ဒီေန့ဘုရားသြားမွာဆိုေတာ့ ပုဆိုးဝတ္မွပဲ
"အက်ီအျဖဴနဲ႔ ပုဆိုးေလးနဲ႔ သန္႔ေနေရာ ကိုသန္႔ရယ္ ေကာင္မေလးနဲ႔ခ်ိန္းထားလို႔လား"
"ဟာဘယ္ကသာဘုရားသြားမလို႔ဘာ စည္သူရာ"
"ေအာ္ေအးေအးေကာင္းတယ္ ငါတို႔ကေတာ့ ဘုရားတရားနဲ႔မတည့္ဘူးကြဟား"
(အေဆာင္မွာေနရာတာေပ်ာ္ဖို႔ေတာ့ေကာင္းတယ္ဒါေပမဲ့ လူကနည္းနည္းမ်ားၿပီးစရိုက္အစံုဆိုေတာ့ ေနရတာသိပ္ေတာ့အဆင္မေျပဘူးရယ္"ငါႀကိဳးစားရအံုးမွာပါေလ)
ဘုရားရိွခိုးတုန္း ေဘးနားကတေယာက္ေယာက္ၾကည့္ေနသလိုခံစားရေတာ့ မ်က္လံုးဖြင့္ၾကည့္လိုက္မိတယ္
"ေအာက္မေလးခ်စ္စရာေလး ကေလးေလးက"
"သားေလး နာမည္ဘယ္လိုေခၚလဲ"
နားမ်ားမၾကား ရဘူးလားမသိဘူးၾကည့္ပဲၾကည့္ေနတယ္
"ပီတိေလး ပါးေလးကိုကိုင္ၾကည့္ခ်င္ရို႔"
"ေဟ ပါးကိုလား"
အဲ့မွာေသေရာေမေမေမြးေပးတဲ့ကေဖာင္းၿပီးရဲေနတဲ့ငါ့ရဲ့ပါးေလးေၾကာင့္ေသခ်ာၾကည့္ေနတာကို
"ဟုတ္ဟုတ္"
"အင္းကိုင္ေလဒါေပမဲ့တခုေတာ့ရိွတယ္"
"ဘာျဖစ္လို႔လဲ ကိုကို နာမွာဆိုးလို႔လား ျဖည္းျဖည္းပဲကိုင္မယ္ေလေနာ္"
" ဟားခ်စ္စရာေလး မဟုတ္ဘူး ကိုကို႔ပါးကိုကိုင္ခ်င္ရင္ သားေလးရဲ့ပါးကိုလဲကိုကိုက နမ္းမယ္ အဲ့လိုရလား"
"ဟုတ္တဲ့ရပါတယ္ခဗ်ာ"
"သားကိုပီတိလို႔ေထာ္ေနာ္ ကိုကို႔ ၿပီးေတာ့ကိုကို႔ ကို ပါးပါးလို႔ေခၚခ်င္တယ္ရလား"
"ဟင္ပါးပါးလို႔ေတာ့ မေခၚပါနဲ႔ကြာ ကိုကိုေလာက္ဆိုေတာ္ေရာေပါ့"
"ရဘူး ပီတိက ပါးပါးလို႔ပဲေခၚခ်င္တာ ပါးပါးရဲ့ ပါးကအရမ္းကိုင္လို႔ေကာင္းတာပဲ"
"ကဲကြာေခၚခ်င္သလိုသာေခၚ"
"ဒါနဲ႔ ပီတိကဒီကိုဘယ္သူနဲ႔လာတာလဲ "
"ဖြားဖြားနဲ႔ေရ ဘာလို႔လဲ"
"ဖြားဖြားေကာဘယ္မွာလဲ"
"ဟိုနားမွာေမာလို႔တဲ့ထိုင္ေနတာ သားက ပါးပါးရဲ့ပါးေလးကိုကိုင္ခ်င္လို႔လိုက္လာတာ"
"ေဟဖြားဖြားရွာေနေတာ့မွာပဲ လာလာ"
"ငါ့ေျမးေလးကိုေတြ့မိလား ျဖဴျဖဴေသးေသးလံုးလံုးေလး မ်က္လံုးဝိုင္းဝိုင္းေလးနဲ႔ ေလ"
"မေတြ့မိဘူးဖြားရဲ့"
"ပီတိ ေရ ပီတိေရ"
"ေခၚေနတာပီတိဖြားလားမသိဘူး လာပါးပါးခ်ီမယ္ဖြားဖြားအသံၾကားတယ္ျမန္ျမန္သြားရမယ္"
