Korábban itt wattpadon és instagrammon jeleztem, hogy készülőben van a harmadik Forma 1 fanfictionöm. Egy rövid kis novella, ami felvezeti a Túl a csúcson - Az új nemzedék című könyvemet, amelyben tovább követhetjük a főhőseink életét más szemszögekből. A későbbiekben hozok róla információkat. A Vissza hozzád című novellám egy nem túl közkedvelt, azonban szívemhez közel álló személy történetét meséli el Esteban Oconét. Enike05 az egyik legnagyobb támogatóm és olvasóm unszolt arra, hogy bemutassam Elena és Eso történetét, ami szerintem egy fontos pont a negyedik könyv megjelenése előtt. A részeket igyekszem napi szinten feltölteni.
Kedvcsinálóként fogadjátok az alábbi videót és a novella tartalmát a borító mellett:
TartalomAz első szerelem mindenkiben mély és maradandó nyomott hagy. Egy kis darabot a másik félnél hagysz a szívedből és a lelkedből. Örök idők végéig. Ez egy megmásíthatatlan állapot és nem tudsz ellene mit tenni. De mi van akkor, ha ez a szerelem egy igazi örök érvényű érzés és sosem tudod elengedni a másikat, mivel a lelked mélyén tudod, hogy összetartoztok. Jöhet bárki, őt sosem tudja elfelejtetni veled.
Elena Porter a mindenkori átlagos tinédzserek életét éli. A középiskolában szürke kis egérnek tartják és a mindennapi intrika kereszttüzében tengődik a kortársai miatt.
Esteban Ocon autóversenyzői karrierjének elején jár. Az ambiciózus ifjú hatalmas álmokat dédelget. Bekerülni az autóversenyek király kategóriájába a Forma 1-be. Magának való aszociális figura, aki az iskolában elzárkózik a nagymenők társaságától.
Egy nap változás történik mindkettőjük életében. Az útjaik keresztezik egymást és a két egymásnak rendeltetett szív egymásra talál, ahogy a nagy könyvben meg van írva.
De mi van akkor, ha a másik fél előbbre helyezi a másik álmait és arra ösztönzi, hogy annak éljen?
Létezik-e olyan szerelem, ami örök érvényű és az idők távlatából sem fakul meg, annak ellenére, ha elengedted a másikat, hogy megvalósítsa az álmait?
Remélem elnyeri a tetszéseteket és a későbbiekben is velem tartotok. A Vissza hozzád és a Túl csúcson - Az új nemzedék című fanfictionjeimnél is.
Hatalmas 🤗 és 😘 nektek!
YOU ARE READING
Út a boldogság felé (Lando Norris fanfiction)
FanfictionBARÁTSÁG Ez a szó minden ember életében szerepet játszik. Vannak emberek, akiket, rövid ideig tekintünk annak és vannak azok, akikkel egy életre összeköt minket a sors. Ők ketten az utóbbi kategóriába sorolhatók. FORMA -1 Az autóversenyek királykat...