၁၃ ZG

171 8 0
                                    

At home
"ေရးပါးပါးတို႔ျပန္လာၿပီ"
"ယား ပီတိေလး မန္မန္စားၿပီးၿပီလား"
"ဟုတ္ ပါးပါး လည္ပင္းအေကာင္ကိုက္သြားတာလား နီေနတယ္"
"ဟမ္ လည္ပင္း"
ကြၽန္ေတာ္ေနာက္ကိုလွမ္းၾကည့္ေတာ့ ဟိုလူႀကီးကရီေနတယ္ ကြၽန္ေတာ္လည္းမ်က္ေစာင္းထိုးေပးလိုက္တယ္
"အြန္းဟုတ္တယ္ ပါးပါးကိုအေကာင္ကိုက္သြားတာ"
"သားငယ္ ဘာကိုဘာေကာင္ကိုက္သြားတာလဲ မ်က္လံုးေတြလည္းေဖာင္းလို႔ ငိုထားတာလား"
"ဗ်ာ အဟမ္းဟိုဟာေလ ေမေမ ပုရြက္ဆိတ္ကိုက္သြားတာ ခုသက္သာသြားၿပီ"
အေနာက္က ဟိုလူႀကီးကဝင္မေျပာပဲနဲ႔ႀကိတ္ရီေနတယ္ ေနာက္တခါ လက္သီးပဲရမယ္ ဟြန္႔
"သားႀကီး မင္းငါ့ေနာက္လိုက္ခဲ့ သားငယ္သြားနားေတာ့"
"ဗ်ာေမေမ သား....."ေမေမ နားရြက္ဆြဲၿပီးၿပီေခၚသြားတာ ေကာင္းလိုက္တာ
"သားႀကီးေမေမ မင္းကို သားငယ္ကိုအႏိုင္မက်င့္ဖို႔ေျပာထားတယ္ေနာ္"
"သားမလုပ္ပါဘူးေမေမရယ္"
"မလုပ္ပဲနဲ႔ ကေလးကငိုမလား"
"မဟုတ္ပါဘူး ေမေမရယ္ Babyပါသာအထင္လႊဲၿပီးငိုတာ သားရွင္းျပလိုက္ေတာ့ခုအဆင္ေျပသြားၿပီ ၿပီးေတာ့ေမေမလည္း ရိမ္မိမယ္ထင္ပါတယ္ သားသေဘာက်ေနတယ္ ေယာက်ာ္းေလးဆိုတာ Babyပဲ ေမေမ ေမေမအတြက္အဆင္ေျပလား "
"ေမေမ သားမေျပာခင္ထဲကေမေမသိတယ္ ဒါမဲ့ မင္းသားငယ္ရဲ့ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ ေရြးခ်ယ္မႈကိုလက္ခံရမယ္ေနာ္ သားကိူျငင္းလည္းလက္ခံႏိုင္ရမယ္"
"စိတ္မပူနဲ႔ ေမေမသားကိုမျငင္းဘူး ညေနကေတာင္ သူ႔ကို ပစ္ထားတယ္ထင္ၿပီး ဝမ္းနည္းေနတာဟီး"
"ငါမႏိုင္ဘူး သြားေတာ့သြား ပီတိေလးေရ႔ွမွာေတာ့ မေတာ္တေရာ္ေတြမလုပ္မိေစနဲ႔ ၾကားလား"
"ဟုတ္ေမေမ 😊"

"ေဒါက္ ေဒါက္ Babyကိုဝင္လာမယ္ေနာ္"
"ႏြားႏို႔ေလး ေသာက္လိုက္ အိပ္ေပ်ာ္ေအာင္လို႔ ငိုထားတာေခါင္းကိုက္မွာဆိုးလို႔"
"ေပး ရၿပီသြားေတာ့"
"ဟာဘာလို႔လဲ စိတ္ဆိုးေနတာလား ကို႔ကိုေျပာဘာလို႔လဲ"
