba – Csináltam valami baromságot?
- Csak majdnem. – hebegte Jemma – De megakadályoztuk.
- Mit csináltam? – fordultam a barátnőm felé
- Csak egymás szájában kutattatok a nyelvetekkel és nyálcserét folytattattok, miközben a kezével a mosdóhoz vezető falnál taperolt. – magyarázta színtelen hangszínnel
- Basszus, sajnálom! – emeltem rá bűnbánóan a tekintetem
- Nem voltál ura a tetteidnek Lan. – nézett határozottan a szemembe
- Én mégis hibásnak érzem magam miatta.
- Legalább megtanultad, hogy nem kell iszogatni, holmi kis csitrikkel. – jegyezte meg Char
- Ezt egy életre. Haragszol rám? – fordultam Jemma felé, aki felállt a fotelból és szorosan átölelt
- Az a fő, hogy jól vagy. Picit, de csak azért, mert elfogadtad tőle az italt. – csókolt meg lágyan majd leültünk a másik kanapéra.
Amy kiment a konyhába és visszatért egy kulaccsal, amiben ugyanolyan zöld folyadék volt, mint Charéban.
- Ezt idd meg!
- Kösz. – vettem el tőle és beleittam
Az ízlelőbimbóim visszakozni kezdtek, de ahogy a gyomromba ért az ital a belső szerveim nyugalmi állapotba kerültek.
- Még mindig nem szoktam meg. Basszus de rég ittam ilyet. – húztam fintorra a szám
- Rég rúgtatok ki így a hámból. – jegyezte meg Amy mosolyogva
- Az tuti. És egy ideig biztos nem is fogunk. – jegyezte meg Char
- Erre mérget vehettek. – értettem vele egyet, amire mindannyian nevetni kezdtünk – És mi történt az este? – fordultam a barátnőm felé, akit átöleltem
A csajok elmesélték töviről hegyire az egész estét, amihez Char is néha hozzászólt. Az egész élménybeszámolót elhallgatva nagyon büszke voltam a barátnőmre, hogy így megőrizte a hidegvérét és kifaggatta Kathyt. Én fogalmam sincs, hogy mihez kezdtem volna hasonló helyzetben, de tuti, hogy a srácot péppé vertem volna. Megebédeltünk Charéknál majd délután négy óra felé taxit hívtunk. Hazamentünk a lakásunkra majd lezuhanyoztunk.

Út a boldogság felé (Lando Norris fanfiction)Where stories live. Discover now