၉ ZG

152 11 0
                                    

TV အတူတူထိုင္ၾကည့္ေနရင္းနဲ႔
"ေမေမ ပီတိကလူေၾကာက္သြားတာမ်ားလား"
"အယ္လိုေတာ့မဟုတ္ေလာက္ပါဘူး သားငယ္ကိုက် သူျမင္ျမင္ခ်င္းသိေတာင္မသိတာကိုစကားေတြသြားေျပာတာကို"
"အြန္းအဲ့လိုေတာ့ဟုတ္တယ္ ၿပီးေတာ့ ရဲႏိုင္တို႔လာရင္ေတာင္သူစကားအမ်ားႀကီးမေျပာတာပဲရိွတာ ေအာင္မွာေဆာ့လိုက္ ထိုင္လိုက္လုပ္တာပဲ ညေနကက် လူေပၚကကိုမဆင္းေတ့တာ"
"အင္းဟုတ္တယ္ ရင္ေတြေတာင္တုန္ေနတာ သားခ်ီၿပီးေရတိုက္လိုက္မွေတာ္သြားတာ"
📞📞📞
"ေမေမ Uncle ထြန္းဖုန္းဆက္လာတယ္"
"ဟယ္လို ဟုတ္ကိုထြန္း ေအာ္ရပါတယ္ ကို႔သမီးပဲဟာ ေအာ္ရပါတယ္အကိုရယ္ တခ်ိန္ကလည္းကြၽန္မတို႔ကိုကူညီခဲ့တာပဲ အားနားစရာမလိုပါဘူး"
"ေျပာပါရတယ္  ေအာ္အဲ့ဒါကေတာ့ သားရဲ့ကိုယ္ပိုင္လြတ္လပ္ခြင့္ပဲ ကြၽန္မကေတာ့သူေရြးခ်ယ္တဲ့သူကိုလက္ခံမွာပါ"
"ဟုတ္တယ္ သူ Blind Date ေတြေတာ့သူသြားတယ္ ဒါမဲ့ အဆင္မ​ေျပပါဘူး သူေတာင္းဆိုတဲ့အခ်က္ေတြက မိန္းကေလးတေယာက္အေနနဲ႔ လက္ခံဖို႔ခက္ခဲေတာ့ ကြၽန္မမေသခင္ သူအိမ္ေထာင္ျပဳဖို႔ပဲဆုေတာင္းေနရတယ္ ဟားဟား ဟုတ္ပအကိုရယ္"
"ေအာ္ဟုတ္ရပါတယ္ကိုထြန္း "
"ေမေမဘာျဖစ္လို႔လဲ"
"ကိုထြန္းက သူ႔သမီးနဲ႔သားကို လက္ထပ္ဖို႔ေျပာလာတာ လူႀကီးခ်င္းစီစဥ္မဲ့ ပံုမ်ိဳးနဲ႔ ေမေမလည္း သားေရြးခ်ယ္မႈလို႔ပဲ​ေျပာလိုက္တယ္ ၾကည့္ရတာတခုခုကို စီစဥ္ေနပံုပဲသား အလုပ္မွာလည္းတခ်က္ဂရုစိုက္ေပါ့ "
"ဟုတ္ေမေမ"
"ေမေမလည္း ဘုရားရိွခိုးၿပီးအိပ္ေတာ့မယ္ သားတို႔လည္းေစာေစာနား"
"ဟုတ္ေမေမ ဟုတ္"
"ကေလးလည္း ကို႔အခန္းထဲလိုက္အိပ္ပါလား"
"မအိပ္ပါဘူး ဘာလို႔အိပ္ရရမမွာလဲ သြားၿပီ"
"ေအာင္မေလး ဒါေလးစတာကိုေျပးတာတန္းေနေရာပဲ"
ကြၽန္ေတာ္လည္း အခန္းထဲျပန္ၿပီးခဏေနေတာ့ ေရခ်ိဳးခန္းဖို႔ ေရခ်ိဳးခန္း ဝင္လိုက္တယ္
"ေအာင္မေလး ကိုၿဖိဳးကဘယ္လိုလုပ္ဒီေရာက္ေနတာလဲ သန္႔ Lock ခ်ထားတယ္မဟုတ္လား"
(ဝါးကေလးကတကိုယ္လံုးကို ေဖြးဥေနတာပဲထိရက္စရာေတာင္မရိွဘူး ႏုတ္ခမ္းေလးကလည္းေရခ်္ုးထားလို႔လားမသိဘူး ရဲေနေရာပဲ)
"ခဗ်ား ဘယ္လိုႀကီးၾကည့္ေနတာလဲ"
"ဟမ္မဟုတ္ပါဘူး ကိုကေလးရိွတာမသိလိုက္ဖူး ကိုနားၾကပ္တပ္ထားတာ အသံမၾကားလိုက္ဘူး ၿပီးေတာ့ Lock လည္းမခ်ထားဘူးေလ"
"ဟမ္ဟုတ္လား အာ့ဆိုလည္းဖယ္ေတာ့ကြၽန္ေတာ္အျပင္ထြက္ေတာ့မယ္"
(လူကိုဘယ္လိုေတာင္ၾကည့္ေနတာလည္းမသိဘူး
ေတာ္ေသးတယ္ သဘတ္ပတ္ထားလို႔ ဟူး နမို႔ရင္မရိွတဲ့အရွက္ေတြကြဲပါၿပီ)
(အား အိပ္မယ္ဒီေန့က်မွ ဘာလို႔အိပ္မေပ်ာ္တာလည္းမသိဘူး ၿပီးေတာ့ငါကိုၿဖိဳးနဲ႔ေတြတာဘာလိုရွက္သလိုခံစားမိေနတာလည္း ေယာက်္ားေလးခ်င္းပဲဟာ မသိေတာ့ဘူးအိပ္မယ္အိပ္မယ္)
(ဘာလို႔ငါ့မ်က္လံုးထဲကေလးပံုေတြပဲျမင္ေနမိတာလဲ ငါကေလးကိုခ်စ္မိသြားတာလား ကေလးကေကာငါ့ကိုျပန္ခ်စ္ႏိုင္ပါ့မလား)
"ပီတိေလး ေဖေဖေတာ့ မင္းပါးပါးကိုခ်စ္မိသြားၿပီ ေက်းဇူးပါသားေလးရယ္ ေဖေဖဘဝထဲမင္းပါးပါးကိုေခၚလာေပးလို႔"

ပီတိလေးရဲ့ပါးပါးWhere stories live. Discover now