"ဒီမွာေလ ရဲေနတာပဲ ဘယ္လိုလုပ္ရမွာလဲ"
"ဟား ကို႔ကရဲေအာင္လုပ္ထားတာေလ စိတ္မပူနဲ႔ အေရာင္မိန္႔သြားရင္ ေနာက္တခါထပ္လုပ္ေပးမယ္ Babyမွာ ပိုင္ရွင္ရိွေၾကာင္းေျပာထားတာေလ Babyက ကို႔အပိုင္ပဲ"
"ကိုၿဖိဳး ရူးသြားတာလား"
"ဟုတ္တယ္ Babyနဲ႔ပတ္သတ္ရင္ ကိုအေသးစိတ္ကအစရူးတယ္ Baby တေယာက္ထဲျဖစ္ေနလို႔ မေနတက္ရင္ ကို႔ကို ျပန္လုပ္ေပးလို႔ရတယ္ေနာ္ စိတ္မဆိုးဘူး"
"ဟြန္းနစ္နာသြားအံုးမယ္ ရၿပီျပန္ေတာ့ အိပ္ေတာ့မယ္"
"Good Night Kiss"
"အင့္.......ႁပြတ္.....အင္းးး"
"အားကို ႏြားႏို႔ကိုအဲ့ေလာက္အရသာရိွမယ္လို႔မထင္ထားဘူး ေနာက္တေခါက္ေလာက္"
နမ္းရင္းနဲ႔အရိွန္ရလာေတာ့ ကြၽန္ေတာ္Babyေပၚလဲခ်လိုက္ၿပီး ဆက္နမ္းေနလိုက္တယ္
Baby လည္းေတာ္ေတာ္ေလး နမ္းတက္လာၿပီ တခါတခါဆို Babyလ်ွာေလး ကြၽန္ေတာ့္ပါးစပ္ထဲေရာက္ေရာက္လာတယ္
"အင့္......."
ႏွစ္ေယာက္လံုးအသက္ကိုမနည္းလုရႈေနရတယ္
"အရမ္းခ်စ္တယ္Baby Good Night"
"အင္း Good Night"
"ကို႔ကို ခ်စ္တယ္လို႔ျပန္ေျပာေလ"
"ခဏခဏBaby ေျပာမွာမဟုတ္ဘူး ဒါေပမဲ့ Babyကို႔ကိုအၿမဲခ်စ္ေနမွာပါ "
"အင္း မြ ကိုသြားၿပီ ကို႔အခန္းထဲအိပ္ခ်င္ လာခဲ့ေနာ္ အၿမဲတန္းတံခါးဖြင့္ထားတယ္"
"မလာဘူး သြားေတာ့"
ကြၽန္ေတာ္အိပ္ဖို႔ေစာေသးေတာ့ စာအုပ္ထိုင္ဖတ္ေနတုန္း ဖုန္းဝင္လာတယ္
"ဒီအခ်ိန္ႀကီး ဘယ္သူဆက္တညလဲမသိဘူး"
"ဟယ္လို "
"ၿဖိဳး ေဆာင္းပါ ေဆာင္းစကားနည္းနည္းေလာက္ေျပာခ်င္လို႔"
"ေအာ္ဟုတ္ေျပာပါခမ်ွ"
" ေဆာင္းက USမွာ ေနလာတာၾကာၿပီဆိုေတာ့ ေဆာင္း ဒဲ့ပဲေျပာလိုက္ေတာ့မယ္ ေဆာင္းေလ ၿဖိဳးကို သေဘာက်တယ္ အရမ္းလဲခ်စ္တယ္ ေဆာင္းၿဖိဳးနဲ႔ပတ္သတ္လာရင္ အရာရာအားလံုးလက္ခံေပးမယ္ ပီတိေလးအတြက္ပါမိခင္ေကာင္းတေယာက္ျဖစ္ဖို႔အာမခံေပးပါမယ္ ၿဖိဳးBlind Dateေတြလုပ္ေနတယ္ဆိုတာေဆာင္းသိတယ္ ၿဖိဳးလိုခ်င္တဲ့အလ်က္ေတြအားလံုးေဆာင္းလက္ခံပါမယ္"
