HARPERS PERSPEKTIV
Vi betalar för taxin och kliver snabbt ut ur den. Vi befinner oss utanför ett stort penthouse. Hade jag inte haft såhär mycket alkohol i blodet så hade jag förmodligen blivit misstänksam, men i nuläget är det de sista jag tänker på.
Han böjer sig ner och slänger mig snabbt över axeln vilket får mig att skratta till. När vi väl är framme i hans rum slänger han mig på hans säng och kollar ner på mig i några sekunder.
"Är du verkligen säker." frågar han och jag nickar ivrigt samtidigt som jag biter mig i läppen. Han andas ut djupt och blundar till.
"Gör inte sådär." säger han och man kan höra på hans röst att han anstränger sig för att hålla inne ett stön.
"Vadå?" frågar jag och biter mig i läppen igen. Han slänger snabbt av sig tröjan och kommer mot mig. Våra läppar möts igen och hans kyssar fortsätter ner mot min hals. Efter en stund lyfter han upp min klänning lite och börjar kyssa mig på magen.
⚠️⚠️⚠️
Han tar snabbt tag i min troskant, drar av dem och slänger iväg dem nånstans. Han kysser ivrigt mitt innerlår och lätta stön lämnar mina läppar när han tar sig närmare min känsliga punkt.
Innan jag vet ordet av så är hans tunga vid min klitoris. Han är helt otrolig. Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag försöker röra mig under honom men han håller kvar i mina lår, hårt greppar jag lakanet under oss och lyfter min överkropp från madrassen.
När jag är nära på att komma så stoppar han in ett finger till mig och jag kommer med ett högt stön. Det var det bästa jag någonsin har varit med om.
Han fortsätter kyssa mig längst min kropp och jag drar snabbt av mig min klänning och min bh och han drar av sig det sista han har på sig.
Han lägger sig över mig och börjar försiktigt massera mina bröst vilket får mig att stöna ännu mer. Jag sträcker handen efter hans längd och när jag greppar ett tag runt den märker jag hur extremt stor han är.
Han drar sig genast tillbaka och tar tag i den själv. Han lägger den mot min öppning och jag känner hur han är påväg att trycka sig in. Han kollar ner mot mig och vi får ögonkontakt. Plötsligt stannar han.
"Be om det." säger han. Hans ord chokar mig lite.
"Snälla.." svarar jag och stönar högt.
Han trycker sig in i mig och ett högt stön lämnar mina läppar. Plötsligt känner jag hans hand läggas runt min hals och jag känner hur jag blir ännu mer upphetsad av det.
Han ökar takten och vi båda stönar som bara den. Han lutar sig ner mot mig utan att sluta och stannar precis vid mitt öra.
"Du är så fucking tight." viskar han i mitt öra och ökar takten ännu mer.
YOU ARE READING
One last love
Teen FictionHarper är den äldsta dottern till ledarna av USAs farligaste gäng. Hon bor själv i en lägenhet i samma stad där hon går på collage, bara några timmar ifrån sina föräldrar och sina syskon Adrian och Sabrina. Harper har alltid varit tjejen som alla h...