"ကလေးပြီးပြီလား ပြီးရင်သွားမယ်"
"ဟုတ်ပြီးပြီကိုဖြိုး"
"အားလုံးပဲ သူကမဆောင်းရတီပါ Perfect Company ရဲ့ဆက်ခံသူပေါ့"
"ဟုတ်ကဲ့ရှင့်အားလုံးပဲ မဂ်လာပါ"
" ကျွန်တော်တို့ဆီမှာလုပ်ငန်းသဘောလာတာဖြစ်တယ် ကျွန်တော်ပြောမဲ့ Top Project ကိုမဆောင်းရတီနဲ့အတူတူအားလုံးအောင်မြင်အောင်လုပ်ဆောင်နိုင်မယ်လို့ယူံကြည်ပါတယ်"
"သန့် File ဖွင့်လိုက်တော့"
"ဒီ Proj#^#&^$&#*(!&.^:^#&:**#%$^ အားလုံးပဲ တခုခုမရှင့်တာရှိရင် ဒီကသန့်ကိုမေးလ်ု့ရပါတယ် ဒီ Project နဲ့ပတ်သတ်ရင် သူအသေးစိတ်အကုန်သိပါတယ် ကျွန်တော် Online Meeting လေးရှိလို့ဒီမှာပဲ ရပ်လိုက်ရအောင်"
"ကျွန်တော်ကိုလား😇"
"အင်းလေ ကလေးညကအကုန်ဝိုင်းလုပ်ပေးထားတာပဲ အဆင်ပြေမှာပါ Account ပိုင်းတင်မဟုတ်ဘူး ဘက်ပေါင်းဆုံကြိုးစားရမယ် Ok"
"Ok"
(ညကအကုန်ဝိုင်းလုပ်ပေးတာဆိုတော့ သူကဖြိုးတို့နဲ့အတူတူနေနေတာလား ဘာတွေလဲ USမှာလို BLအတွဲတွေများလား မဟုတ်လောက်ပါဘူးနော်
Youတို့အတွဲဖြစ်နေရင်တောင်ငါရအောင်ခွဲမယ် အဓိက ကငါဖြိုးကိုလက်ထပ်ပြီး ငါ့Company ကိုအခြေခိုင်အောင်လုပ်ကမှာ)
"နန်းခင် ကျွန်တော်ကို သန့်ကိုအထဲလာခဲ့ဖိုပြောပေးပါလား"
"အော်ဟုတ်ကဲ့ရှင့်"
"မောင်လေးသူဌေးခေါ်နေတယ် အထဲလာခဲ့ပါတဲ့"
"အော်ဟုတ်အမ"
"ကိုဖြိုးကျွန်တော်ဝင်လာပြီနော်"
"ကလေး ကို့ကိုဒီဟာလေးတခုလောက်ကူညီပေးပါလား ဒါက CSR Project အတွက် Draft တွေ အရေးကြီးလို့ တခြားသူကိုမခိုင်းချင်လို့ ပြီးတော့ မဆောင်းရတီကလည်း မေမေကတချိန်ကကျေးဇူးရှိခဲ့ဖူးတယ်ဆိုလို့သာ ကို့လက်ခံထားတာ
ပြီးတော့ လူတိုင်းကိုတော့ယုံလို့မရဘူး ကိုပြောတာသဘောပေါက်လား"
"ဟုတ်ကျွန်တော်တာဒီဟာကိုဘယ်လိုလုပ်ပေးရမှာလဲ"
"ကို့ကို Print ထုတ်ပြီးတော့ %#^#^*"
"Ok Ok စိတ်ချ ကျွန်တော်လုပ်ပေးမယ်"
"ကလေး ဗိုက်ဆာတဲ့အချိန် အခန်းထဲဝင်လာခဲ့လိုက် တူတူစားမယ်"
ဒေါက် ဒေါက်
"ဖြိုး ဆောင်းဝင်လာမယ်နော်"
"အော်ဟုတ်လာပါဗျ"
"အော် အောင်လွင်သန့်လဲရှိနေတာပဲ"
"ဟုတ်အမ အာ့ဆိုသန့်သွားပြီနော် ကိုဖြိုး"
"Ok ok"
"ဖြိုးသူကဘယ်သူလဲဖြိုးတို့အမျိုးလား"
"အမျိုးတော့မဟုတ်ဘူးဗျ ဒါမဲ့မိသားစုဝင်လို့ပြောလို့ရတယ် ပီတိလေး သန့်ကိုတွေပြီးထဲကသူ့ကိုအရမ်းခင်တွယ်တာနဲ့ ပြီးတော့သန့်ကလည်း အဆောင်မှာတယောက်ထဲနေတာဆိုတော့ အိမ်မှာ အတူနေခေါ်ထားတာ ဘာဖြစ်လို့လဲမသိဘူး"
"ဘာမှမဟုတ်ပါဘူး ဒီတိုင်းဖြိုးနဲအရမ်းရင်းနှီးနေတော့ သိချင်သွားလို့ စပ်စုသလိုဖြစ်သွားရင် Sorry ပါ"
(အော်အာ့ဆို အဲ့ကောင်ကဘာအဆင့်မှမရှိတဲ့ သူများအိမ်ကပ်နေတဲ့ ကပ်ဖားကောင်ပဲ ကောင်းတာပေါ့ရှင်းထုတ်ဖို့ပိုလိုသွားတာပေါ့)
"ရပါတယ်ဗျ ဘာပြောမလို့လဲမသိဘူး အဆင်မပြေတာတခုခုရှိလား"
"အော်ထွေထွေထူးထူးတော့မဟုတ်ပါဘူး Dinnerတူတူစားဖို့ဖိတ်ချင်လို့"
"အာ Sorry ပါဗျ ဒီညမေမေကတူတူစားဖို့ ခေါက်ဆွဲကြော်ပြောထားလို့ပါဗျ "
"အာဟုတ်လား အာ့ဆိုဆောင်း ဖြိုးအိမ်ကိုလိုက်ခဲ့မယ်လို့ အဲ့လိုဆိုအဆင်ပြေလား"
"ဗျာ"
"ဆောင်းကိုမကျွေးချင်လို့လား"
"အော်အဲ့လိုတော့မဟုတ်ပါဘူး ရုတ်တရက်ဆိုတော့ ကျွန်တော်ကြောင်သွားလို့ပါ ရပါတယ်"
"အာ့ဆိုဆောင်းသွားလိုက်အုံးမယ်နော်"
YOU ARE READING
ပီတိလေးရဲ့ပါးပါး
RomanceUnicode ပီတိလေး အတွက်အဖေတယောက်အနေနဲ့ရပ်တည်ပြီးပီတိလေးအတွက်အသင့်တော့ဆုံးဖြစ်နိုင်မဲ့အမေဖြစ်လာမဲ့သူကိုလိုက်ရှာနေသော ဖြိုးသီဟလွင် မွေးထဲကအဖေနဲ့အမေဆုံးပြီးအဒေါ်မိသားစုရဲ့အနိုင်ကျင့်သမျှကိုခံရပြီး မေတ္တာငတ်နေတဲ့ အောင်လွင်သန့် တို့ရဲ့အမှောင် ဇာတ်လမ်းလေး...