၁၁ ZG

163 13 0
                                    

"Morning Baby😘"
ကြၽန္​ေတာ္ကေလးကိုေနာက္ကဖက္ၿပီး ပါးေလးကိုနမ္းလိုက္တယ္
"ဟာကိုၿဖိဳး ဖယ္ ေမေမျမင္သြားမယ္ ၿပီးေတာ့ ဘယ္ကBaby လဲ"
"ကို အရင္ကေျပာဘူးတယ္ေလ Baby ကိုကေလးလို႔ေခၚတာဘယ္ေတာ့ရပ္မွာလဲလို႔ေမးတုန္းက ကို႔ေျပာခဲ့တယ္ မွတ္မိလား ေနာက္ထပ္ကို႔ႀကိဳက္တဲ့ နာမည္က Babyပဲ ကို Baby လို႔ပဲေခၚေတာ့မွာ Ok"
"ဟာအဲလိုႀကီးေတာ့မေခၚပါနဲ႔"
"No ကိုတို႔ကတြဲေနၿပီေလBabyလို႔ေခၚတာဘာမွမျဖစ္ဘူး မြမြ"
"ပီတိေလးဘာေၾကာင့္ Babyပါးကိုနမ္းလည္းခုမွသိတယ္ တကယ္နမ္းလို႔ေကာင္းတယ္"
"ေတာ္လိုက္ေတာ့ မုန္႔စားမယ္ ၿပီးရင္ရံုးသြားရမွာ"
"Ok"
"ေမေမ သားတို႔သြားၿပီ"
"Baby ခါးပတ္ပတ္ အံုး"
"ကိုၿဖိဳး ကြၽန္ေတာ္ကိုကားေမာင္းသင္ေပးပါလား"
"အြန္း Give and Take ေတာ့ရိွတယ္"
"ဟြန္႔ ဘာလဲ"
"ကို Baby ကိုအရမ္းနမ္းခ်င္တယ္ ၅မိနစ္ေလာက္ပဲေပးနမ္း"
"၅မီနစ္ေလာက္ ေသေလ "
"Please I really want to kiss you Baby"
"အြန္း ဒီညက်ေပးမယ္၃မိနစ္ပဲ "
"ကို ညထိမေစာင့္ႏိုင္ဘူး"
"ခဏေလး ကားကိုလမ္းၾကားထဲမွာရပ္လိုက္ ကိုၿဖိဳးကားမွန္ႀကီးကအျဖဴၾကီးး အျပင္ကၾကည့္ရင္ျမင္ေနရမွာ"
"Ok ညေနက်ရင္ကားသြားလဲမယ္".
"ရၿပီ"
"အင့္....."ကြၽန္ေတာ္ႏုတ္ခမ္းေတြကိုအေပၚတလွည့္ ေအာက္တလွည့္နဲ႔စုတ္ေနတာ သၾကားလံုးမ်ားထင္ေနလားမသိဘူး"
"Baby ခုေရာ ပါးစပ္ဖြင့္ေပးလို႔ရလား"
ကြၽန္ေတာ္ဘာမွမေျပာပဲပါးစပ္ ဟေပးလိုက္ေတာ့ သူ႔လ်ွာက ကြၽန္ေတာ့ပါးစပ္ထဲေရာက္လာတယ္ ၃မိနစ္လို႔ေျပာတာကို ၅မိနစ္ေတာင္မကေတာ့ဘူး အသက္ရႈေတြလည္းက်ပ္လာေတာ့ ကြၽန္ေတာ့ သူ႔ရင္ဘတ္ကိုထုလိုက္တယ္ ၃၄ခ်က္ေလာက္ထုေတာ့လႊတ္ေပးလာတယ္
"အဲ့က်မွာပဲအသက္ကို လုရႈရေတာ့တယ္ "
"Baby you are so sweet.I really love it"
"ကို ရူးေတာ့မယ္ ကေလးရယ္"
"ကြၽန္ေတာ္ကေသေတာ့မယ္ ဒီမွာ သၾကားလံုးမ်ားမွတ္ေနလားမသိဘူး ၿပီးေတာ့နမ္းတာ အဲ့ေလာက္ကြၽမ္းေနတာ ခမ်ားရည္စားဘယ္ႏွစ္ေယာက္ေတာင္ထားဖူးတာလဲ"
"😅 Baby မင္းကကို႔ရဲ့ ပထမဆံုးနဲ႔ေနာက္ဆံုးပဲ မေန့ညက ကို႔ရဲ့ First Kissပဲ ၿပီးေတာ့ Kissမွမဟုတ္ဘူး ေနာက္ကိစၥေတြအားလံုးလဲ Babyတေယာက္ထဲအတြက္ပဲ"
"အဟမ္း ရၿပီ ရံုးေနာက္က်ေတာ့မယ္ ေမာင္းေတာ့"
"Ok"

