၁၀ ZG

162 15 0
                                    

"ကေလး ဘာလိုခ်င္ေသးလဲ"
"ဘာမွမလိုေတာ့ဘူး ျဖစ္ႏိုင္ရင္ျပန္ေတာင္ထားခဲ့ခ်င္ေသးတယ္ အဝတ္ေတြအဲ့ေလာက္အမ်ားႀကီးကို ေတာ္ၿပီဆိုလည္းေျပာမရဘူး😒"
"ဟား အမ်ားပါဘူးကြာ ကိုနဲ႔ ပီတိဟာဆိုအိမ္မွာအမ်ားႀကီးပဲ "
"မေျပာေတာ့ဘူး"
"ကဲအာဆိုျပန္မယ္ ျပန္ရင္းလမ္းမွ ေရႊပုဇြန္ဝင္ၿပီးမုန္႔ဝယ္မယ္ Ok"
"Ok "
"ဖြားဖြားေရ သားတို႔ျပန္လာၿပီ မုန္႔ေတြလည္းပါတယ္"
"သားငယ္ဖို႔ ပစၥည္းေတြမ်ားမ်ားစားစားဝယ္ခဲ့ရဲ့လား"
"ေမေမရယ္ေျပာမေနနဲ႔မနဲဝယ္ရတယ္ ဟိုဟာဆိုလည္းေတာ္ၿပီဒီဟာဆိုလည္းေတာ္ၿပီနဲ႔"
"ရႉးမေျပာနဲ႔ "
😂😂😂
"လာမုန္႔စားၾကမယ္"
"ေမေမ ညစာခ်က္ၿပီးၿပီ သားတို႔ေအးေဆးနားၾကေတာ့"
"အာေမေမကလည္း သားျပန္လညရင္ခ်က္လို႔ရတဲ့ဟာကို ပင္ပန္းခံၿပီးခ်က္ျပန္ၿပီ"
"ရပါတယ္ အရင္လည္းေမေမခ်က္ေနၾကပဲဟာ"
"ကဲအာ့ဆို ပီတိေလးေရသြားခ်ိဳးၾကမယ္"
"ဟုတ္ပါးပါး"
"ေမေမသားေျပာစရာရိွလို႔ ၿခံထဲခဏသြားထိုဂ္ရေအာင္"
"ကဲေျပာဘာျဖစ္လို႔လဲ"
"ေမေမသား ေယာက္်ားေလးတေယာက္ကိုသေဘာက်ေနတယ္လို႔ေျပာရင္ ေမေမလက္ခံႏိုင္လား"
"သားကိုေမေမ အေစာထဲကေျပာၿပီးသားပဲ သားရဲ့လက္တြဲေဖာ္ကသားရဲ့ေရြးခ်ယ္ပိုင္ခြင့္ပဲ ေမေမ့အေနနဲ႔က သားေရြးခ်ယ္တဲ့သူကိုေမေမလက္ခံေပးမွာ အဲ့ဒါေၾကာင့္ပဲ သားBlind Date ေတြ့လုပ္ေတာ့ေမေမဝင္မတားခဲဘူးေလ မဟုတ္လား"
"ဟုတ္ပါတယ္ေမေမ ေက်းဇူးပါ"
"ေမေမတခုေျပာမယ္ေနာ္ တဖက္လူကိုအတင္းအၾကပ္ႀကီး လက္ခံခိုင္းတတာမ်ိဳးေတာ့ေမေမမျဖစ္ေစခ်င္ဘူး"
"ဟုတ္ေမေမ သားကိုကေလး လက္ခံတဲ့ အဟမ္း သူလက္ခံတဲ့အထိေစာင့္မွာပါ"
"ခုေခတ္ကေလးေတြမ်ားတကယ္အံ့ၾသပါ့"
😁😁😁
"အဲ့ဒါေျပာမလိုေမေမ ေျပာၿပီးၿပီဆိုေတာ့ ေမေမအိမ္ထဲပန္ဝင္မလား ဒီမွာထိုင္အံုးမလား"
"ေမေမခဏထိုင္အုန္းမယ္ သားလည္းသြားနားေတာ့ေလ "
"ဟုတ္"

