"ကေလးၿပီးၿပီလား ၿပီးရင္သြားမယ္"
"ဟုတ္ၿပီးၿပီကိုၿဖိဳး"
"အားလံုးပဲ သူကမေဆာင္းရတီပါ Perfect Company ရဲ့ဆက္ခံသူေပါ့"
"ဟုတ္ကဲ့ရွင့္အားလံုးပဲ မဂ္လာပါ"
" ကြၽန္ေတာ္တို႔ဆီမွာလုပ္ငန္းသေဘာလာတာျဖစ္တယ္ ကြၽန္ေတာ္ေျပာမဲ့ Top Project ကိုမေဆာင္းရတီနဲ႔အတူတူအားလံုးေအာင္ျမင္ေအာင္လုပ္ေဆာင္ႏိုင္မယ္လို႔ယူံၾကည္ပါတယ္"
"သန္႔ File ဖြင့္လိုက္ေတာ့"
"ဒီ Proj#^#&^$&#*(!&.^:^#&:**#%$^ အားလံုးပဲ တခုခုမရွင့္တာရိွရင္ ဒီကသန္႔ကိုေမးလ္ု႔ရပါတယ္ ဒီ Project နဲ႔ပတ္သတ္ရင္ သူအေသးစိတ္အကုန္သိပါတယ္ ကြၽန္ေတာ္ Online Meeting ေလးရိွလို႔ဒီမွာပဲ ရပ္လိုက္ရေအာင္"
"ကြၽန္ေတာ္ကိုလား😇"
"အင္းေလ ကေလးညကအကုန္ဝိုင္းလုပ္ေပးထားတာပဲ အဆင္ေျပမွာပါ Account ပိုင္းတင္မဟုတ္ဘူး ဘက္ေပါင္းဆံုႀကိဳးစားရမယ္ Ok"
"Ok"
(ညကအကုန္ဝိုင္းလုပ္ေပးတာဆိုေတာ့ သူကၿဖိဳးတို႔နဲ႔အတူတူေနေနတာလား ဘာေတြလဲ USမွာလို BLအတြဲေတြမ်ားလား မဟုတ္ေလာက္ပါဘူးေနာ္
Youတို႔အတြဲျဖစ္ေနရင္ေတာင္ငါရေအာင္ခြဲမယ္ အဓိက ကငါၿဖိဳးကိုလက္ထပ္ၿပီး ငါ့Company ကိုအေျခခိုင္ေအာင္လုပ္ကမွာ)
"နန္းခင္ ကြၽန္ေတာ္ကို သန္႔ကိုအထဲလာခဲ့ဖိုေျပာေပးပါလား"
"ေအာ္ဟုတ္ကဲ့ရွင့္"
"ေမာင္ေလးသူေဌးေခၚေနတယ္ အထဲလာခဲ့ပါတဲ့"
"ေအာ္ဟုတ္အမ"
"ကိုၿဖိဳးကြၽန္ေတာ္ဝင္လာၿပီေနာ္"
"ကေလး ကို႔ကိုဒီဟာေလးတခုေလာက္ကူညီေပးပါလား ဒါက CSR Project အတြက္ Draft ေတြ အေရးႀကီးလို႔ တျခားသူကိုမခိုင္းခ်င္လို႔ ၿပီးေတာ့ မေဆာင္းရတီကလည္း ေမေမကတခ်ိန္ကေက်းဇူးရိွခဲ့ဖူးတယ္ဆိုလို႔သာ ကို႔လက္ခံထားတာ
ၿပီးေတာ့ လူတိုင္းကိုေတာ့ယံုလို႔မရဘူး ကိုေျပာတာသေဘာေပါက္လား"
"ဟုတ္ကြၽန္ေတာ္တာဒီဟာကိုဘယ္လိုလုပ္ေပးရမွာလဲ"
"ကို႔ကို Print ထုတ္ၿပီးေတာ့ %#^#^*"
"Ok Ok စိတ္ခ် ကြၽန္ေတာ္လုပ္ေပးမယ္"