"သမီး ဒယ္ဒီေျပာျပမယ္ ညကၿဖိဳးသီဟရဲ့အေမကို ဖုန္းဆက္ၾကည့္ၿပီး ကေလးေတြကိုလက္ထပ္ေပးဖို႔စီစဥ္ရင္ေကာင္းမလားလို႔ ေမးလိုက္ေတာ့ သူက သူ႔သားသေဘာတဲ့ သူ႔သားရဲ့လက္တြဲေဖာ္ေရြးခ်ယ္မႈမွာသူလံုးဝ ဝင္ပါမွာမဟုတ္ဖူးဆိုၿပီးေျပာတယ္ အဲ့ေတာ့ ဒယ္ဒီေျပာခ်င္တာက သမီးဘက္ကသူ သမီးကိုစိတ္ဝင္စားလာေအာင္လုပ္ဖို႔လိုတယ္ ၿပီးေတာ့သူလိုခ်င္ေနတဲ့ အဓိက Main Ponit ျဖစ္တယ္ ဟိုကေလးအတြက္မိခင္ေကာင္းတေယာက္အျဖစ္သမီးခဏေတာ့ဟန္ေဆာင္ရမယ္ ၿပီးေတာ့သူ႔ကိုပါအပါဆြဲရမယ္ ၿပီးရင္ သူဘက္ကတခုခု ေတာင္းဆိုလာခဲ့ရင္အကုန္လက္ခံေပးမယ္လို႔ေျပာလိုက္ တခုပဲသမီးဘက္ကေတာင္းဆိုေပးရမွာကလက္မထပ္ခင္မွာ ေဖေဖကို CRS project ကို ေဖေဖတို႔ကိုျပန္ေပးဖို႔ပဲ က်န္တာကသမီးအပိုင္းသူကို အားလံုးအဆင္ေျပၿပီဆို လက္ထပ္ၿပီးေတာ့မွပဲကြာရွင္းရွင္း လက္မထပ္ပဲ USကိုပဲျပန္သြားသြား ဒယ္ဒီလက္ခံတယ္"
"Ok ဒယ္ဒီ ေဆာင္းရံုးသြားေတာ့မယ္"