"ဟာကိုၿဖိဳး အက်ီကြၽတ္ႀကီးနဲ႔ ဘာလုပ္မလို႔လဲ"
"ေရခ်ိဳးမို႔ေလ"
" ဒီမွာပီတိေလးကိုခ်ိဳးေပးေနတယ္တယ္"
"ခ်ိဳးေလ ကိုကေရပန္းနဲ႔ခ်ိဳးမွာ အလြတ္ႀကီးကို"
"ဟာၿပီးမွခ်ိဳးေလဗ်ာ ခဏဆိုၿပီးၿပီကို"
"မရေတာ့ဘူးေခြၽးေတြနဲ႔ ကပ္စီးကပ္စီးျဖစ္ေနတာ ကိုမေနႏိုင္ေတာ့ဘူး"
"ဘယ္လိုလူႀကီးလည္းမသိဘူး"
"ပါးပါးလည္းတူတူခ်ိဳးလိုက္ေလ"
"ဘာလို႔ခ်ိဳးရမွာလဲ ပါးပါးက"
"ပါးပါးရန္ျဖစ္တာခ်စ္စရာေလး ခိခိ"
"ဟားဟား "
"ဟြန္႔အဲ့မွာ ရီေနလိုက္ ကဲလားပီတိသြားမယ္ေတာ္ၿပီ အေအးပတ္မွာဆိုးလို႔"
"ဟုတ္"
"ကဲ သနပ္ခါးလဲလူးၿပီးၿပီဆိုေတာ့ ဒီမွာခဏထိုင္ေနေနာ္ "
"ဟုတ္"
"ကိုၿပီးၿပီ ကေလးေရခ်ိူးရင္သြားခ်ိဳးေတာ့ေလ"
"အြန္း ပီတိကို သနပ္ခါးလည္းလူးေပးၿပီးၿပီ ခုတင္ေပၚမွာထိုင္ခိုင္းခဲ့တယ္"
"Ok Ok"
(ဒီလူႀကီး gymေတြဘာေတြမသြားတာေတာင္ 6 packs ႀကီးနဲ႔ ငါဘာေတြေလ်ွာက္ေတြးေနတာလဲ)