"ကေလး ဗိုက္ဆာတဲ့အခ်ိန္ အခန္းထဲဝင္လာခဲ့လိုက္ တူတူစားမယ္"
ေဒါက္ ေဒါက္
"ၿဖိဳး ေဆာင္းဝင္လာမယ္ေနာ္"
"ေအာ္ဟုတ္လာပါဗ်"
"ေအာ္ ေအာင္လြင္သန္႔လဲရိွေနတာပဲ"
"ဟုတ္အမ အာ့ဆိုသန္႔သြားၿပီေနာ္ ကိုၿဖိဳး"
"Ok ok"
"ၿဖိဳးသူကဘယ္သူလဲၿဖိဳးတို႔အမ်ိဳးလား"
"အမ်ိဳးေတာ့မဟုတ္ဘူးဗ် ဒါမဲ့မိသားစုဝင္လို႔ေျပာလို႔ရတယ္ ပီတိေလး သန္႔ကိုေတြၿပီးထဲကသူ႔ကိုအရမ္းခင္တြယ္တာနဲ႔ ၿပီးေတာ့သန္႔ကလည္း အေဆာင္မွာတေယာက္ထဲေနတာဆိုေတာ့ အိမ္မွာ အတူေနေခၚထားတာ ဘာျဖစ္လို႔လဲမသိဘူး"
"ဘာမွမဟုတ္ပါဘူး ဒီတိုင္းၿဖိဳးနဲအရမ္းရင္းႏွီးေနေတာ့ သိခ်င္သြားလို႔ စပ္စုသလိုျဖစ္သြားရင္ Sorry ပါ"
(ေအာ္အာ့ဆို အဲ့ေကာင္ကဘာအဆင့္မွမရိွတဲ့ သူမ်ားအိမ္ကပ္ေနတဲ့ ကပ္ဖားေကာင္ပဲ ေကာင္းတာေပါ့ရွင္းထုတ္ဖို႔ပိုလိုသြားတာေပါ့)
"ရပါတယ္ဗ် ဘာေျပာမလို႔လဲမသိဘူး အဆင္မေျပတာတခုခုရိွလား"
"ေအာ္ေထြေထြထူးထူးေတာ့မဟုတ္ပါဘူး Dinnerတူတူစားဖို႔ဖိတ္ခ်င္လို႔"
"အာ Sorry ပါဗ် ဒီညေမေမကတူတူစားဖို႔ ေခါက္ဆြဲေၾကာ္ေျပာထားလို႔ပါဗ် "
"အာဟုတ္လား အာ့ဆိုေဆာင္း ၿဖိဳးအိမ္ကိုလိုက္ခဲ့မယ္လို႔ အဲ့လိုဆိုအဆင္ေျပလား"
"ဗ်ာ"
"ေဆာင္းကိုမေကြၽးခ်င္လို႔လား"
"ေအာ္အဲ့လိုေတာ့မဟုတ္ပါဘူး ရုတ္တရက္ဆိုေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ေၾကာင္သြားလို႔ပါ ရပါတယ္"
"အာ့ဆိုေဆာင္းသြားလိုက္အံုးမယ္ေနာ္"
YOU ARE READING
ပီတိလေးရဲ့ပါးပါး
RomanceUnicode ပီတိလေး အတွက်အဖေတယောက်အနေနဲ့ရပ်တည်ပြီးပီတိလေးအတွက်အသင့်တော့ဆုံးဖြစ်နိုင်မဲ့အမေဖြစ်လာမဲ့သူကိုလိုက်ရှာနေသော ဖြိုးသီဟလွင် မွေးထဲကအဖေနဲ့အမေဆုံးပြီးအဒေါ်မိသားစုရဲ့အနိုင်ကျင့်သမျှကိုခံရပြီး မေတ္တာငတ်နေတဲ့ အောင်လွင်သန့် တို့ရဲ့အမှောင် ဇာတ်လမ်းလေး...