2.3K 112 3
                                    

"ဆောင်းသမီးဘာဖြစ်လာတာလဲ"
"ဘာဖြစ်ရမှာလည်း ဒယ်ဒီရယ် ဖြိုးကိုဟင်းသွားပို့တာ အဲ့မှာဘယ်ကအကောင်လည်းမသိဘူး ကိုဖြိုးနဲ့တအားရင်းနှီးတဲ့ပုံပဲ ပြီးတော့ဟ်ုကလေးစုတ်ကလည်းသူ့ကိုခေါ်နေတာပါးပါး ပါးပါးနဲ့ ရွံလိုက်တာ"
"အေးအတော်ဘဲ ဒယ်ဒီလည်းပြောမလို့ သမီး တို့ Company share တွေကတဖြည်းဖြည်းကျလာပြီ သမီးအမြန်ဆုံး ဖြိုးသီဟစီက CSR project ကို ဒယ်ဒီတို့ရမှတို့ Companyရှေ့ဆက်လို့ရမယ် ဒယ်ဒီပြောတာနားလည်လား"
"အင်းပါ ဒါဆိုသမီးမနက်ဖြန်ပဲသူတို့ဆီမှာ အလုပ်ဆင်းမယ်လို့ပြောလိုက် ဒယ်ဒီ ဒါမဲ့တခုတော့ရှိတယ်နော် သမီးအကြာကြီးသီးမခံနိုင်ပြီး Company ပြန်အဆင်ပြေသွားရင် US ပြန်သွားမှာနော် ဟိုမှာ Mike စောင့်နေတယ်"
"အေးပါသမီးရာ ခဏပါပဲ ဒါမဲ့သမီးတခုတော့ရှိတယ် သူက သူ့တူလေးအတွက်ပဲသူကြည့်မှာဆိုတော့ သမီးအဲ့ကလေးကို ခဏတော့ချစ်ပြမှရမယ်"
"စိတ်ပျက်လိုက်တာ တခါထဲသူ့အမေသေထဲကသေ သွားရမှာ"

"ပါးပါးတို့ပြန်လာပြီနဲ့တူတယ် ကားသံကြားတယ် သားပုန်းနေလိုက်မယ် ပါးပါးကိုလိုက်ရှာခိုင်းလိုက်နော်ဖွားဖွား"
"မေမေသားတို့ရောက်ပြီ"
"ပီတိလေးရော အိပ်နေတာလား"
"သားကိုပုန်းနေတာတဲ့ လိုက်ရှာတဲ့သူ့ကို"
"ဟာပီတိရေ ဘယ်ရောက်သွားတာလဲ ပါးပါးရှာတာလည်းတွေ့ဘူး ပီတိလေးပုန်းတဲ့နေရာလုံရဲ့လား အသံပေးကြည့်ပါးပါးနားထောင်ကြည့်မယ်"
"ပါးပါးသားဒီမှာကြားရလား"
"မကြားရဘူး ဘယ်နားမှာပုန်းနေတာလဲ"
"ဝါးမိပြီ ဘယ်ကိုပြေးမှာလဲလာ အားဘွားပေးတော့ပါးပါးလိုက်ရှာတာမောသွားပြီ"
"😘😘😘"
"ကလေး ကလေးခြင်း ညှပ်ချနေတယ် ဟားဟား"
😏😏😏
"လာပါးပါးနဲ့ခြံထဲသွားမယ် "
ခြံထဲမှာဘောကန်တိုင်းဆော့နေခြင်း
"ဖေဖေလာဆော့ပါလား"
"ဖေဖေလာတော့ဘူး ဖုန်းပြောစရာလေးရှိလို့"
"ပီတိဖေဖေနဲ့ခဏနေခဲ့ ပါးပါး Miloသွားဖျော်ခဲ့မယ် ချွေးတွေလည်းထွက်နေတာ ငြိမ်ငြိမ်ထိုင်နေတာ့နော် တအောင့်ဆိုရေချိုးမယ် Ok"
"Ok"