"ကဲထမင္းလည္းစားၿပီးၿပီဆိုေတာ့ ရုပ္ရွင္ၾကည့္မယ္"
ဇာတ္ကားၾကည့္ေနတုန္း
"ပါးပါးေရ ပီတိဝင္လာမယ္ေနာ္ "
"Ok ခဏ ပါးပါး Lockခ်ထားလို႔"
"ဟီး ပါးပါးဆီလာတာ ေဖေဖပါ အလုပ္လုပ္ေနလို႔"
"အြန္းလာ ပါးပါးဇာတ္ကားၾကည့္ေနတာ ပီတိၾကည့္မလား"
"ဟုတ္ တူတူၾကည့္မယ္"
"Ok"
ၾကည့္ရင္းနဲ႔ ပင္ပန္းလို႔ထင္တယ္အိပ္ေပ်ာ္သြားၿပီ
ဇာတ္ကားလည္းၿပီးခါနီးဆိုေတာ့ ၿပီးမွပဲ ဟိုဘက္ခန္းခ်ီပို႔ေတာ့မယ္"
"က​ေလး ပီတိေရာ"
"ရႉးအိပ္ေပ်ာ္ေနၿပီ "
"လာကို ခ်ီလိုက္မယ္ "
"မခ်ီနဲ႔ေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ပဲလိုက္ပို႔လာမယ္ လက္ႏွစ္ခုေျပာင္းရင္ ႏိုးသြားမွာဆိုးလို႔"
"Ok"
"ကြၽတ္ ကြၽတ္ ကြၽတ္... ရၿပီေတာ္ေသးတယ္မႏိုးဘူး"
"ကေလး ခဏ" ေျပာလည္းေျပာလက္ကလည္း ကေလးလက္ကို ကြၽန္ေတာ္ဆြဲလိုက္တယ္
"ဟင္ ဘာလို႔လဲ"
"ကို ညေနကေမးတဲ့ဟာ မေျဖရေသးဘူး"
"ဘာ ဘာေမးလို႔လဲ"
"ကေလးကို ေယာက်ာ္းေလးတေယာက္ကဖြင့္ေျပာလာရင္စဥ္းစားေပးမွာလားလို႔"
"လူေပၚမူတည္တယ္" ဟိုက္ေသေရာငါဘာလို႔အဲ့လိုေျပာလိုက္တာလဲ
"အာ့ဆို ကို ကေလးကိုဖြင့္​ေျပာလာရင္ေရာ"
"မသိဘူးဗ်ာ လႊတ္ ကြၽန္ေတာ္သြားေတာ့မယ္"
"ခဏေလး ကို႔ကိုေျဖအံုး"
"ဟာလႊတ္ ပီတိႏိုးသြားမယ္"
"မႏိုးဘူး ကေလးလုပ္မွႏိုးသြားမယ္ "ေျပာလည္း​ေျပာ  ကြၽန္ေတာ္ ကေလးကို ရင္ခြင္ထဲဆြဲသြင္းလိုက္တယ္"
"ကေလး ကို႔ကိုၾကည့္ ကိုကေလးကိုခ်စ္တယ္ ကိုရဲ့ ဘဝလက္တြဲေဖာ္ျဖစ္လာေပးပါလားကေလးေနာ္"
"ခဏေနအံုးေလဗ်ာ ခမ်ားခ်စ္ခြင္ပန္တာႀကီးကလည္း လူတကိုယ္လံုးကိုခ်ဳပ္ၿပီးေတာ့ ဖယ္ေတာ့"
"မဖယ္ဘူးး ဖယ္ရင္ ကေလးကထြက္ေျပးမွာေလ"
"ေမေမအတြက္အဆင္မေျပေလာက္ဘူး"
"ေျပတယ္ ကိုညေနက ေမေမနဲ႔စကားေျပာၿပီးၿပီ ေမေမလက္ခံတယ္"
"ဟမ္ ခဗ်ားဘယ္လိုႀကီး သြားေျပာလိုက္တာတုန္း"
"ဘယ္လိုေျပာေျပာခုကိုေမးတာေျဖ လက္ခံမွာလား ၊လက္မခံဘူးလား"
"အြန္း"
"ဘာအြန္းလည္းကို႔ကို ခ်စ္တာလား၊ မခ်စ္တာလား"
"ခ်စ္တယ္ ဖယ္လႊတ္ေတာ့"
"ခဏေလး Can I kiss you baby?"
"ဟမ္"
"I really want to kiss you"
ကြၽန္ေတာ္ေခါင္းပဲၿငိမ့္ျပလိုက္တယ္
" အင့္..... "
သူကြၽန္ေတာ္ႏုတ္ခမ္းေတြကို ဆြဲစုတ္လာတယ္ အေပၚတလွည့္ ေအာက္တလွည့္နဲ႔
"အင့္.,.... "
"Baby ပါးစပ္ဖြင့္ေပး ပိတ္မထားနဲ႔"
"No ကိုၿဖိဳးေတာ္ၿပီ ကြၽန္ေတာ့္ကိုတေန့ထဲနဲ႔လန္႔ေအာင္မလုပ္နဲ႔ေတာ့"
"Sorry Baby ကိုေတာင္းပန္ပါတယ္ Baby ႏုတ္ခမ္းေတြကအရမ္းခ်္ုလြန္းေတာ့ ကိုမထိန္းႏိုင္ျဖစ္သြားတာ Sorry ပါ ကို႔ကိုစိတ္မဆိုးပါနဲ႔"
"အြန္းကြၽန္ေတာ္သြားအိပ္ေတာ့မယ္"

"ဝါးေပ်ာ္လိုက္တာ ကိုကေလးဆီကအခ်စ္ကိုရခဲ့ၿပီ "
"ငါဘာလို႔သူ႔ကို ခ်က္ခ်င္းႀကီးလက္ခံမိလိုက္တာလဲညရူးေတာ့မွာပဲအား မနက္က်ရင္ ဘယ္လိုမ်က္ႏွာနဲ႔ေတြရမလဲအား"
To be Continued

ပီတိလေးရဲ့ပါးပါးWhere stories live. Discover now