At Light Company Meeting
"Top project ကခုဆို 50%ေလာက္ၿပီးၿပီလို႔ေျပာလို႔ရတယ္ အဖက္ဖက္မွာ ဝိုင္းလုပ္ေပးတဲ့သူေတြကိုလည္း ကြၽန္ေတာ္ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ၿပီးေတာ့ မေဆာင္းရတီေကာ ကြၽန္ေတာ္တို႔ Company လုပ္ရတာအဆင္ေျပရဲ့လားခမ် တခုခုလိုအပ္တာရိွရင္ နန္းခင္ဆီမွာေျပာလို႔ရပါတယ္"
"အဆင္ေျပပါတယ္ ေဆာင္းအတြက္ပညာေတြလည္းအမ်ားႀကီးရပါတယ္ "
"အားလံုးပဲ ဒီမွာMeeting ရပ္ရေအာင္ Baby ခဏေနခဲ့အံုး ကိုေျပာစရာရိွလို႔"
အဟြတ္ အဟြတ္သန္႔တေယာက္ သီးသြားျခင္း😂
"ဝါး ယြန္း သူေဌးက ေမာင္ေလး သန္႔ကို babyလို႔ေခၚလိုက္တာငါနားၾကားမွားတာလား"
"မမွားဘူးဟဲ့ တကယ္ Bl couple ေတြထင္တယ္ ဝါးမိုက္မိုက္တယ္ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္တကယ္လိုက္တယ္"
(ဘာ ဘာကိစၥၿဖိဳးကသူ႔ကို Babyလို႔ေခၚတာလည္း တကယ္ပဲ သူတို႔တြဲေနတာလား ေတာက္)
အားလံုး ရံုးခန္းထဲကထြက္သြားေတာ့ Baby ကကြၽန္ေတာ့ဆီကို ကိုက္စားေတာ့မဲ့ရုပ္နဲ႔ေရာက္လာတယ္
"ခမ်ားလူေတြအမ်ားႀကီးေရ႔ွမွာဘယ္လိုေခၚလိုက္တာလည္း"
"Baby လို႔ေခၚတာေလ ဘာလို႔လဲ"
"ယား ကိုၿဖိဳးလာေနာက္မေနနဲ႔ သူမ်ားေတြတမ်ိဳးထင္ကုန္မွာေပါ့"
"Baby ကိုမေနာက္ဘူး တကယ္ေျပာတာကိုေနာက္အဲ့လိုပဲေခၚမွာ ၿပီးေတာ့တလြဲထင္စရာလည္းဘာမွမရိွဘူး Baby နဲ႔ကိုနဲ႔တြဲေနၿပီပဲဟာ"
"ဘယ္လိုလုပ္ျဖစ္ႏိုင္မွာလည္း ကိုၿဖိဳးရာလူေတြလက္ခံႏိုင္တဲ့ကိစၥမွမဟုတ္တာ သူမ်ားေျပာစရာျဖစ္ကုန္မွာေပါ့ လူၾကားထဲမွာအဲ့လိုမေခၚပါနဲ႔"
"Baby ကကိုနဲ႔ တြဲတာကို ရွက္စရာလို႔ျမင္တာလား ကိုေတာင္းပန္ပါတယ္ ေနာက္ဘယ္ေတာ့မွကိုမေခၚေတာ့ဘူး 😔"
"ကြၽန္ေတာ္ေျပာတာအဲ့လိုသေဘာမ်ိဳးမဟုတ္ဘူးေလ"
"ရၿပီ ကိုအလုပ္ရိွလို႔ လုပ္လိုက္အံုးမယ္ သြားလို႔ရၿပီ "
"ကိုၿဖိဳး"
"☎ နန္းခင္ ကြၽန္ေတာ္ကို Lunch အတြက္ Pull Moon Hotel မွာ ႏွစ္ေယာက္စာစီစဥ္ေပးပါ ကြၽန္ေတာ္ Customerတေယာက္နဲ႔ ေတြစရာရိွလို႔"
"ကြၽန္ေတာ္နဲ႔ ထမင္းတူတူမစားဘူးလား"
"ကို VIP Customer တေယာက္နဲ႔ေတြစရာရိွလို႔ သူနဲ႔ပဲ စားလိုက္ေတာ့မယ္ ကိုသြားၿပီ"
(ကြၽန္ေတာ္ Customerနဲ႔ ခ်ိန္းထားတာက ၁၁နာရီမွ စိတ္လည္းနည္းနည္းညစ္သြားေတာ့ တခါထဲပဲ ကားေသာ့ဆြဲၿပီးထြက္လာလိုက္တယ္ Babyေတာ့မ်က္ႏွာေတာ့မေကာင္းဘူးကြၽန္ေတာ္ေျပာလိုက္လို႔ထင္တယ္)
"ယြန္း နင္ေမာင္ေလးမ်က္ႏွာမေကာင္းပါ့လား"
"ဟုတ္တယ္ မနန္းခင္ေရ သူေဌးရံုးခန္းထဲကထြက္လာထဲကမေကာင္းတာ"
"ဟုတ္လား ေအးငါ့ကိုလဲသူေဌးက Lunch ႏွစ္ေယာက္စာစီစဥ္ေပးဆိုၿပီးဖုန္းဆက္လာလို႔ ငါက သူတို႔ႏွစ္ေယာက္သြားစားမယ္ထင္ေနတာ ၿပီးေတာ့သူေဌးက သူတေယာက္ထဲထြက္သြားတယ္"
"စိတ္ေကာက္ေနၾကတာထင္တယ္ ခ်စ္စရာေလးေတြ"
"ဟုတ္ပ"
To Be Continued

ပီတိလေးရဲ့ပါးပါးWhere stories live. Discover now