၁၆

2.2K 73 0
                                    

At Light Company
"အားလုံးပဲ Top Project ကခုဆို80%လောက်ထိပြီးပြီလို့ပြောလိုရပါတယ် အတူဝိုင်းလုပ်ပေးတဲ့ လုပ်ဖော်ကိုင်ဘက် အားလုံကိုလည်းကျေးဇူးတင်ပါတယ်
ကျွန်တော်ဒီနေ့ပြောချင်တာက ကျွန်တော်ခုနောက်ထပ် Project တခုရဖို့အတွက် Data တွေပြင်ဆင်ပြီးပါပြီ ပြိုင်ဘက်ကိုလည်းနိုင်မယ်လို့ယုံကြည်ပါတယ် အဲ့တော့ အဲ့Project ကို ကျွန်တော်တို့ Company ကရပြီဆိုရင် အားလုံးဝိုင်းဝန်းကြိုးစားပေးဖို့ပြောချင်ပါတယ် Projectအသစ်နဲ့ပတ်သက်တဲ့အသေးစိတ်အချက်အလတ်တွေကို ၁ရက်နေ့Meetingမှာပြောပါမယ် အဲ့တော့အားလုံးရဲ့ လုပ်လက်စအလုပ်တွေကို ၂၇ရက်နေ့မှာအားလုံးအပြီးသတ်နိုင်ဖို့မျှော်လင့်ပါတယ်"
"ဟုတ်ကဲ့ပါသူဌေး"
"နောက်ထပ်တခုကတော့ Companyကနေပြီးတော့ ၂၈ရက်နဲ့၂၉မှာ ငွေဆောင်ကိုပို့ပေးပါမယ် အားလုံးသဘောကျမယ်လို့မျှော်လင့်ပါတယ်"
"ရေး ရေး မိုက်တယ်မိုက်တယ်"
"ခဏလေးပါ ၃၀ရက်နေ့မှာအားလုံးဝအောင်အနားယူကြပါ ၁ရက်နေ့ကျရင်တော့အားလုံးပဲ Project အသစ်မှာ ပျော်ရွှင်စွာနဲ့အတူလက်တွဲနိုင်ဖို့မျှော်လင့်ပါတယ် ကျွန်တော်ပြောတာနဲ့ပတ်သတ်ပြီးတော့တခုခုမရှင်းတာရှိလားဗျ"
"မရှိပါဘူးရှင့်☺"
"ကဲအားလုံးပဲ Meetingကိုဒီမှာပဲရပ်လိုက်ရအောင်"
"ဟုတ်ကဲ့ပါရှင့်"
Time Skip
📱📱
"Hello မေမေ "
"သားမေမေသူငယ်ချင်းတယောက်ဆုံးသွားလို့ မေမေသွားချင်လို့ မေမေပီတိလေးကိုခေါ်မသွားချင်လို့ သားလာခေါ်လိုက်ပါလား"
"ဟုတ်သားခုလာခေါ်မယ်"
ကားသော့ယူပြီးအပြင်ထွက်လာတော့
"ကို ဘယ်သွားမို့လဲ"
"မေမေသွားစရာရှိလို့ ပီတိလေးကိုသွားခေါ်မလို့ Baby လိုက်မလား"
"အော်မလိုက်တော့ဘူး Baby ဒါလေးပြီးအောင်လုပ်လိုက်အုံးမယ်"
"Ok ok"
Time Skip
"ပါးပါးရေ သားမုန့်ဝယ်လာတယ်"
"ဝါး ပါးပါးတဲ့ ငါသွေးတက်ပြီ ယွန်းရေ"
"အေးဆို မနန်းရယ် မနက်ထဲကသတ်နေကျတာငါ့တို့ကို နှစ်ယောက်သားလည်ပင်းမှာ မာကင်ရာပလက်ပွနဲ့ ခုလည်း ပီတိလေးက ခေါ်တာ ပါးပါးတဲ့🤧"
"ပီတိလေးရောက်လာပြီလား"
"ဟုတ်ပါးပါး မွ😘"
"😘😘😘 "
"Baby လာအခန်းထဲလိုက်ခဲ့ ကိုမုန့်ဝယ်လာတယ်"
"အားလုံးပဲ ဒီမှာ ကျွန်တော်မုန့်ဝယ်လာတယ် လာစားကြပါ"
"ဟဲ့တော်သေးတယ် ငါတို့ဖို့ပါတယ်တဲ့ လာသွားမယ်"

ပီတိလေးရဲ့ပါးပါးWhere stories live. Discover now