"ေဆာင္းသမီးဘာျဖစ္လာတာလဲ"
"ဘာျဖစ္ရမွာလည္း ဒယ္ဒီရယ္ ၿဖိဳးကိုဟင္းသြားပို႔တာ အဲ့မွာဘယ္ကအေကာင္လည္းမသိဘူး ကိုၿဖိဳးနဲ႔တအားရင္းႏွီးတဲ့ပံုပဲ ၿပီးေတာ့ဟ္ုကေလးစုတ္ကလည္းသူ႔ကိုေခၚေနတာပါးပါး ပါးပါးနဲ႔ ရြံလိုက္တာ"
"ေအးအေတာ္ဘဲ ဒယ္ဒီလည္းေျပာမလို႔ သမီး တို႔ Company share ေတြကတျဖည္းျဖည္းက်လာၿပီ သမီးအျမန္ဆံုး ၿဖိဳးသီဟစီက CSR project ကို ဒယ္ဒီတို႔ရမွတို႔ Companyေရ႔ွဆက္လို႔ရမယ္ ဒယ္ဒီေျပာတာနားလည္လား"
"အင္းပါ ဒါဆိုသမီးမနက္ျဖန္ပဲသူတို႔ဆီမွာ အလုပ္ဆင္းမယ္လို႔ေျပာလိုက္ ဒယ္ဒီ ဒါမဲ့တခုေတာ့ရိွတယ္ေနာ္ သမီးအၾကာႀကီးသီးမခံႏိုင္ၿပီး Company ျပန္အဆင္ေျပသြားရင္ US ျပန္သြားမွာေနာ္ ဟိုမွာ Mike ေစာင့္ေနတယ္"
"ေအးပါသမီးရာ ခဏပါပဲ ဒါမဲ့သမီးတခုေတာ့ရိွတယ္ သူက သူ႔တူေလးအတြက္ပဲသူၾကည့္မွာဆိုေတာ့ သမီးအဲ့ကေလးကို ခဏေတာ့ခ်စ္ျပမွရမယ္"
"စိတ္ပ်က္လိုက္တာ တခါထဲသူ႔အေမေသထဲကေသ သြားရမွာ""ပါးပါးတို႔ျပန္လာၿပီနဲ႔တူတယ္ ကားသံၾကားတယ္ သားပုန္းေနလိုက္မယ္ ပါးပါးကိုလိုက္ရွာခိုင္းလိုက္ေနာ္ဖြားဖြား"
"ေမေမသားတို႔ေရာက္ၿပီ"
"ပီတိေလးေရာ အိပ္ေနတာလား"
"သားကိုပုန္းေနတာတဲ့ လိုက္ရွာတဲ့သူ႔ကို"
"ဟာပီတိေရ ဘယ္ေရာက္သြားတာလဲ ပါးပါးရွာတာလည္းေတြ့ဘူး ပီတိေလးပုန္းတဲ့ေနရာလံုရဲ့လား အသံေပးၾကည့္ပါးပါးနားေထာင္ၾကည့္မယ္"
"ပါးပါးသားဒီမွာၾကားရလား"
"မၾကားရဘူး ဘယ္နားမွာပုန္းေနတာလဲ"
"ဝါးမိၿပီ ဘယ္ကိုေျပးမွာလဲလာ အားဘြားေပးေတာ့ပါးပါးလိုက္ရွာတာေမာသြားၿပီ"
"😘😘😘"
"ကေလး ကေလးျခင္း ၫွပ္ခ်ေနတယ္ ဟားဟား"
😏😏😏
"လာပါးပါးနဲ႔ၿခံထဲသြားမယ္ "
ၿခံထဲမွာေဘာကန္တိုင္းေဆာ့ေနျခင္း
"ေဖေဖလာေဆာ့ပါလား"
"ေဖေဖလာေတာ့ဘူး ဖုန္းေျပာစရာေလးရိွလို႔"
"ပီတိေဖေဖနဲ႔ခဏေနခဲ့ ပါးပါး Miloသြားေဖ်ာ္ခဲ့မယ္ ေခြၽးေတြလည္းထြက္ေနတာ ၿငိမ္ၿငိမ္ထိုင္ေနတာ့ေနာ္ တေအာင့္ဆိုေရခ်ိဳးမယ္ Ok"
"Ok""ရၿပီေရာ့ဒါ ပီတိဖို႔
ကိုၿဖိဳးေကာေသာက္မလား Milo"
"ကိုမေသာက္ေတာ့ဘူး"
"လာပါးပါးတို႔ဟိုနားသြားမယ္ ေဖေဖကဖုန္းေျပာရအံုးမွာ"
"ေကာင္းလား"
"Good Good"
"ပါးပါးကိုခ်စ္လား"
"ခ်စ္တာေပါ့အမ်ားႀကီးပဲ ပါးပါးကိုျမင္ျမင္ခ်င္းထဲကခ်စ္တာ အဲ့ေလာက္ခ်စ္တာ"
