၁၇

1.8K 68 0
                                    

At Light Company
"ဟုတ်ကဲ့ပါ ကျွန်တော်တို့ Companyကို ယုံကြည့်ပြီး Project ပေးခဲ့တဲ့အတွက်ကျေးဇူးပါဗျ ကျွန်တော်တို့ဘက်ကလည်း ကျွန်တော်ဘက်က တင်ပြထားတဲ့အချက်တွေအပြင် အဖက်ဖက်မှာအကောင်းဆုံးဖြစ်အောင်လုပ်ပေးပါမယ် ကျွန်တော် Comapanyကိုရွေးချယ်ပြီးလက်ခံပေးလို့ကျေးဇူးပါဗျ"
"ဟုတ်ကဲ့ခမျ ကျွန်တော်တို့ဘက်က၁ရက်နေ့ဆိုစပြီး Project runဖို့စီစဥ်ထားပါတယ် အကောင်းဆုံးနဲ့အမြန်ဆုံးဖြစ်စေရမယ်လို့ အာမခံပါတယ်"

"ကဲအားလုံးပဲ Meetingတော့မခေါ်တော့ဘူး ကျွန်တော်ဟိုတလောက ပြောထားတဲ့ Project အသစ်ဆိုတာ ခုအဲ့projectကို ကျွန်တော်တို့ရသွားပါပြီ ခုပဲဖုန်းဆက်လာတယ်"

"Project ကခုနာမည်ကြီးနေတဲ့ Companyတိုင်းလိုချင်နေတဲ့ CSR Project ပါ အဲ့တော့ကျွန်တော်ပြောချင်တာက ပြိုင်ဘက်တွေအများကြီးထဲမှာ ကျွန်တော် Projectကိုရအောင်ယူခဲ့ပြီးပါပြီ အဲ့တော့ ၁ရက်နေ့ကစပြီးအားလုံး အလုပ်ကိုကြိုးစားပြီး အကောင်းဆုံးလုပ်ဖို့ပြောချင်ပါတယ်"
"ဝါး CSR Project ကြီးငါတို့Companyတကယ်ရသွားတာ ဝါးဝါး"
👏👏👏👏👏👏👏👏👏
"သူဌေးကိုတကယ် လေးစားပါတယ် ပြီးတော့ ကျွန်မတို့အားလုံး Light Companyမှာလုပ်ရတာတကယ်တန်ဖိုးရှိပါတယ် အမြဲလေးစားပါတယ်👏👏👏"
👏👏👏👏👏👏👏👏👏
"အားလုံးကျေးဇူးပါဗျ"
Time Skip
"Baby လက်ကဘာဖြစ်တာလဲ"
"ဟင်ဘာဖြစ်လို့လဲ"
"ကို့ကိုလက်ခဏပေး"
"ရပြီ"
"မဟုတ်ဘူး ကိုအမြင်မှားတာဖြစ်မယ် ခဏနော်ကိုအပြင်ခဏသွားလိုက်အုံးမယ်"
(ဘာတွေဖြစ်နေတာလဲမသိဘူး ခုလည်းထွက်သွားပြန်ပြီ)

"ဟုတ်ကဲ့အမ သေချာလေးလုပ်ပေးပါနော် ကျွန်ကြိုက်ရင် လက်ထပ်လက်စွတ်လုပ်တဲ့အခါလည်းအမတို့ဆီမှာပဲ ထပ်အပ်ပါမယ်"
(ဟူးတော်သေးတယ် လက်စွပ်ကိစ္စတော့ပြီးးပြီ​ပေါလို့ရပြီ တော်သေးတယ် Babyလက်အတိုင်းသိချင်လို့ အရူးသမိုင်းရေးပြီးဘောက်ချီးတွေပြောခဲ့တယ် Babyတော့ဘယ်လိုကျန်နေခဲ့လည်းမသိဘူး😂)
📞" Hello Baby"
"အွန်းကို ပြော"
"ညနေကျရင် Driverနဲ့ပဲပြန်လိုက်ပါလား ကိုပြောထားပြီးပြီ ကိုညနေအလုပ်ရှိလို့ Babyအိမ်ပြန်နောက်ကျပြီးမနားရမှာဆိုးလို့"
"ဟင် ဟုတ်လား အင်းပါရတယ် အေးဆေးလုပ် Baby Driverနဲ့ပဲပန်လိုက်မယ် အိမ်ပြန်အရမ်းကြီးလည်းမနောက်ကျစေနဲ့အုံးနော်"
"အွန်းပါ Babyရယ်ချစ်တယ် မွ😘"
"အွန်းအွန်း အာ့ဆိုဒါပဲနော် Babyလည်းအလုပ်တန်းလန်းကြီးဖြစ်နေလို့"
"အွန်း Bye Baby😘"
Time. Skip
📞"Hello"
"Hello ဟုတ်ကဲ့ မဂ်လာပါဗျ ဒီဖုန်းပိုင်ရှင်နဲ့အသိထင်တယ် ခမျခုဒီဖုန်းပိုင်ရှင်က ဆိုင်မှာမူးပြီးမှောက်သွားလို့ပါဗျ လာခေါ်ပေးနိုင်မလားမသိဘူး"
"ဟင် ကိုဖြိုးကမူးပြီးမှောက်နေတယ် "
"ဟုတ်ကဲ့ခမျ လာခေါ်ပေးလို့ရမလား"
"အာ Sorry ရပါတယ် ကျွန်တော်လာခေါ်လိုက်မယ် ဆိုင်လိပ်စာလေးတချက်လောက်ပါ"
"%#.^&#77"
"ဟုတ်ကဲ့ကျွန်တော်ခုလာပြီဗျ"

ပီတိလေးရဲ့ပါးပါးWhere stories live. Discover now