"ရပြီရော့ဒါ ပီတိဖို့
ကိုဖြိုးကောသောက်မလား Milo"
"ကိုမသောက်တော့ဘူး"
"လာပါးပါးတို့ဟိုနားသွားမယ် ဖေဖေကဖုန်းပြောရအုံးမှာ"
"ကောင်းလား"
"Good Good"
"ပါးပါးကိုချစ်လား"
"ချစ်တာပေါ့အများကြီးပဲ ပါးပါးကိုမြင်မြင်ချင်းထဲကချစ်တာ အဲ့လောက်ချစ်တာ"
"ဟားဟားချစ်ဖို့ကောင်းလိုက်တာမွ"
(ကျေးဇူးပါကလေး မင်းရောက်လာမှပဲကိုတို့အိမ်လေးပြည့်စုံသွားတယ်လို့ခံစားရတယ် ကိုယ့်တူလေးကိုလေးအမြဲပျော်ရွှင်အောင်လုပ်ပေးလို့ ကျေးဇူးပါ)
"ဟေ့ ဘာတွေကြည့်နေတာလဲ သောက်ချင်လို့လား Sorryပဲခုနတိုက်တုန်းကမသောက်ပဲနဲ့ ဟွန့်"
"ဟားဟားမသောက်ပါဘူးကွာ ကလေးသောက်တဲ့ဟာတွေ"
😏😏😏
"မျက်စောင်းကလည်း တနေ့တနေ့ထိုးနေတာ မျက်လုံးလည်းဆောင်းသွားအုံးမယ်"
ဒီး ဒီး ဒီး
"ဟယ်လိုဟုတ်ကဲ့ Uncle မဂ်လာပါ"
"အော်ဟုတ်ရပါတယ် မနက်လာခိုင်းလိုက်ပါ ကျွန်တော် အတွင်းရေမူးကိုပြောထားလိုက်ပါ့မယ်"
"ဟုတ်ဟုတ် ရပါတယ်ဗျ မေမေလည်းပြောထားတယ် ဟုတ်"
"ကယ်အိမ်ထဲဝင်မယ်လာ "
(ထမင်းစားပြီးတော့ ကျွန်တော်လည်း ဇာတ်ကထိုင်ကြည့်နေတာမေမေနဲ့ ပီတိလေးကတော့ပေါင်ပေါ်မှာအိပ်ပျော်နေတာရှူးရှူးရှဲရှဲနဲ့ ညနေကဆော့တာပင်ပန်းသွားလို့ထင်တယ် )
"သားငယ်သားခြေထောက်တွေညောင်းနေရောပေါ့ ပီတ်ကို အခန်းထဲသွားသိပ်လိုက်ပါလား"
"ဒေါက်ဒေါက် ကိုဖြိုးကျွန်တော်ဝင်လာပြီနော်"
"ဟင် အွန်းအွန်း"
ကျွတ်ကျွတ်ကျွတ်
"ကိုဖြိုးနည်းနည်းပါးပါးလည်းနားပါအုံး ရုံးမှာလဲလုပ်အိမ်မှာလည်းလုပ်နဲ့"
"အင်းဒါမဲ့ မနက်ကျ Perfect Companyက ဆောင်းရတီကအလုပ်စဆင်းမှာဆိုတော့ ကို Project တွေ Meeting လုပ်ပြီးရှင်းဖို့ စီစဥ်ရမှာ မလို့ သူ့အဖေကညနေကမှလှမ်းဆက်လာတာ အာ့ဒါကြောင့်"
"သန့်ဝိုင်းလုပ်ပေးလို့ရတာရှိလား"
"ဟင် ကို့ကိုဝိုင်းလုပ်ပေးမို့လား"
"အင်း"
"ကျေးဇူးပဲအာ့ဆိုလာ::&&$--^$&*@^^?^^"
"ဝါးပြီးပြီ ကျေးဇူးပဲကလေးးးးးး"
ခုံပေါ်မေးလေးတင်ပြီးအိပ်ပျော်သွားပြီ
"ကယ် ကို့ကုတင်ပေါ်ပဲရွှေ့လိုက်တော့မယ် ဟိုဘက်ခန်းထိချီသွားရင်နိုးသွားမယ်ထင်တယ်"
ကုတင်ပေါ်အသာလေးချလိုက်တော့အင့်ဆိုပြီးပြန်အိပ်ပျော်သွားတယ် တကယ်နှစ်ယောက်လုံးချစ်စရာလေးတွေအိပ်ပျော်နေကြတာ