"ပီတိရယ္ဘယ္ေတြသြားေနတာလဲ ဖြားဖြားရွာလိုက္ရတာ သားရယ္"
"ေဒၚေလးအဆင္ေျပရဲ့လားေခြၽးေတြမတအားထြက္ေနသလိုပဲ"
"ေအးသားရယ္ ေမာေနလို႔ျဖစ္မယ္"
"ႏွစ္ေယာက္ထဲလာတာလားကြၽန္ေတာ္လိုက္ပို႔ေပးရမလား ကေလးနဲ႔ဆိုေတာ့"
"ေအးသားရယ္အဆင္ေျပရင္ကူညီပါ အန္တီေတာ္ေတာ္ေလးမူးေနလို႔"
"ဟုတ္ရပါတယ္"
"သားနာမည္က"
"ေအာင္လြင္သန္႔ပါ"
"ပီတိေလးကိုေခၚလာေပးလို႔ေက်းဇူးပါ"
"ပီတိေလးကထူးထူးဆန္းဆန္း မသိတဲ့သူနဲ႔ရင္းႏွီးလို႔ပါလား ပံုမွန္ဆိုသူနဲ႔ခင္ဖို႔မလြယ္ဘူး ခုသားေပၚကေတာင္မဆင္းေတာ့ဘူးေတာ့"
"ဟုတ္ကဲ့ ဘုရားရိွခိုးေနတုန္း ေဘးနားလာၿပီး ပါးေလးကိုင္ခ်င္လို႔ဆိုၿပီးေရာက္လာတာ"
"ဟုတ္လား သူ႔အေမကလဲသားလို႔အဲပါးေဖာင္းေဖာင္းေလး သူ႔အေမကိုသတိရလို႔ျဖစ္မယ္"
"ေအာ္ပီတိေမေမကဆံုးသြားတာ ဒီေန့၉လျပည့္ေလ"
"ေအာ္စိတ္မေကာင္းပါဘူးအန္တီရယ္သားကလဲ ေမြးထဲကေမေမေသသြားတာ........."
"ေအာ္အန္တီရယ္ ကန္ေတာ့ေနာ္သားလဲေရာင္ၿပီးသားဘဝအေၾကာင္းေတြေျပာမိေနတယ္ သူမ်ားစိတ္ညစ္ေနပါတယ္ဆိုမွ"
"ေအာ္ရပါတယ္သားရယ္ခုသားကဘယ္မွာေနတာလဲ"
"သားက ဒီနားက အမ်ိဳးသားအေဆာင္မွာေနတာ"
"ဟုတ္လား သားမွာအမ်ိဳးေတြမရိွဘူးလား"
"ရိွပါတယ္ဒါမဲ့သူတို႔ကသားအေပၚမွာမေကာင္းၾကဘူး ျဖစ္ေၾကာင္းကုန္စင္ေတြေျပာ$@^%#%^#&& အာ့ေၾကာင့္ ခုဘြဲ႔လဲရၿပီဆိုေတာ့ သားအိမ္ေပၚကဆင္းလာတာ😔"
"ေအာ္ေလာကႀကီးမွာလူေတြက ပိုက္ဆံနဲ႔ပတ္သတ္လာရင္ ဘာဆိုဘာမွမျမင္ၾကေတာ့ဘူး၊ သားခုအေဆာင္မွာေနတာေကာအဆင္ေျပရဲ့လား"
"ဒီလို႔ပါပဲ အန္တီရယ္ လူအမ်ားနဲ႔ေနရတာဆိုေတာ့ ေနသားေတာ့သိပ္မက်ေသးဘူး တျဖည္းျဖည္းေတာ့အဆင္ေျပမွာပါ"
"သားအဆင္ေျပရင္အန္တီတို႔နဲ႔လာေနပါလား၊ကိုၿဖိဳး သိရင္လဲေပ်ာ္မွာ ပီတိေလး ကတျခားသူေတြနဲ႔ဆိုစကားမေျပာလို႔သူအရမ္းစိတ္ပူေနတာ"
"ေအာ္ရပါတယ္အန္တီရယ္ သားေၾကာင့္ဝန္ထုပ္ဝန္ပိုးႀကီးမျဖစ္ေစခ်င္လို႔ပါ"
"ေအာ္မျဖစ္ပါဘူးသားရယ္"
"ဟုတ္တယ္ပါးပါးအိမ္မွာလာေနပါရား ပီတိေလးေပ်ာ္ခ်င္လို႔ပါ"
