27. BÖLÜM

113 41 139
                                    

Yeni bölümden herkese merhaba. Sizleri biraz beklettim fakat bölüm içime sinmediği için biraz zamana ihtiyacım vardı. Umarım beğenerek okursunuz. Görüş ve önerilerinizi benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum.

(Paylaştığım tüm editler için arkadaşlarım birdebayilhava ve esra_601 'ya ayrıca teşekkür ederim.)

Bölüm Şarkısı:

🎶 HALSEY ~ CASTLE 🎶

🎶 HALSEY ~ CASTLE 🎶

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




Keyifli okumalar 🖤

"Mr.T'nin kim olduğunu öğrenmek isteyen sen değil miydin?"
"Evet, istiyordum; hâlâ da istiyorum ama öyle bir durum söz konusu değil. Hem, bunun bir garantisi var mı? İçeride buna dair bir şey bulacağım nereden belli?"
"Sen içeri girmeden öğrenemeyiz."

"Cidden, içeri gireceğimi mi düşünüyorsun?"
Aptalca! İçeri girecek değildim.

"Evet, aynen öyle düşünüyorum."
"Bunu yapmayacağım, Anıl. Sadece seninle geleceğimi ve başka hiçbir şeye elimi dahi sürmeyeceğimi söylemiştim."

Gözlerini devirdi. "İçeri ben girersem bana bir faydan olmaz, ama ben seni yönlendirebilirim, bir hareketlilik olduğunda sana haber verebilirim. Her şeyi benden beklemen ne kadar adaletli?"
"Adalet umrumda değil. Fikir sana ait. Tehlikeyi göze almak da senin sorunun. Hem, ben böyle bir şeyi yapamam ki. Yakalanırım, elim ayağıma dolanır."

Bilgisayar çantasından bilgisayarını ve ne olduğunu bilmediğim bir şey daha çıkardı.

"Hiç de eli ayağına dolanacak biri değilsin, bunu ikimiz de biliyoruz."
Gözlerimi devirdim. Bende seri katil soğukkanlılığı ya da gizli ajan kıvraklığı falan mı vardı?
"Ya yakalanırsam? Ya Aslı'nın anlamasına sebep olacak bir hata yaparsam? Bu kız aptal değil, ya odasında bizi ele verecek bir şey varsa?"
Ofladı. Asıl ben oflamalıydım! Zaten hava buz gibiydi, neredeyse titremeye başlayacaktım.
"Bak, seni kollayacağım, tamam mı? Güvenlik sistemini bloke edeceğim, herhangi bir alarm, kamera ya da bir sistem aktif olmayacak. Ayrıca..." Bir kutudan airpods çıkarıp avucuma bıraktı. "Bunu takacaksın. Dışarıda ters bir şey olursa sana haber vereceğim. Hem, onun odasını biliyorum; nerelere bakman gerektiğini sana söyleyebilirim."

Bir dakika!

"Nereden biliyorsun? Daha önce eve girdin mi?!"
"Tabi ki hayır. Sen de beni iyice küçümsüyorsun; bilmediğim yere ayak basacak göz var mı bende?"
Gözlerimi kıstım. "Buraya girmeyi uzun zamandan beri planlıyordun!"
Omuzlarını silkti. "Elbette."
"Ve günah keçisi yapabileceğin bir kurban arıyordun!" diye çıkıştım sinirle. Beni kullanıyordu.

ÖLÜ YILDIZLAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin