Herkese selamlar...
Bir yandan güncelleme yaptığım için yeni bölümü geç yayınlamak durumunda kaldım, kusura bakmayın.🎶 Bölüm Şarkısı:
Cavetown ~ This is Home 🎶Şarkıyı dinlemenizi önemle tavsiye ederim :)
Keyifli Okumalar 🖤
Kalem, elimden kayıp düşerken ofladım ve artık ağır gelen kafamı kitabımın üzerine bıraktım. Dönem sonu sınavları yaklaşıyordu ve ders çalışmam gerekiyordu ama kendimi bir türlü derslere veremiyordum. Aklım öylesine gürültülüydü ki...
Hayır, Aslı'nın odasında bulduklarımı ya da Mr.T'yi düşünmüyordum; zaten Mr.T'den herhangi bir mesaj da yoktu. Kim bilir neler planlıyordu?Aklım, tamamen Aras yüzünden karışıktı. Hafta boyunca bana hep soğuk davranmıştı. Hep uzaktı. Öğle aralarında çoğu kez yemeğe bile gelmemişti. Geldiğinde ise eskisi gibi yanımda oturmamış, sessizce yemeğini yiyip kalmıştı. En son sigara içerken yakaladığımda aramızda geçen konuşma vardı aklımda. Hafta boyunca onu sürekli sigara içerken görmüştüm zaten. Bu durumdan nefret ediyordum.
Neden böyle davrandığının farkındaydım. Mesafe koymak istiyordu aramıza. Benden uzak durmaya çalışıyordu. Çünkü, benim bunu istediğimi sanıyordu. Yani benim yüzümden böyle davranıyordu. Ya da belki de vazgeçmişti?
"Benim ne suçum var?" diye sordum kendi kendime. Böylesinin daha doğru ve... güvenli olduğunu düşünüyordum. İleride canımızın daha çok yanacağını biliyordum çünkü. Ama bana böyle davranmasından hiç hoşlanmıyordum. Benden uzak durmaya çalışması kırıcıydı; ben, bunu istemiyordum.
Tek istediğim...
Ah! Ne istediğimi ben de bilmiyordum.Kabul ediyorum, dengesizin tekiydim. Ama bu durumdan hiç hoşlanmamıştım. Yanımda olmaya devam etmesini istiyordum. Bana bakarken yine eskisi gibi gülümsemesini istiyordum. Yalnızca bana bakarken gülümsediğini görmek çok güzel bir histi. Çok yabancı olduğum bir histi...
Tüm bunlar devam etsin ama ben hiçbir şey yapmak zorunda olmayayım istiyordum. Bencilce olduğunun farkındaydım ama... aynı zamanda beni sevmeye devam etmesini de istiyordum. Doktorun dediğini düşündüğümde, yani beni gerçekten seviyor olabileceğini düşündüğümde... içim içime sığmıyordu. Gerçekten bu mümkün mü, diye sorup duruyordum.
İç çektim. Onun duygularına karşılık vermeden tüm bunların devam etmesi mümkün müydü? Benden hiçbir şey beklemeden devam etse olmaz mıydı? Kendime göz devirip ofladım. Ben, sevmeyi bilmiyordum ki. Her şeyi göze alsam bile bunu nasıl yapmam gerektiğini bilmiyordum. Ona sevgimi, ilgimi gösteremezdim. Nasıl aşık olunduğunu bile bilmiyordum. Ben ne kadar da aptaldım böyle?
Telefonum titreşince kafamı kaldırıp ekrana baktım.
'Aras arıyor.'
Aras mı arıyor? Onu düşündüğümü hissetmiş gibi denk gelmişti.
Soluklarımın düzensizleştiğini fark ettim. Midemdeki tuhaf hissi görmezden gelip aramayı yanıtladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜ YILDIZLAR
Misterio / SuspensoGeçmişi görmek istiyorsan gökyüzüne bakman yeterli. Milyarlarca yıl geriden gelen Ölü Yıldızlar'ın çözmeni istedikleri esrarengiz ve acımasız sırları var. Hadi, kapıyı arala ve içeri gir. Ama unutma, içeri girersen sırrı çözmeden çıkamazsın...