"ဟားဟားခ်စ္ဖို႔ေကာင္းလိုက္တာမြ"
(ေက်းဇူးပါကေလး မင္းေရာက္လာမွပဲကိုတို႔အိမ္ေလးျပည့္စံုသြားတယ္လို႔ခံစားရတယ္ ကိုယ့္တူေလးကိုေလးအၿမဲေပ်ာ္ရႊင္ေအာင္လုပ္ေပးလို႔ ေက်းဇူးပါ)
"ေဟ့ ဘာေတြၾကည့္ေနတာလဲ ေသာက္ခ်င္လို႔လား Sorryပဲခုနတိုက္တုန္းကမေသာက္ပဲနဲ႔ ဟြန္႔"
"ဟားဟားမေသာက္ပါဘူးကြာ ကေလးေသာက္တဲ့ဟာေတြ"
😏😏😏
"မ်က္ေစာင္းကလည္း တေန့တေန့ထိုးေနတာ မ်က္လံုးလည္းေဆာင္းသြားအံုးမယ္"
ဒီး ဒီး ဒီး
"ဟယ္လိုဟုတ္ကဲ့ Uncle မဂ္လာပါ"
"ေအာ္ဟုတ္ရပါတယ္ မနက္လာခိုင္းလိုက္ပါ ကြၽန္ေတာ္ အတြင္းေရမူးကိုေျပာထားလိုက္ပါ့မယ္"
"ဟုတ္ဟုတ္ ရပါတယ္ဗ် ေမေမလည္းေျပာထားတယ္ ဟုတ္"
"ကယ္အိမ္ထဲဝင္မယ္လာ "
(ထမင္းစားၿပီးေတာ့ ကြၽန္ေတာ္လည္း ဇာတ္ကထိုင္ၾကည့္ေနတာေမေမနဲ႔ ပီတိေလးကေတာ့ေပါင္ေပၚမွာအိပ္ေပ်ာ္ေနတာရႉးရႉးရွဲရွဲနဲ႔ ညေနကေဆာ့တာပင္ပန္းသြားလို႔ထင္တယ္ )
"သားငယ္သားေျခေထာက္ေတြေညာင္းေနေရာေပါ့ ပီတ္ကို အခန္းထဲသြားသိပ္လိုက္ပါလား"
"ေဒါက္ေဒါက္ ကိုၿဖိဳးကြၽန္ေတာ္ဝင္လာၿပီေနာ္"
"ဟင္ အြန္းအြန္း"
ကြၽတ္ကြၽတ္ကြၽတ္
"ကိုၿဖိဳးနည္းနည္းပါးပါးလည္းနားပါအံုး ရံုးမွာလဲလုပ္အိမ္မွာလည္းလုပ္နဲ႔"
"အင္းဒါမဲ့ မနက္က် Perfect Companyက ေဆာင္းရတီကအလုပ္စဆင္းမွာဆိုေတာ့ ကို Project ေတြ Meeting လုပ္ၿပီးရွင္းဖို႔ စီစဥ္ရမွာ မလို႔ သူ႔အေဖကညေနကမွလွမ္းဆက္လာတာ အာ့ဒါေၾကာင့္"
"သန္႔ဝိုင္းလုပ္ေပးလို႔ရတာရိွလား"
"ဟင္ ကို႔ကိုဝိုင္းလုပ္ေပးမို႔လား"
"အင္း"
"ေက်းဇူးပဲအာ့ဆိုလာ::&&$--^$&*@^^?^^"
"ဝါးၿပီးၿပီ ေက်းဇူးပဲကေလးးးးးး"
ခံုေပၚေမးေလးတင္ၿပီးအိပ္ေပ်ာ္သြားၿပီ
"ကယ္ ကို႔ကုတင္ေပၚပဲေရႊ့လိုက္ေတာ့မယ္ ဟိုဘက္ခန္းထိခ်ီသြားရင္ႏိုးသြားမယ္ထင္တယ္"
ကုတင္ေပၚအသာေလးခ်လိုက္ေတာ့အင့္ဆိုၿပီးျပန္အိပ္ေပ်ာ္သြားတယ္ တကယ္ႏွစ္ေယာက္လံုးခ်စ္စရာေလးေတြအိပ္ေပ်ာ္ေနၾကတာမနက္လင္းေတာ့ ရင္ခြင္ထဲက ေသးေသးေလးနဲ႔ႏြေးေနြးေလးျဖစ္ေနတာကိုခဲစားမိတယ္
"ဟင္ ပီတိေလးေတာ့ ဘာလို႔ပီတိေလးကငါရင္ခြင္ထဲေရာက္ေနတာလဲ ဒါမဲ့ ငါေပၚလည္းတခုခုကဖိထားသလိုပဲေက်ာကုန္းကလည္းေနြးေနတယ္"
"ေအာင္မေလး."
