***အမွန္ေျပာရရင္ ကြၽန္ေတာ္ဘယ္သူ႔ကိုမွအဲ့ေလာက္ထိမစဖူးဘူး ပီတိေလးကလႊဲလို႔ ကေလးကိုဟိုေန့ကစျမင္ထဲက သူပံုစံေလးကတကယ္ျဖဴစင္တယ္ ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတယ္လို႔ကိုေတြးမိတာ သူကိုကေလးလို႔ေခၚတာကိုစြာလိုက္တာေျပာမေနနဲ႔ အဲ့ေလကြၽန္ေတာ္က ကေလးလို႔သာသြားေခၚတာ သူက ၂၁ႏွစ္တဲ့ ကြၽန္ေတာ္က၂၄ ၃ႏွစ္ပဲကြာတာ ပီတိေလးဒီေလာက္စကားေျပာတာတခါမွမျမင္ဖူးဘူး၊ သူ႔ကိုေတာ္ေတာ္ခ်စ္ပံုပဲ ဟိုကလဲကေလးေျပာသမ်ွကိုနားေထာင္လိုက္ျပန္ေျပာလိုက္နဲ႔ ကြၽန္ေတာ္ရိွတာေကာသိၾကရဲ့လားမသိဘူး🙄***
"အဟမ္း ဟိုကေလးႏွစ္ေယာက္အိမ္ေရာက္ေနၿပီ ဆင္းေတာ့ အေပၚေရာက္မွဆက္ေျပာ"
"ျမန္လိုက္တာ "
"ထားထားကို သယ္လာခဲ့မယ္ ပီတိေလးကိုသာ ေခၚသြား"
"အန္တီကြၽန္ေတာ္ေရာက္ၿပီ"
"လာလာ သားတို႔ ဒီမွာထိုင္"
"ပီတိရယ္ အိမ္ေပၚေရာက္ေနပါၿပီ ကိုကို႔ရဲ့လက္ကိုလႊတ္ေပးလိုက္ေလ ကိုကိုေရေသာက္ရေအာင္လို႔"
"ဟုတ္ကဲ့"
"ေမေမရဲ့ေျပာမေနနဲ႔ တလမ္းလံုးလဲစကားေတြ ေျပာေနတာဘာေတြမွန္းကိုမသိဘူး သားကိုေတာင္သူအဲ့ေလာက္စကားမေျပာဘူး ခုေတာ့ကေလးကေလးျခင္း အေဖာ္ရသြားလို႔ေနမယ္"
"😏"
"သားအလုပ္သြားေတာ့မယ္ေနာ္ ေမေမ"
"ေအးေအး ဂရုစိုက္ေမာင္းအံုး"
"ပီတိ တာ့တာ 😘 ကေလး ကိုသြားၿပီေနာ္ မင္းပစၥည္း ေတြအခန္းထဲအကုန္ထၫ့္ခဲ့ၿပီ ဘိုင့္"
*** ကေလးကေလးနဲ႔ ေတာ္ေတာ္ႀကီးခ်င္ေနတယ္***
ကြၽန္ေတာ္ကိုေပးတဲ့အခန္းကအက်ယ္ႀကီးပဲ ကြၽန္ေတာ္လဲပါလာတဲ ပစၥည္းေတြေနရခ်ၿပီး သန႔္ရွင္းေရးေလးလုပ္ၿပီး အျပင္ထြက္ေတာ့
"သားေရ ပစၥည္းေတြထားၿပီးရင္ ေရသြားခ်ိဳးေလး ၿပီးရင္ထမင္းစားရေအာင္"
"ဟုတ္ကဲ့အန္တီ"
"အန္တီလို႔မေခၚပါ နဲ႔ေတာ့မိသားစုပဲျဖစ္ေနၿပီကို ေမေမလို႔ပဲေခၚပါသားရယ္"
"ဗ်ာ"
"သားအဆင္မေျပရင္လဲမေခၚပါနဲ႔"
"မဟုတ္ဘူး သားဘဝမွာတခါမွေမေမလို႔မေခၚရဘူးလို႔ပါ သားအဆင္ေျပပါတယ္ေမေမ ေမေမလို႔ပဲေခၚေတာ့မယ္ေနာ္☺"
"ေအးပါသားရယ္"
"ပီတိေရလာ ထမင္းစားမယ္"
"သားကို ပါးပါးေကြၽးပါလား"
"ကဲလာပါပီတိရယ္ ကိုကိုစားပါေစ ဖြားဖြားသားကိုေကြၽးမယ္လာ"
"ရတယ္ေမေမသား ေကြၽးလိုက္မယ္ ေမေမအရင္စားႏွင့္သားၿပီးမွစားမယ္"
"ေမေမ ညေနစာ သားခ်က္ေပးရမလား ေမေမနားလို႔ရေအာင္"
"သားကဟင္းခ်က္တက္လို႔လား"
"ဟုတ္သားက ၈တန္းထဲက ဟင္းစခ်က္တက္တာ အေဒၚခိုင္းတာကိုလုပ္ရင္းနဲ႔ အဆင္ေျပသြားတာသူေပးတဲ့ထဲေကာင္းတာတခုရလိုက္တာေပါ့"
"ေအးသားခ်က္ခ်င္လဲခ်က္ေလ ေမေမလဲခုရက္ပင္ပန္းေနတာနဲ႔အေတာ္ပဲ""၆နာရီေတာင္ထိုးၿပီ ပီတိေလးဗိုက္ဆာလား"
