Final ZG

939 12 5
                                    

"ပီတိေလးေရ"
"ေရးပါးပါး ျပန္လာၿပီ"
"အားလာပါအံုး ပီတိေလးဘာစားၿပီးၿပီလည္း"
"မေကြၽးရေသးဘူး သားေရေမေမခုမွေကြၽးမလို႔ ၾကက္သားေၾကာ္ထားတယ္"
"ေအာ္ဟုတ္လားေမေမထားလိုက္ေတာ့ခု အကုန္လံုးအျပင္မွာHotpot သြားစားၾကမယ္တဲ့ ကိုကိုက"
"ေအာ္သားတို႔ပဲသြားၾကပါေမေမမလိုက္ေတာ့ဘူး"
"အာေမေမကလည္းတူတူသြားမယ္ေလ "
"မလိုက္ေတာ့ပါဘူးသားငယ္ရယ္ေမေမနားခ်င္လို႔"
"ေအာ္နားမလို႔လား အဲ့လိုဆိုဘာစားမလဲသားတို႔အျပန္ဝယ္ခဲ့မယ္ေလ"
"မဝယ္ပါနဲ႔ေတာ့သားရယ္ေမေမခုပဲထမင္းစားေတာ့မွာ သားတို႔ပဲသြားၾက ေျမးေလးမဆိုးနဲ႔ေနာ္ ပါးပါးေကြၽးတာေကာင္းေကာင္းစားခဲ့"
"ဟုတ္ဖြားဖြား"
"ကဲလာ babyသြားမယ္ ပီတိေလးက ေဖေဖခ်ီမယ္လာ ေမေမသားတို႔သြားၿပီေနာ္"
"ယား သြားၾကမယ္"

"Baby ေခြၽးေတြထြက္ေနတာ အေပၚအက်ီခြၽတ္လိုက္ပါလား လြတ္လြတ္လပ္လပ္စားေလ"
😏
"ညက ေသြးစုတ္ဖုတ္ကိုက္ထားတာေလ ခြၽတ္လိုက္ရင္လူေတျြမင္ကုန္မွာေပါ့ဟြန္း"
"ဟင္ပါးပါးကိုဘာကိုက္တာ "
"ဟမ္ အာ့ ပုရြက္ဆိတ္ ပုရြက္ဆိတ္ကိုက္တာ ပီတိရဲ့"
"ျပျပပီတိေလးဖြဖြလုပ္ေပးမယ္"
"ရတယ္ပါးပါးနာေတာ့ဘူးေပ်ာက္သြားၿပီ ပီတိေလးစားစား ပုဇြန္ေလးလဲစားေရာ့"
"ဟားဟား"
"ရီမေနနဲ႔ စား"
"ဟား"

"Baby ၿပီးရင္ကားပတ္ေမာင္းရေအာင္"
"အြန္းေမာင္းေလ Babyလည္းေတာ္ၿပီ ပီတိေလးလည္းဝၿပီမို႔လား"
"ဝၿပီပါးပါး ဗိုက္ျပည့္ၿပီ"
"ကဲအာ့ဆိုသြားၾကမယ္"

" Baby အိပ္သြားၿပီလားပီတိေလးက"
"အြန္း "
"ကိုေလ Babyနဲ႔တူတူ မဂ္လာပြဲေလးလုပ္ၿပီး မိသားစုပံုစံေလးေနခ်င္တာ babyဘယ္လိုသေဘာရလဲ"
"ဟင္ ကိုကိုကအဲ့လိုမ်ိဳးလုပ္ခ်င္လုပ္လားဒီတိုင္းလဲ တူတူေနတာပဲကို"
"မတူဘူးေလ Babyကလည္း အားလံုးကို Baby က ကို႔ရဲ့လက္တြဲေဖာ္ဆိုတာအားလံုးကိုအသိသက့္ေသထားၿပီး အားလံုးေရ႔ွကပဲ Babyကိုပိုင္ဆိုင္ေၾကာင္းသက္ေသထားခ်င္တာ"
"အင္းအဲ့လိုဆိုလည္း ဟိုလိုအႀကီးႀကီးမဟုတ္ပဲေသးေသးေလးပဲ ဘုန္းႀကီးဆြမ္းကပ္ၿပီးေတာ့အလႉေလးလုပ္ၾကတာေပါ့ ကိုကိုကလက္မွတ္ထိုးေစခ်င္ရင္လည္းထိုးၾကမယ္ေလ"
"Yes ဟုတ္ၿပီ ေက်းဇူးပါ မြမြ "
"ေျဖးေျဖး ပီတိႏိုးသြားမယ္"