"ဟုတ္ပါတယ္သားရယ္ သားလာေနလို႔ အေနွာက္အယွက္မျဖစ္ပါဘူး ပီတီေရာ အန္တီေရာအေဖာ္ရတာေပါ့"
"ဟုတ္ကဲ့အန္တီတို႔အိမ္ကလူေတြအဆင္ေျပရင္ကြၽန္ေတာ့ေနာက္ရက္ေျပာင္းလာခဲ့ပါမယ္"
"သားေျပာင္းခ်င္တဲ့ေန့ေျပာ ကိုၿဖိဳးကိုလာေခၚခိုင္းလိုက္မယ္သား"
"ဟုတ္ကဲ့ကြၽန္ေတာ္ျပန္လိုက္ပါအံုးမယ္ ပီတိ ဘိုင့္ဘိုင္"
"ခဏပါးပါး ပီတီ ပါးေလးကိုနမ္းခ်င္လို႔"
"အင့္ ပီိေလးကိုလဲျပန္နမ္းမွာေနာ္"
"ဟုတ္"
ေနာက္ေန့
တီတီ ကားဟြန္းသံ
"ဟာ ပီတီေဖေဖ လာၿပီထင္တယ္
"ဟာကေလးလား အိမ္မွာလာေနမွာ"
("ဘာခမ်ားအိမ္လား ငါမွားတာပဲ အဲ့ေနက ဓာတ္ပံုေလးျပတာၾကည့္ခဲ့မိရင္ေကာင္းသား)
"ေဟ့ဘာေတြေတြးေနတာလဲ ကေလးေလး"
"ဘာကေလးလဲဗ် ကြၽန္ေတာ့္နာမည္ သန္႔ ေအာင္လြင္သန္႔တဲ့"
"ကဲသန္႔တာေတြညစ္ပတ္တာေတြထား ပစၥည္း ေတြတင္ ၿပီးရင္ငါသြားစရာရိွလို႔"
"ခမ်ားဘာစကားေျပာ.."
"ပါးပါးေရ လာလာ"
"ဟာပီတီေလးပါလိုက္လာတာ"
"ဟုတ္တယ္ ပါးပါးကိုလာေခၚတာေလ"
"ပါးပါး တဲ့လား ပီတီရယ္ သားနဲ႔ရြယ္တူေလာက္ရိွတဲ့ဟာကို"
"ခမ်ား စကားကိုၾကည့္ေျပာပါ ကေလးေရ႔ွမွာစကားမမ်ားခ်င္ဘူး"
"ပါးပါးရယ္ စိတ္ဆိုးပါနဲ႔ ေဖေဖက ပါးပါးကိုခ်စ္လို႔စတာေနမွာ ေဖေဖကအဲ့လိုပဲသူခ်စ္ရင္လိုက္စေနေရာ"
"ဘာကိစၥ သူ႔ကိုခ်စ္ရမွာလဲ ကေလးဆိုလို႔ ေဖေဖကသားကိုပဲခ်စ္တာ တျခားကေလးေတြမခ်စ္ဘူး😝"
"ခမ်ားထပ္စေနရင္ သန္႔မလိုက္ေတာ့ဘူး ေနခဲ့ေတာ့မယ္"
"ေဖေဖ မစနဲ႔ေတာ့ ပါးပါးေနခဲ့ရင္သားလဲေနခဲ့မွာေနာ္"
"ေအာင္မေလးမေနခဲ့ပါနဲ႔ ကိုထပ္မစေတာ့ဘူး Ok"
"အာ့ဆိုလဲေမာင္းေတာ့ ဟြန္႔😏"
YOU ARE READING
ပီတိလေးရဲ့ပါးပါး
RomanceUnicode ပီတိလေး အတွက်အဖေတယောက်အနေနဲ့ရပ်တည်ပြီးပီတိလေးအတွက်အသင့်တော့ဆုံးဖြစ်နိုင်မဲ့အမေဖြစ်လာမဲ့သူကိုလိုက်ရှာနေသော ဖြိုးသီဟလွင် မွေးထဲကအဖေနဲ့အမေဆုံးပြီးအဒေါ်မိသားစုရဲ့အနိုင်ကျင့်သမျှကိုခံရပြီး မေတ္တာငတ်နေတဲ့ အောင်လွင်သန့် တို့ရဲ့အမှောင် ဇာတ်လမ်းလေး...