"ရႉး ပီတ္ႏိုးသြားမယ္"
"ကြၽန္ေတာ္ကဘယ္လိုလုပ္ ကိုၿဖိဳးရင္ခြင္...အဟမ္းဒီအခန္းထဲ"
"ညက ကေလးအိပ္ေပ်ာ္သြားတယ္ေလ အာ့ေၾကာင့္ကိုလည္း ကုတင္က်ယ္ေတာ့ဒီမွာပဲသိပ္လိုက္တာ ဘာဘို႔မ်က္ႏွာႀကီးရဲေနတာလည္း ေနမေကာင္းဘူးလား"
"ေကာင္းတယ္လႊတ္လႊတ္ ေအာက္ဆင္းေတာ့မယ္"
(တကယ္ခ်စ္စရာေလး အိပ္ရာႏိုးတဲ့ပံုစံက ခ်စ္စရာေလး)
"ဘာဟင္းခ်က္ေနတာလဲ"
"ဟင္ ဘဲသားဟင္း ေနခင္းဖို႔ မနက္စာကဟိုမွရေနၿပီ"
"လာေလတူတူစားမယ္ "
"ကြၽန္ေတာ္ၾကာအံုးမွာစားႏွင့္ေတာ့"
"ရတယ္ၿပီမွတူတူစားမယ္ ကိုဝိုင္းလုပ္ေပးရမလား"
"ရတယ္ရတယ္ "
"ေမႊးေနတာပဲ ညကေမေမကသားငယ္ျပန္လာမယ္ထင္လို႔ေစာင့္ေနတာ ရုပ္ရွင္သာၿပီးသြားတယ္သားငယ္ကျပန္မလာဘူး"
"ေမေမသားအလုပ္နဲနဲရိွတာ ကိုၿဖိဳးကို ဝိုင္းလုပ္ေပးရင္းနဲ႔ဆင္းမလာျဖစ္ေတာ့တာ သားကိုျပန္ေျပာျပအံုး ဟိုမိန္းမႀကီးလိမ္ေနတာမိသြားလား"
"ဟဲ့ နင္သားငယ္ကိုအႏိုင္မက်င့္နဲ႔ေနာ္ ကိုယ့္ဘာသာ၂၄နာရီအလုပ္လုပ္ရံုမကဘူး ငါ့သားကိုဘာေခၚခိုင္းေနေသးတယ္"
"မဟုတ္ပါဘူးေမေမရယ္ သားကမေန့ညကအလုပ္တခုေပၚလာတာကြၽန္ေတာ္တေယာက္ထဲလဲမႏိုင္လို႔ ေမေမသားငယ္ကလည္း ဝိုင္းလုပ္ေပးရမလားဆိုလို႔ခိုင္းမိတာပါ ေၾကာက္ပါတယ္ ေမေမတို႔ရယ္ ဘယ္သူကသားအရင္းမွန္းေတာင္မသိေတာ့ဘူး ေအာ္လိုက္တာနားေတာင္အူတယ္"
"😅😅😅"
"ဒါနဲ႔ညေနက် ေခါက္ဆြဲေၾကာ္စားၾကမလားေမေမေၾကာ္ထားလိုက္မယ္"
"ေကာင္းတယ္ေမေမ"
To be Continued
YOU ARE READING
ပီတိလေးရဲ့ပါးပါး
RomanceUnicode ပီတိလေး အတွက်အဖေတယောက်အနေနဲ့ရပ်တည်ပြီးပီတိလေးအတွက်အသင့်တော့ဆုံးဖြစ်နိုင်မဲ့အမေဖြစ်လာမဲ့သူကိုလိုက်ရှာနေသော ဖြိုးသီဟလွင် မွေးထဲကအဖေနဲ့အမေဆုံးပြီးအဒေါ်မိသားစုရဲ့အနိုင်ကျင့်သမျှကိုခံရပြီး မေတ္တာငတ်နေတဲ့ အောင်လွင်သန့် တို့ရဲ့အမှောင် ဇာတ်လမ်းလေး...