"ကိုၿဖိဳးေရ ဘုန္းဘုန္းႂကြလာၿပီ လာၾကေတာ့"
မနက္ ၄နာရီဘုန္းဘုန္းဆီကတရားနာ အာရံုဆြမ္းကပ္ၿပီးေတာ့ ၁၀ နာရီ မဂ္လာလက္မွတ္ထိုးၾကၿပီးေတာ့ ဧည့္သည္ေတြဧည့္ခံ ေနခင္းစာေကြၽးၿပီး ဧည့္သည္ေတြကုန္သေလာက္ရိွမွပဲ Babyကိုဂရုစိုက္ႏိုင္ေတာ့တယ္ Babyနဲ႔ကိုနဲ႔မဂ္လာေဆာင္သာေျပာတယ္ ႏွစ္ေယာက္သားပင္ပန္းလိုက္တာ
"Baby ပင္ပန္းေနၿပီလား"
"မပင္ပန္းပါဘူးကိုကိုရယ္ ကိုကိုသာBabyထက္ပင္ပန္းေနတာ ပီတိေလးေရာ"
"ေမေမနဲ႔အိမ္ေရ႔ွထြက္သြားၿပီ"
"ကဲ သတိုးသားေလးေတြေမာေနၿပီလား ဒီမွာ လိမၼော္ေဖ်ာ္ရည္ေလးေသာက္က် မမတို႔လည္းျပန္ေတာ့မယ္ေနာ္ဧည့္သည္ေတြလည္းကုန္သေလာက္ရိွၿပီဆိုေတာ့ သူေဌးညီမတို႔ျပန္ၿပီေနာ္ "
"ဟုတ္ကဲ့ေက်းဇူးပါ မမတို႔ကူေပးလ္ု႔မဟုတ္မလြယ္ဘူး ကိုကို႔ကိုေသးေသးေလးလုပ္ပါဆိုမွ ဖိတ္ထားလိုက္တာ တၿမိဳ႔လံုးလူအကုန္လားမွတ္ရတယ္"
"မဟုတ္ပါဘူး Babyရယ္ ကိုက Babyကကို႔အပိုင္ဆိုတာသိေစခ်င္ရံုပဲ"
"ေတာ္ပါ ပင္ပန္းလိုက္တာဟူး"
"လာလာကိုကိုႏိုပ္ေပးမယ္"
"အဟမ္းညီမတို႔ျပန္ၿပီေနာ္ သူေဌး"
"ေအးေက်းဇူးပါ ညီမတို႔ေရ Babyကိုဂရုစိုက္တာနဲ႔ေမ့သြားတာသြားသြား"

"Baby ေလးေရာ့ႏြားတို႔ေလးေသာက္လိုက္ ပူပူေလး"
"ေသာက္ခ်င္ေတာ့ဘူးကိုကိုရာ ပီတိေလးေခၚလာေတာ့ေလ Babyထေတာ့ဘူး ပီတိေလးသိပ္ရင္းအိပ္ေတာ့မယ္"
"ပီတိေလးကဒီေန့ ေမေမနဲ႔အိပ္မွာေလ ဒီေန့ကကိုတို႔ရဲ့ ဘာေန့လဲ"
"သိဘူးဖယ္အိပ္ေတာ့မွာ"
"မဖယ္ဘူးေရာ့ႏြားႏို႔ေသာက္လိုက္မဟုတ္ရက္Baby မခံႏိုင္ျဖစ္သြားမယ္ မနက္ကလည္းပင္ပန္းထားတာခုလည္းပင္ပန္းအံုးမွာဆိုေတာ့"
"ကိုကိုေနာ္ သြားအိပ္ေတာ့မွာ ဖယ္"
"မဖယ္ပါဘူးBabyက ကို႔ကဒီေန့ေရာက္ဖို႔ကိုေစာင့္ေနရတာ HotelမွာေနၿပီးထဲကBabyက အကပ္မခံေတာ့တာေလ ဒီေန့ေတာ့မရေတာ့ဘူး"
"ဖယ္ေနာ္ ကိုကိုအြန္းးးး အင့္ အင့္"
"ကိုကို အသက္ရူက်ပ္လိုက္တာေသေတာ့မယ္ဘယ္လိုျဖစ္ "
"ခဏထေရာ့ႏြားႏို႔ေသာက္လိုက္ၿပီးမွဆက္မယ္ လိမၼာတယ္ထ"
🥛
"အြန္းအြန္း......အာ့ကိုကိုေျဖးေျဖး"
မနက္ကပင္ပန္းထားလို႔ဆိုၿပီး ႏြားႏို႔ေလး၁ခြက္တိုက္ၿပီး တညလံုးမအိပ္ရေအာင္ ကိုၿဖိဳးသီဟတို႔ Babyကို ခ်စ္လိုက္ပါၿပီ
မနက္က်ရင္ေတာ့ ကပ္ကပ္လန္ရန္ေတြ့မဲ့ Babyနဲ႔ အိမ္ေထာင္သည္ဘဝကိုစၿပီးေနရေတာ့မွာျဖစ္ပါတယ္
The End
အားလံုးကိုေက်းဇူးတင္ပါတယ္

ပီတိလေးရဲ့ပါးပါးWhere stories live. Discover now