မနက်လင်းတော့ ရင်ခွင်ထဲက သေးသေးလေးနဲ့နွေးနွေးလေးဖြစ်နေတာကိုခဲစားမိတယ်
"ဟင် ပီတိလေးတော့ ဘာလို့ပီတိလေးကငါရင်ခွင်ထဲရောက်နေတာလဲ ဒါမဲ့ ငါပေါ်လည်းတခုခုကဖိထားသလိုပဲကျောကုန်းကလည်းနွေးနေတယ်"
"အောင်မလေး."
"ရှူး ပီတ်နိုးသွားမယ်"
"ကျွန်တော်ကဘယ်လိုလုပ် ကိုဖြိုးရင်ခွင်...အဟမ်းဒီအခန်းထဲ"
"ညက ကလေးအိပ်ပျော်သွားတယ်လေ အာ့ကြောင့်ကိုလည်း ကုတင်ကျယ်တော့ဒီမှာပဲသိပ်လိုက်တာ ဘာဘို့မျက်နှာကြီးရဲနေတာလည်း နေမကောင်းဘူးလား"
"ကောင်းတယ်လွှတ်လွှတ် အောက်ဆင်းတော့မယ်"
(တကယ်ချစ်စရာလေး အိပ်ရာနိုးတဲ့ပုံစံက ချစ်စရာလေး)
"ဘာဟင်းချက်နေတာလဲ"
"ဟင် ဘဲသားဟင်း နေခင်းဖို့ မနက်စာကဟိုမှရနေပြီ"
"လာလေတူတူစားမယ် "
"ကျွန်တော်ကြာအုံးမှာစားနှင့်တော့"
"ရတယ်ပြီမှတူတူစားမယ် ကိုဝိုင်းလုပ်ပေးရမလား"
"ရတယ်ရတယ် "
"မွှေးနေတာပဲ ညကမေမေကသားငယ်ပြန်လာမယ်ထင်လို့စောင့်နေတာ ရုပ်ရှင်သာပြီးသွားတယ်သားငယ်ကပြန်မလာဘူး"
"မေမေသားအလုပ်နဲနဲရှိတာ ကိုဖြိုးကို ဝိုင်းလုပ်ပေးရင်းနဲ့ဆင်းမလာဖြစ်တော့တာ သားကိုပြန်ပြောပြအုံး ဟိုမိန်းမကြီးလိမ်နေတာမိသွားလား"
"ဟဲ့ နင်သားငယ်ကိုအနိုင်မကျင့်နဲ့နော် ကိုယ့်ဘာသာ၂၄နာရီအလုပ်လုပ်ရုံမကဘူး ငါ့သားကိုဘာခေါ်ခိုင်းနေသေးတယ်"
"မဟုတ်ပါဘူးမေမေရယ် သားကမနေ့ညကအလုပ်တခုပေါ်လာတာကျွန်တော်တယောက်ထဲလဲမနိုင်လို့ မေမေသားငယ်ကလည်း ဝိုင်းလုပ်ပေးရမလားဆိုလို့ခိုင်းမိတာပါ ကြောက်ပါတယ် မေမေတို့ရယ် ဘယ်သူကသားအရင်းမှန်းတောင်မသိတော့ဘူး အော်လိုက်တာနားတောင်အူတယ်"
"😅😅😅"
"ဒါနဲ့ညနေကျ ခေါက်ဆွဲကြော်စားကြမလားမေမေကြော်ထားလိုက်မယ်"
"ကောင်းတယ်မေမေ"
To be Continued

ပီတိလေးရဲ့ပါးပါးWhere stories live. Discover now