"ဗ်ာ ေတာင္းပန္ပါတယ္ မေဆာင္းရတီ အရင္ကBlind Dateေတြလုပ္ခဲ့တာမွန္ေပမဲ့ အခုကြၽန္ေတာ့္မွာ ခ်စ္ရတဲ့သူရိွေနၿပီဗ် ကြၽန္ေတာ္သူ႔ကိုပဲဘဝလက္တြဲေဖာ္အျဖစ္ေရြးခ်ယ္သြားဖို႔ စီစဥ္ထားတာဗ်"
"ၿဖိဳးေျပာတဲ့ခ်စ္ရသူဆိုတာ ဟိုအိမ္မရိွတဲ့ စာရင္းကိုင္ေကာင္ေလးေတာ့မဟုတ္ပါဘူးေနာ္"
"ဟုတ္ပါတယ္ ေအာင္လြင္သန္႔ပါ ၿပီးေတာ့သူ႔မ်ားအိမ္မရိွတာမဟုတ္ဘူး ကြၽန္ေတာ့္ရဲ့ပိုင္ဆိုင္မႈ ေတြအားလံုးကသူပိုင္တာပါ စကားေျပာတာေလးနည္းနည္းေလာက္ဆင္ခ်င္ေပးပါ မေဆာင္းရတီ"
"ေအာ္ ေဆာင္းကအဲ့သေဘာမ်ိဳးေျပာတာမဟုတ္ပါဘူး သူကအရင္ကအေဆာင္မွာေနတာေလ အဲ့ဒါေၾကာင့္ေမးလိုက္တာပါ ၿပီးေတာ့သူကိုေရြးခ်ယ္လိုက္ရင္ ပီတိေလးအတြက္စိတ္မေကာင္းစရာပဲ မိခင္ေမတၲာဆိုတဲ့အရသာကို သိပ္ခံစားရမွာမဟုတ္ဘူး ေဆာင္းလည္းငယ္ငယ္ထဲက မာမီဆံုးထားေတာ့ အေမမရိွတဲ့ခံစားခ်က္ကိုခံစားဖူးေတာ့ ေဆာင္း ၿဖိဳးကိုေသခ်ာစဥ္းစားဖို႔ေျပာခ်င္ပါတယ္"
"ေက်းဇူးပါဗ် သားအတြက္စိတ္ကူေပးလို႔ ဒါေပမဲ့ ပီတိေလးအတြက္ေတာ့ သူ႔ပါးပါးက သူ႔အတြက္ကြၽန္ေတာ္ထက္ေတာင္အေရးပါေသးတယ္ အဲ့ဒါေၾကာင့္မို႔လို႔ အရမ္းစိတ္မပူပါနဲ႔ေက်းဇူးပါဗ်"
"အင္းပါ ေဆာင္းကေစတနာနဲ႔ေျပာျပတာပါ ျယအရာရာအားလံုးကၿဖိဳးရဲ့ေရြးခ်ယ္မႈပဲေလ အေကာင္းဆံုးျဖစ္ပါေစလို႔ ဆုေတာင္းေပးပါတယ္ၿဖိဳးအာ့ဆိုဒါ.....တီတီ"
"Baby ကိုမ်ားအိမ္မရိွတဲ့ေကာင္ေလးဆိုပဲ ေတာက္"
"အင့္ ပါးပါး"
"ကြၽတ္ကြၽတ္ သားသားအိပ္အိပ္ ေဖေဖရိွတယ္ အိပ္"
"အင္း...."
"ေဖေဖ ေရြးခ်ယ္မႈမွန္ကန္တယ္လို႔ ေဖေဖထင္တယ္ မင္းပါးပါးကပဲမင္းကိုအေကာင္းဆံုးနဲ႔ တန္ဖိုးမျဖတ္ႏိုင္တဲ့ ေမတၲာေတြေပးမယ္လို႔ေဖေဖယံုၾကည္တယ္ ၿပီးေတာ့ သားကိုတိုင္ပဲ သားပါးပါးကို ေရြးခ်ယ္ၿပီးအိမ္ေပၚေခၚလာခဲ့တာ ေဖေဖဆံုးျဖတ္ခ်က္မွန္တယ္ ဘယ္ေတာ့မွေနာင္တရမွာမဟုတ္ဘူး"
To be Continued

ပီတိလေးရဲ့ပါးပါးWhere stories live. Discover now