"နည္းနည္းဆာတယ္"
"ေမေမ သားပီတိေလးကိုထမင္းေကြၽးလိုက္ေတာ့မယ္ေနာ္ "
"ေအးသား ေကြၽးလိုက္ေတာ့ ကိုၿဖိဳးလဲျပန္လာေနၿပီေျပာတယ္ ပီတိၿပီးရင္ တို႔သားမိေတြအတူတူစားမယ္"
"ဟုတ္ေမေမ"
တီတီတီ
"ေဖေဖျပန္လာၿပီ ေယး"
"အားေဖေဖခ်စ္တံုးေလး မန္းမန္းစားၿပီးၿပီလား"
"ခုစားမလို႔ ပါးပါးမန္းမန္းသြားယူတယ္"
"Ok Ok ေဖေဖ ေရသြားခ်ိဳးလိုက္အံုးမယ္ ပီတိထမင္းစားႏွင့္ေနာ္"
"ဟုတ္"
"ပီတိေလးဝၿပီလား စားအံုးမလား"
"ေတာ္ၿပီ သားဗိုက္ျပၫ့္ေနၿပီ ကိုင္ၾကၫ့္l"
"Ok Ok"
"ဖြားဖြားေရ သားစားၿပီးၿပီ "
"ကိုၿဖိဳးေရ ထမင္းစားမယ္"
"ေမေမသားခုလာၿပီ"
"ေမေမ ဘာေျပာင္းသံုးလိုက္လို႔လဲ စားလို႔ေကာကာင္းတယ္ ဒီေန့"
"မေျပာေသးဘူး😏 စားဖိုမႈးေျပာင္းလိုက္တာေဟ"
"ဟမ္"
"သန႔္ ခ်က္ထားတာ☺"
"စားလို႔တကယ္ေကာင္းတယ္သား အာ့ေၾကာင့္ပီတိေလးဗိုက္တင္းေအာင္စားတာကို ေမေမခ်က္တာသူတခါမွ အဲ့လိုမစားဘူး"
"ကေလးက ဟင္းခ်က္တက္တယ္ေပါ့ မိုက္တယ္ good good"
"အဆင္ေျပတယ္ဆိုရင္ သားေနာက္ရက္ေတြလဲခ်က္ေပးမယ္ေလ"
"မလုပ္ပါနဲ႔သားရယ္ သားကခုမွ ဟိုအိမ္ကေနလႊတ္လာတာ ခုဒီမွာတခါထပ္မလုပ္ပါနဲ႔ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ေနပါ"
"အာ့ေမေမကလဲ ဘာမွမဆိုင္ဘူး သားခ်က္တဲ့ဟင္းကိုေကာင္းတယ္ဆိုလို႔သားကေပ်ာ္ေနတာ သူတို႔က တခါမွ အေကာင္းမေျပာဘူးသားဆို"
"ဘယ္သူကလဲ ဒီေလာက္ဟင္းခ်က္ေကာင္းတာကို မေကာင္းဘူးလို႔ေျပာတာ လ်ွာျပတ္ေနလို႔ေနမွာေပါ့"(ကိုၿဖိဳးတို႔ သူ႔ကေလးကိုအထိမခံဘူးေနာ္)
"ဘယ္သူမွမဟုတ္ဘူးစားစား"
"Ok""ကဲမနက္အလုပ္ကို ပထမဆံုး သြားရမွာဆိုေတာ့ေစာေစာအိပ္မယ္"
***မနက္ ႏိုးစက္ျမည္တာနဲ႔ထၿပီး အလုပ္သြားဖို႔ျပင္ဆင္လိုက္တယ္ ဟိုဘက္ခန္း သားဖေတာ့အိပ္ေကာင္းတုန္းထင္တယ္အသံေတာင္မၾကားဘူး***
"ေမေမသားအလုပ္သြားေတာ့မယ္ေနာ္ ဒီေန့မွ အလုပ္စဝင္မွာဆိုေတာ့ သားေစာေစာသြားမလို႔ မနက္စာလဲျပင္ခဲ့ၿပီေနာ္"
"သား ကိုၿဖိဳးကိုလိုက္ပို႔ခိုင္းပါလား"
"ရတယ္ ေမေမသားပါသာပဲသြားလိုက္မယ္ ကိုၿဖိဳးကမထေသးဘူးထင္တယ္"
"ေအးေအးဂရုစိုက္သြား"
YOU ARE READING
ပီတိလေးရဲ့ပါးပါး
RomanceUnicode ပီတိလေး အတွက်အဖေတယောက်အနေနဲ့ရပ်တည်ပြီးပီတိလေးအတွက်အသင့်တော့ဆုံးဖြစ်နိုင်မဲ့အမေဖြစ်လာမဲ့သူကိုလိုက်ရှာနေသော ဖြိုးသီဟလွင် မွေးထဲကအဖေနဲ့အမေဆုံးပြီးအဒေါ်မိသားစုရဲ့အနိုင်ကျင့်သမျှကိုခံရပြီး မေတ္တာငတ်နေတဲ့ အောင်လွင်သန့် တို့ရဲ့အမှောင် ဇာတ်လမ်းလေး...